وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از بین بردن اعتیاد,راهکار کنترل ذهن,ضمیر ناخودآگاه

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 6 امتیاز : 4]

راهکار کنترل ذهن برای رها شدن از اعتیاد و عادت بد (قانون جذب)

در هر مسئله ای راه حلی وجود دارد و پاسخ هر مشکلی در خود آن قرار دارد. اگر با موقعیت سختی مواجه شدید و راه به جایی نبردید و حیران و سرگردان شدید، بهترین راه این است که به خودتان بگویید هوش بیکران موجود در ضمیر ناخودآگاه هرکس از همه چیز آگاه است، همه چیز را می بیند، جواب هر مسئله ای را می داند و آن را برای شما فاش می کند.

چگونگی آزاد ساختن خود از اعتیاد و عادات بد

هرکسی قادر است ایده آرامش روح را در خود به وجود آورد، به گونه ای که در اعماق ضمیر ناخودآگاه او جای بگیرد. در صورتی که این ایده از توان کافی برخوردار باشد، بر اساس قانون جذب قادر خواهد بود که صاحب خود را از شر اعتیاد و عادات بد نجات دهد.

با پیدا کردن برداشت و معیارهای نوین و ارسال پیام های واقعی به ضمیر ناخودآگاه، طرز تلقی قبلی از بین خواهد رفت و دیدگاه جدیدی جای آن را خواهد گرفت.

هرگز نباید از یاد ببریم که برای نجات پیدا کردن از آفت اعتیاد و عادات بد، شرط اصلی تمایل و خواستن است و اگر این خواسته درونی به آن حد برسد که تصمیم به خلاصی از اعتیاد گرفته شود، ایراداتی که بر سر آزادسازی کامل به وجود می آید، از بین خواهد رفت.

فکر هرکس در مورد هر موضوع مشخص که در ذهن متمرکز شود، آن را در ضمیر ناخودآگاه می نشاند و توسعه می دهد. برای مثال اگر در مورد آرامش روح و برداشت رها شدن از قید اعتیاد و عادت بد، ایده ای به ذهن خود بدهید و اگر فکرتان را در این راستا نگاه دارید، بر اساس قانون جذب احساسات و هیجاناتی در شما بروز خواهند کرد که رفته رفته ایده آزادسازی و آرامش را پذیرا خواهید شد.

از بین بردن اعتیاد,راهکار کنترل ذهن,ضمیر ناخودآگاه

علت بروز اعتیاد و عادات بد

علت به وجود آمدن اعتیاد و عادات بد نحوه تفکر منفی و مخرب است، به خاطر این که همان طور که اشاره کردیم، شما بر اساس اندیشه ای که سر دارید، خودتان و شخصیتتان را می سازید. اعتیاد و عادات بد در پس عقده حقارت، کوته فکری و شکست و ناامیدی همراه با حس خصومت شدید به وجود می آید.

  • ۰
  • ۰


بر اساس قانون جذب,دستیابی به خواسته ها,قانون جذب دو

لطفا به این مطلب رای دهید
رای شما ثبت شد

چگونه از تمرکز خود برای دستیابی به خواسته ها استفاده کنیم

هرکسی که احساس خوبی داشته باشد، بر اساس قانون جذب خود به خود سرحال می شود. به همین خاطر خیلی مهم است که وقتی حال خوشی ندارید و یا حتی نمی خواهید خوش باشید، بتوانید احساس خوشی پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از جسم خود به عنوان ابزاری برای تغییر به این امر دست پیدا کنید. شما زمانی که قادر باشید حالت جسمی مرتبط با وضعیت روحی خاصی را تشخیص دهید، می توانید از آن استفاده کنید تا به حالت روحی دلخواه تان برسید و موفقیت در زندگی را تجربه نمایید.

ما انسان ها برای رسیدن به موفقیت در زندگی باید الگوهای محرک به وجود آوریم که در ما اعتماد به نفس، قدرت، انعطاف پذیری، نیروی فردی و نشاط به وجود آورند. همیشه این را به خاطر داشته باشید که فقدان حرکت موجب رکود می شود. مثلا فرد مسنی را در نظر بگیرید که به ندرت از منزل خارج می شود. پیری به دلیل بالا رفتن سن نیست؛ بلکه عدم تحرک با خودش پیری به دنبال دارد و نهایت بی تحرکی مرگ است.

بر اساس قانون جذب,دستیابی به خواسته ها,قانون جذب دو

به نظر شما اگر بخواهید می توانید در یک لحظه دچار افسردگی شوید؟

بدون شک می توانید این کار را انجام دهید. فقط کافی است یکی از وقایع دردناک گذشته تان را به خاطر آورید. همه ما در زندگی خاطرات ناخوشایندی داریم. اگر توجه خود را کاملا به این خاطرات دردناک معطوف کنید، آن را در ذهن تان مجسم کرده و روی آن تمرکز نمایید، طول نخواهد کشید که بار دیگر آن درد و رنج را احساس می کنید.