وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

رای رسیدن به نکات تاثیر گذار قانون جذب ابتدا سپاسگذار خودت باش بخاطر موفقیت هایی که قبلاً در زندگی خود داشته اید سپاسگزار باشید. می توانید در یک کاغذ موفقیت هایی که به خاطر آنها از خودتان سپاسگذار هستید را بنویسید یا فقط چند دقیقه قبل از رفتن به رختخواب کمی وقت بگذارید تا به همه اتفاقات خوبی که در آن روز برای شما افتاد فکر کنید.

مثال: از روابطی که داشته اید ، با وجود اینکه پایان یافتند ، سپاسگزار باشید. از دوستان و خانواده خود که عاشق شما هستند سپاسگزار باشید. این باعث می شود عشق و علاقه حتی بیشتر به شکل یک همدم برای روح به زندگی شما جذب شود.

رویاهایت را مرور کن

برای مرور رویاها تابلوی رویایی ایجاد کنید. تصاویر و کلماتی را که نشان دهنده هدف شماست ، برش دهید (یا چاپ کنید) و آنها را به این صفحه بچسبانید. تابلو را جایی بگذارید که روزانه آن را ببینید. این به شما کمک می کند تا رویای خود را مرور کنید..

مثال: شما در ذهنتان تصور دارید که با عشقتان ازدواج کنید، برای این کار میتوانید تصویری که از آن زوج خوشبخت در ذهن خود دارید و خانه ای که در رویاهایتان میخواهید در آن زندگی کنید را پیدا کنید، مثلا عکس زوج خاصی که دوست دارید زندگی به کیفیت آنها داشته باشید و یا عکسی از خانه رویاییتان را چاپ کرده و در اتاق خود قرار دهید.

نکته: روی ویژگی های جسمی خود تمرکز نکنید. نکاتی مثل ظاهر شریکتان(مانند مو یا رنگ چشم) ، این قانون بیشتر به این موضوع مربوط میشود که سبک زندگی شما چگونه خواهد بود و چگونه شریکتان شما را حس می کند.

رویاهایت را تصور کن

از نکات تاثیر گذار قانون جذب این است که شما وقتی می توانید از تابلوی رویاها برای کمک به تجسم رویای خود استفاده کنید ، اما می توانید بدون آن نیز این کار را انجام دهید. فقط چشمان خود را ببندید و سعی کنید تصور کنید که رویای شما به حقیقت می پیوندد ، روی جزئیات و احساسی که خواهید داشت تمرکز کنید.

مثال: تصور کنید که به همراه همسر مورد علاقه خود به تعطیلات بروید. کجا میخواهید بروید؟ چه خواهید کرد؟ تصور کنید که دستش را در فرودگاه گرفته اید ، یا کنار هم در ساحل دراز کشیده اید.

برای خود فکت ایجاد کنید.

چند فکت مثبت را انتخاب کنید و هر روز تکرار کنید.

مثال: “عشق در راه من است” یا “من در یک رابطه خوشحال هستم.

مدیتیشن کنید

تمرین منظم ذهن آگاهی به شما کمک می کند تا به آرامش و سلامتی ، تمرکز بیشتر و چشم انداز مثبت تری از زندگی برسید.

مثال: در یک موقعیت راحت بنشینید ، چشمان خود را ببندید و روی نفس خود تمرکز کنید. ذهن خود را از حالت سرگردانی دور نگاه دارید. روزانه با ۲-۵ دقیقه تمرین این کار شروع کنید.

ورودی مغزتان را کنترل کنید

ورودی مغز به روش علمی اثبات شده که برای تأثیرگذاری بر آگاهی شماست. تنظیم ورودی مغزتان به شما کمک می کند تا به حالت تمرکز ذهنی شدید که برای تجسم رویاهای خود به واقعیت نیاز دارید ، دست یابید.

کنترل مغز

مثال: یک موج مغزی را بارگیری کنید و به آن گوش دهید( مثلا یکی از افکاری که خیلی ذهنتان را درگیر کرده را انتخاب کنید و خوب به آن فکر کنید) سپس آن را حلاجی کنید و فواید و مزایای آن را برای فکر کردن برشمارید و خودتان تصمیم بگیرید که ذهنتان را با آن مشغول کنید یا نه. این کار در واقع نوعی تنظیم و کنترل ورودی ذهن است.

