وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عادت های زندگی انسانهای موفق


40 عادت آدمهای موفق,40 عادت آدمهای موفق عادت آدمهای موفق,افراد موفق
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 18 امتیاز : 4.3]

در این مقاله با 40 عادت آدمهای موفق آشنا میشوید.

1- فرصت هایی را می بینند و پیدا می کنند که دیگران آنها را نمی بینند.

2- از مشکلاتشان درس می گیرند، در حالی که دیگران فقط میتوانند مشکلات را می بینند.

3- روی راه حل هایشان تمرکز می کنند.

4- هوشیارانه و روشمندانه موفقیت خود را می سازند، در زمانی که دیگران آرزو می کنند موفقیت به سراغ آنها آید.

5- مثل بقیه ترس هایی دارند ولی اجازه نمی دهند ترس آنها را کنترل و محدود کند.

6- سؤالات درستی از خود می پرسند. سؤال هایی که آنها را در مسیر مثبت ذهنی و روحی قرار می دهد.

7- به ندرت از چیزی شکایت کرده و انرژی خود را به خاطر آن از دست نمی دهند. همه چیزی که شکایت کردن باعث آن است فقط قرار دادن فرد در مسیر منفی بافی و بی ثمر بودن است.

8- هیچگاه سرزنش نمی کنند (واقعاً فایده اش چیست؟ آنها مسؤولیت کارهایشان و نتایج کارهایشان را تماماً به عهده می گیرند.

9- وقتی ناچارند از ظرفیتی بیش از حد ظرفیت خود استفاده کنند همیشه راهی را برای بالا بردن ظرفیت شان پیدا کرده و بیشتر از ظرفیت شان از خودشان توقع دارند. آنها از آنچه دارند به نحو کارآمدتری استفاده می کنند.

  • ۰
  • ۰

26 تکنیک برتر از رازهای رسیدن به موفقیت

تلاش و پشتکار,راز رسیدن به موفقیت,رازهای رسیدن به موفقیت
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 16 امتیاز : 4.4]

26 تکنیک برتر از راه های رسیدن به موفقیت

شرط رسیدن به موفقیت این است که ابتدا باور کنیم که می توانیم موفق شویم. اعتقاد درونی به اینکه ما قدرت انجام کاری را داریم و لیاقت رسیدن به هدف را هم داریم ضامن موفقیت ماست. در این مقاله ۲۶ راهکار اساسی برای داشتن کلیدهای موفقیت به شما معرفی می کنیم. بزرگترین مسئله که اکثر ما گرفتارش هستیم این است که در وجودمان آتش عشق و علاقه شعله ور نیست هیچ چیز مانع موفقیت یک انسان مشتاق و علاقمند نیست. اگر بتوانیم ایمان بیاوریم همه چیز برایمان ممکن می شود به خدا ایمان آوریم نه فقط در ظاهر بلکه با اطمینان به او به عنوان راهنمای خود اعتقاد آوریم.

راههای رسیدن به موفقیت:

۱- تفکر مثبت داشته باشیم، «دکترنومن پیل » می گوید: افکار خوب و مثبت همچون تابش نور خورشید بر اتاقی تاریک است که همه جا را روشن می کند.

۲- باور و ایمان داشته باشیم، همیشه آن چیزی اتفاق می افتد که ما واقعاً باورش داریم. این یک حقیقت است. پس باید باورهای محدود کننده ای که مانع موفقیت ما هستند را شناسایی کنیم و آنها را از بین ببریم.

۳- هر روز منتظر اتفاق خوبی باشـیم، اگر انتـظار وقـوع چـیزی را داشته باشـیم آن چـیـز به وقـوع می پیوندد.

۴- افکارمان را کنترل کنیم، موفقیت از طریق کنترل کامل افکار، اعمال به وجود می آید.

۵- تلاش و پشتکار داشته باشیم، همۀ موفقیتها و رؤیاهای ما در گرو سخت کوشی است هر چه بیشتر تلاش کنیم موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد.

۶- صبور باشیم، ما همواره دوست داریم هر چه زودتر به آرزو هایمان برسیم، به همین دلیل است که در زندگی مان بی قراریم.

۷- به دیگران کمک کنیم. ما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت و موفق خواهیم بود که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستیم.

۸- ذهن خود را از تردید و ترس رها کنیم و تصور کنیم هیچ محدودیتی نداریم.

  • ۰
  • ۰

بهترین فرمول های موفقیت کدامند

رسیدن به موفقیت,سرمایه گذاری روی خود,فرمول موفقیت
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 15 امتیاز : 4.7]

اگر می خواهیم به موفقیت برسیم باید نظام‌ مند عمل کنیم و سختی‌ های زیادی را به جان بخریم در ادامه با ما همراه شوید تا فرمولی بی نظیر برای رسیدن به موفقیت را معرفی کنیم:

دوران جوانی زمان بسیار مناسبی برای انجام کارهایی می باشد که انجام آنها در سنین بالاتر با دشواری های خاصی روبرو می شود، دشواری هایی که کمبود وقت از جمله مهم ترین های آنها به شمار می رود. اما کارهای به خصوصی هست که اگر کسی در این بازه ی سنی انجام دهد، بی شک در آینده ای نه چندان دور، خود را از هم سن و سال هایش متمایز خواهد کرد و درهای به مراتب بیشتری به رویش گشوده خواهد شد. می توان گفت آرزوی تمام کسانی که در سنین بالاتر به موفقیت می رسند این است که زودتر این روند را شروع می کردند.

در ادامه با فرمول ۵ مرحله ای موفقیت آشنا خواهید شد. هرچه زودتر اولین قدم خود را در این مسیر بردارید، نتیجه ی نهایی آن چشمگیر تر خواهد بود.

۱- سرمایه گذاری روی خودمان

هیچ بازگشت سرمایه ای بدون سرمایه گذاری اولیه میسر نخواهد بود. تمام آنچه به عنوان موفقیت در زندگی اطرافیان خود می بینیم، محصول دانه هایی است که پیش از آن در زمین زندگی خود کاشته اند و برای رشد و نموشان زحمت کشیده اند.

با شرکت در کلاس های مختلف و گذراندن دوره های گوناگون مهارت های خودشناسی را بالا ببریم. به هزینه ی این کلاس ها به چشم سرمایه گذاری نگاه کنیم. تمام این هزینه های مالی و زمانی روزی به ثمر می نشینند و بازگشتشان تا آخر عمر شامل حال ما خواهند بود. وقتی به هر فعالیتی به چشم سرمایه گذاری نگاه کنیم، کمتر فعالیت مفیدی وجود خواهد داشت که انگیزه ی لازم برای انجامش را نتوانیم در وجود خود بیابیم.