وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رسیدن به موفقیت

مربی شوید تا به موفقیت برسید

هیچ کس به تنهایی به موفقیت در زندگی نمی رسد. هرکسی که امروزه موفق است، در سایه ایده ها، اطلاعات، دانش و هدایت افرادی به موفقیت رسیده است که در کار خود با آن ها ملاقات کرده است. گاهی اوقات این یادگیری مستقیم است؛ جلسات خصوصی دو نفره که هدف آن ها کمک به افراد برای تعیین حوزه های موفقیت، اجرای ایده ها و مهارت های جدید در آن حوزه است.

گاهی آموزش، غیر مستقیم است و از کار کردن با افراد ارشدی حاصل می شود که دانش و تجربه بیشتری دارند و با مشاهده روش کار و مدیریت آن ها مطالبی یاد می گیریم. مثلا بهترین مربی می تواند مدیر ارشدی باشد که به شما هرگز آموزش ندهد. ولی در عوض به شما اجازه دهد که در جلساتی حضور پیدا کنید که مسائل مهمی مورد بحث قرار می گیرد و همچنین تصمیمات مهمی اتخاذ می شود. چیزی که از تماشای کار او یاد می گیرید، همیشه برای شما اثر داشته باشد و بتواند به شما برای رسیدن به موفقیت در زندگی کمک کند.

  • ۰
  • ۰

نوشتن یک رزومه حرفه ای

چطور نمونه یک رزومه حرفه ای را بنویسیم

انسان به طور طبیعی ترجیح می دهد تا وظیفه ای که قابل پیش بینی و ساختارمند است را انجام دهد، تا از سردرگمی و عدم اطمینان جلوگیری کند و به موفقیت در کسب و کار خود دست پیدا کند. وقتی که من درباره برنامه کاری خود فکر می کنم، شخصا احساس می نمایم که بخش رزومه نویسی واقعا فرآیندی بی قاعده و فاقد نظم است.

این فرآیند فقط به معنای نوشتن رزومه حرفه ای نیست. اگر بخواهیم یک تعریف درست و کامل از آن ارائه دهیم، عبارت است از: «سندی که حاوی اطلاعاتی درباره مهارت ها و تجربه های شماست.» قطعا هیچ دلیلی وجود ندارد که شما بخواهید در نوشتن رزومه خود کاهلی نمایید.

شما شرایط لازم برای شغل مورد نظر را دارید. با این حال، هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنید، ممکن است متقاضی دیگری با شرایط مشابه وجود داشته باشد. شما همیشه در مدیریت عالی عمل کرده اید. این بسیار عالی است، اما شاید متقاضیان دیگری چندین تیم را برای مدت طولانی به نحو احسن مدیریت کرده اند.

رزومه حرفه ای شما لزوما نمی تواند شما را از دیگران متمایز کند. با این حال شما می توانید از این طریق دلیل درخواست تان برای این شغل را به کارفرما توضیح دهید و ویژگی های منحصر به فردتان را بیان نمایید.

شما برای جلب توجه خواننده فقط چند پاراگراف می توانید بنویسید. شاید شما بتوانید قبل از انجام مصاحبه شانس تصدی این شغل را برای خود افزایش دهید. در طی این مدت باید حواستان به گوشی موبایلتان باشد.

در اینجا شش نکته برای نوشتن یک رزومه حرفه ای وجود دارد که احتمالا قبلا آن ها را نشنیده اید. پس برای آشنایی با این نکات و رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان در ادامه با ما همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

نحوه استفاده از سه ضمیر برای تفکر

چگونه برای تفکر از هر سه ضمیر خود استفاده کنیم

هر انسانی برای تفکر، تصمیم گیری، حل مسائل و دستیابی به اهداف و موفقیت در زندگی به سه ضمیر مختلف نیاز دارد. درک تفاوت میان این سه ضمیر و حداکثر نمودن توان آن ها برای بهبود زندگی و کار باعث تحول و چند برابر شدن نتایج خواهد شد.

ضمیر خودآگاه

زمانی که مشغول و فعال هستید، از این ضمیر بیدار و آگاه استفاده می کنید. ضمیر خودآگاه معقول، تحلیل گر، منطقی، واقع بین و منتقد می باشد. این ضمیر اطلاعات را از منابع مختلف جمع آوری می کند، آن ها را تحلیل کرده و با سایر اطلاعاتی که در حافظه خود ثبت کرده، مورد مقایسه قرار می دهد و در نهایت اقدام به تصمیم گیری می نماید.

اطلاعات جدید از طریق ضمیر خودآگاه که مانند درگاه است، وارد مغز می شود. دانیل کانِمَن در کتاب پرفروش خود به نام «تفکر سریع، تفکر آهسته» توضیح می دهد که تقریبا همیشه دو راه برای استفاده از ضمیر خودآگاه وجود دارد.

نخستین راه یعنی «تفکر سریع» شهودی، خودکار، غریزی و فوری است. با این روش تفکر در ضمیر خودآگاه می توانید پیشامدهای ناگهانی زندگی روزانه خود را هدایت کنید تا به موفقیت در زندگی خود دست پیدا کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تفکر سریع بسیار شبیه رانندگی در ترافیک است؛ شما در زمان رانندگی سریع تصمیم می گیرید و همزمان با حرکت به سمت جلو به رویدادهای متغیر واکنش نشان می دهید.

بیشتر زمان شما در طول روز صرف تفکر سریع می شود. در گفتگوها، تماس های تلفنی، پاسخگویی به ایمیل ها و تقاضاهای خارجی از تفکر سریع بهره می برید. روش استفاده معمول و طبیعی از تفکر سریع نیز همین است که در اغلب موارد بسیار مناسب است و موجب دستیابی شما به موفقیت در زندگی می شود.

  • ۰
  • ۰

پرسش و پاسخ های جذاب امیر شریفی در مورد قانون جذب

دوستان عزیز سایت پرورش افکار با سری دیگری از سری سوال و جواب های استاد امیر شریفی در مورد قانون جذب با شما همراه هستیم.

سوال: من خواستگاری داشتم و الان بعد از ۱۴ سال برگشته، به نظر شما من باید چیکار کنم؟

دوست عزیز من واقعا در این موارد نمی توانم نظر بدهم. به این دلیل که من هرگز نمی توانم خودم را جای شما قرار دهم و به جای شما احساس کنم، تا بتوانم نظر بدهم. اما تنها حرفم به شما این است که همیشه کاری را انجام دهید که احساستان به آن خوب است؛ چون آن کار ادامه دار است و شما را به سمت جذب چیزهای خوب هدایت می کند.

سوال: من هزینه شرکت در دوره آموزش قانون جذب را ندارم و شما باید مرا ثبت نام کنید

دوستان عزیز پول این دوره اصلا برای من مسئله ای نیست. زمانی که می بینید تعداد اعضا به ۱۲۰۰ نفر می رسد مسلما ۱۲۰۱ نفر شدن تاثیر چندانی در آن مبلغ ندارد. ولی مسئله ای که وجود دارد این است که با این روش مطمئن باشید که خود شما نتیجه ای نمی گیرید.

  • ۰
  • ۰

استخدام شدن

حقایق تلخی که در مورد استخدام شدن وجود دارد

این قضاوت ها ممکن است حقیقت نداشته باشند و یا ناعادلانه باشند، اما گاهی اوقات در روند استخدام شدن اتفاق می افتند. آن ها مانند رزومه تان که تحویل می دهید، بخشی از روند مصاحبه هستند. وقتی که شما رزومه خود را تنظیم می کنید، باید به قضاوت ها و ارزیابی هایی که ممکن است از آن شود، توجه نمایید.

پس بهتر است در ابتدا خودتان دستاوردهایتان را ارزیابی کنید. سپس می توانید متوجه شوید که آیا برای شغل مورد نظر مناسب هستید یا خیر. افراد به شیوه خودشان شخصیت، سبک زندگی و دستاوردهای شما را قضاوت و ارزیابی می کنند.

این قضاوت ها گاهی به صورت ناخودآگاه و گاهی به صورت هدفمند انجام می شوند. قبل از رفتن به مصاحبه و قرار گرفتن در روند استخدام شدن، باید از این موارد آگاه باشید. شما باید خودتان را آماده کنید تا به بهترین نحو ممکن خود را معرفی نمایید تا بتوانید استخدام شوید و به موفقیت در کسب و کار خود برسید.

شما باید قبل از مصاحبه استخدامی، از این موارد کاملا آگاه باشید. فقط به یاد داشته باشید که مصاحبه گران و کارفرمایان فقط به بررسی رزومه شما بسنده نمی کنند و احتمالا موارد دیگری را در روند استخدام شدن قرار می دهند. در اینجا ۷ حقیقت تلخ در مورد استخدام بیان شده است که می تواند روی رسیدن به موفقیت در کسب و کار شما تاثیرگذار باشد. در ادامه با ما همراه باشید.