لیستی از نکات مثبت را طراحی کنید

این مورد از نکات تاثیر گذار قانون جذب شبیه به همان مورد سپاسگزاری است ، اما یک نسخه گسترش یافته است و همچنین می توانید تمام مواردی را که منتظر آن هستید اضافه کنید.

به عنوان مثال: “مادر و پدرم که آخر هفته آینده به دیدارم می آیند” یا “شنبه با دوستانم بیرون میروم””.

اهدافتان را تنظیم کنید

اول از همه، بسیار مهم است که هدف هایتان را تعیین کنید. در ذهن خود تصمیم بگیرید که چه کارهایی هستند که می خواهید آن را انجام دهید. آن ها را بنویسید تا واقعی تر شوند.

مثال: “تا پایان امسال در یک رابطه خوشحال خواهم بود”

اگر مطمئن نیستید که به چه چیزی می خواهید برسید ، سعی کنید مقالاتی را درباره چگونگی کشف هدف زندگی برای خود بخوانید.

در مورد رویای خود صحبت کنید

پس از تعیین هدف ، اینکه آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا به همه نشان دهید که در مورد این هدف جدی هستید بسیار به شما کمک می کند.

مثال: به بهترین دوست خود بگویید که برای یک رابطه جدید آماده هستید و به دنبال عشق می گردید.

انرژی گرفتن از یک شی

بعضی اوقات یک شیء کوچک کمک می کند زندگیتان از انرژی مثبت پر شود و می توانید از آن استفاده کنید تا آنچه را که می خواهید جذب کنید ، به شما یادآوری کند.

مثال: این شیء می تواند آن دستبندی باشد که دوستانتان برای تولدتان با عشق به شما هدیه داده اند و هر زمان که آن را بپوشید ، احساس جذابیت و خوشحالی می کنید. تصمیم بگیرید که این دستبند یادآور هدف شما برای پیدا کردن عشق باشد ، هنگام بیرون آمدن آن را به دستتان بیاندازید تا اعتماد به نفس و عزم خود را با هم ترکیب کنید یا با دیدن آن رویاهایتان را تصور کنید. (نکته: این شیء می تواند هر چیز دیگری باشد که واقعیتی را که می خواهید تجلی کنید نشان دهد. مانند بلور کوارتز گل رز)

گوش کنید کتابهای صوتی

کتابهای صوتی از نکات تاثیر گذار قانون جذب برای به دست آوردن اطلاعات و انگیزه مورد نیاز در حرکت به سوی آرزوها و اهدافتان است. می توانید کارهای دیگری را انجام دهید در حالی که یک نفر کتاب مورد علاقه تان را برای شما می خواند..

به عنوان مثال:” ۹ قدم ساده برای جلب شریک زندگی عاشقانه شما” یک کتاب صوتی عالی است که به شما می آموزد به سرعت و به راحتی از قانون جذب استفاده کنید تا “فرد مورد علاقه تان” را بدون احساس ناامیدی یا تنهایی بیابید. درواقع باعث میشود که همه اطلاعات را مستقیماً در ذهن شما بارگذاری کند.

از نقطه نظر خود استفاده کنید

هدف شما در واقع “زمینه ملاقات” بین قلب و ذهن شماست. هنگامی که شما نقطه نظر اهداف خود را فعال می کنید ، از ارتعاش انرژی بالاتر آشکار می شوید ، بنابراین همه چیز سریعتر و آسان تر پیش می رود.

از زندگیتان در لحظه نهایت استفاده را ببرید.

سعی کنید طوری زندگی کنید که گویی چند لحظه بعد دیگر وجود ندارید.

مثال: لباس ها و وسایلی را که دوست دارید را بخرید و استفاده کنید و لذت ببرید و چیزهای کوچک دست یافتنی را به آینده واگذار نکنید.

انرژی مثبت داشته باشید

از نکات تاثیر گذار قانون جذب این است که لبخند بزنید و چیزهای خوب به مردم بگویید. حامی اطرافیانتان باشید. شکایت نکنید و عصبانی نشوید و در آخر اینکه حسادت نورزید.

مثال: مثلا دوست شما با “شخصی خاص” ملاقات کرده. برای آنها خوشحال باشید ، سؤال کنید ، اظهار نظر مثبت کنید.

انرژی مثبت

مهربانی را به صورت تصادفی انجام دهید

بخشی از انرژی مثبت انجام اعمال تصادفی از مهربانی است. خود را متعهد به انجام حداقل یک مورد ازین قبیل مهربانی در هفته بکنید.

مثال: مقداری سکه را در پارکینگ متر شخص نیازمند قرار دهید. اگر یکی از اطرافیانتان چیزی را دوست دارد و برآورده کردن آن از شما بر می آید این کار را انجام دهید. در صف بانک نوبتتان را به یک فرد سالخورده دهید.هنگام ورود به یک مکان یا در رانندگی حق تقدم خودتان را به دیگری بدهید.

نقل قول های الهام بخش را با خودتان تکرار کنید.

هر وقت فرصت پیدا کردید ، نقل قول های انگیزشی را بخوانید. آنها به شما یادآوری می کنند که می توانید به آنچه می خواهید برسید.

مثال: “هیچ وقت و مکانی برای عشق واقعی وجود ندارد. این اتفاق به طور تصادفی ، در یک ضربان قلب ، در یک لحظه چشمک زدن اتفاق می افتد. “- سارا دسن

اجازه دهید اتفاقات اطرافتان جریان یابد

این مهم است که اجازه دهید جهان کار خود را انجام دهد. برای جلوگیری از وسواس در مورد چیزی ، و نگرانی از اینکه آن مورد اتفاق نخواهد افتاد کافی است بگذارید همه چیز به روال خود ادامه یابد.

به عنوان مثال: به زمین و زمان شکایت نکنید که هنوز یکی را پیدا نکرده اید ، هر ثانیه از زندگی خود را در مورد پیدا کردن شریک زندگی از دست ندهید، به زندگی خود ادامه دهید و خوشحال باشید.

یک لیست از کارهایی که میخواهید انجام دهید را ایجاد کنید

از خود بپرسید چه قدم هایی را می خواهید در جهت هدف خود بردارید؟ وقتی جهان برای شما شرایط را فراهم میکند، چگونه می توانید از فرصت استفاده کنید؟

مثال: هنگام بیرون رفتن با دوستانتان لیستی از آهنگ های مورد علاقه تان تهیه کنید تا با آنها گوش کنید.

از افراد منفی خلاص شوید

برای بکارگیری نکات تاثیر گذار قانون جذب باید افراد منفی را از زندگی خود جدا کنید. مثل کسانی که دائماً در وضعیت بدی قرار دارند و زندگی را به صورت نیمه خالی لیوان” می بینند.

مثال: اگر دوستی دارید که به زندگی ایمان نداشته و همیشه شکایت می کند که پیدا کردن یک شریک زندگی غیرممکن است، مدت زمانی را که با آن شخص می گذرانید محدود کنید.

از محدود کردن باورها خلاص شوید

آیا فکر می کنید به دلایلی نتوانید به هدف خاصی برسید؟ سعی کنید درک کنید که چرا اینطور فکر می کنید؟ در واقع باید به شما بگوییم که این فقط یک باور ناقص است که باید از شر آن خلاص شوید.

مثال: “روابط همیشه به صورت ایده آل در جریان نیستند”. به خود یادآوری کنید که روابط ، درست مثل زندگی هستند و به طور کلی لازم نیست که همیشه شگفت انگیز باشند..

خود را از قید و بند مناسبات بی دلیل آزاد کنید.

وقتی می توانید خود را از فشارها و موانع ناشی از بی نظمی رهایی بخشید ، فقط مسیری روشن را برای همه آنچه در زندگی می خواهید هموار کرده اید.

مثال: چیزهای قدیمی خانه خود را  که انرژی منفی زیادی را به شما میدهند دور بیاندازید، مانند لباس های قدیمی ، مجلات ، روزنامه ها و غیره.

بنابراین شما با انجام این نکات گفته شده میتوانید تغییرات اساسی را با اعمال قانون جذب در زندگی خود ایجاد کنید.

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی