وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
آموزش قانون جذب,امیر شریفی,خواسته‌ها


کارکرد قانون جذب

قانون جذب خیلی جالب کار می‌کند. در ابتدا افکار مشابه را به سمت هم می‌کشد و به‌این‌ترتیب یک فکر قدرت می‌گیرید و احساسات ما شدیدتر و شدیدتر می‌شوند و هرچه احساسات شدیدتر می‌شوند یعنی ارتعاش ما قوی‌تر است و سریع‌تر به اهدافمان می‌رسیم.

خیلی از دوستان از تفاوت خواسته و ارزش می‌پرسند و این‌که یک خواسته چه تفاوتی با ناخواسته دارد و کی ما به خواسته‌هایمان می‌رسیم.

ارزش که مشخص است. ارزش‌ها چیزهایی هستند که برای رسیدن به آن‌ها هدف تعیین می‌کنیم. مثل: آزادی، آرامش و … که برای رسیدن به این ارزش‌ها دست به تعیین اهداف مالی یا روابط و … می‌زنیم.

ما کی به خواسته‌هایمان می‌رسیم؟

کوتاه‌ترین تعریفی که می‌توان از رسیدن به خواسته داشت این است: توجه به یک‌چیز و هم‌زمان تجربه کردن احساسات مثبت. وقتی به موضوعی توجه می‌کنیم و در زمان توجه حسی مثبت داریم آن چیزی که می‌خواهیم وارد زندگی ما خواهد شد.

اگر به یک‌چیز توجه می‌کنیم و هم‌زمان احساسات منفی را تجربه می‌کنیم خلاف آن چیزی که می‌خواهیم وارد زندگی‌مان خواهد شد.

 

 

یک خبر خوب

آرزوی خالص همیشه با احساسات مثبت همراه است. شما باید این حقیقت را بپذیرید که از هر جا که هستید می‌توانید به هر جا که می‌خواهید بروید و اصلاً مهم نیست که الآن کجا قرار دارید. مهم‌ترین چیز این است که وضعیت ذهنی و نگرش تو در حال حاضر باعث جذب وضعیت آینده‌ی تو خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

فشار به ناخواسته، یک اشتباه بزرگ در زندگی

آموزش قانون جذب,امیر شریفی,تضاد

فشار به ناخواسته

شما در جهانی زندگی می‌کنید که بر پایه‌ی قانون جذب است. این به این معنی است که ما در جهانی هستیم که منتظر است تا به توجه ما پاسخ دهد. جهان بر پایه‌ی کشش است نه طرد.

 

جهان جذبی

در این جهان نه وجود ندارد. شما به هر چیزی توجه کنید به دنیا سفارش می‌دهید که وارد زندگی شما شود. شما وقتی به خواسته‌ای برمی‌خورید و به آن آری می‌گویید آن را وارد زندگی خود می‌کنید و وقتی‌که به ناخواسته‌ای می‌رسید و به آن نه می‌گویید هم آن را وارد زندگی‌تان می‌کنید.

در هرلحظه قانون جذب در حال فعالیت است و به ارتعاش فعال شما پاسخ می‌دهد یعنی ارتعاشی که بیشترین قسمت ذهن شمارا درگیر خودکرده است. احساسات شما نشان از این دارند که دارید چه ارتعاشی را به جهان می‌فرستید.

استرهیکس می‌گوید: “شما نمی‌توانید بی‌حرکت بایستید، اگر بیدار هستید یعنی در فرآیند جذب هستید.

من آمده‌ام تا زندگی همه را سروسامان دهم

  • ۰
  • ۰

درجه بندی احساسات از جذب تا مقاومت

آموزش قانون جذب,امیر شریفی,قانون جذب دو


درجه‌بندی احساسات

دوستان درجه‌بندی احساسات را درخواست کرده بودند. امروز این درجه‌بندی را با یک توضیح مختصر قرار می‌دهم. احساسات به ترتیب از اول هر چه به سمت آخرین احساس برویم مقاومت ما در جذب کردن بیشتر می‌شود. این را قانون جذب می‌گوید.

هر فکری در ما احساسی به وجود می‌آورد و این افکار ارتعاشی را برابر بااحساسی که تولید کرده‌اند ارسال می‌کنند و آنگاه باید منتظر یک جذب مساوی با احساساتمان باشیم.

 

  • ۰
  • ۰

جذب همسر دلخواه

آموزش قانون جذب,امیر شریفی,قانون جذب در روابط



جذب همسر ایده‌آل

امروز می‌خواهیم باهم نگاهی به روند جذب همسر بی اندازیم و اینکه چگونه می‌توان همسری ایده‌آل را جذب کرد.

وقتی یاد می‌گیرید که شادباشید و متوجه می‌شوید که طبق قانون جذب تمام چیزهایی که جذب می‌کنید به احساسات و افکار شما وابسته است، به دنبال چیزهایی می‌گردید که با توجه به آن‌ها احساس خود را خوب نگه‌دارید.

تا اینجا همه‌چیز خوب پیش می‌رود ولی وقتی نگران پیدا کردن همسر می‌شوید یا مدام فکر می‌کنید که از کجا قرار است همسر ایده‌آل پیدا شود و بدتر از همه مدام فکر می‌کنید که زمان ازدواج من دارد می‌گذرد این نگرانی شما باعث پیدا نکردن جفت ایده‌آلتان می‌شود.

اگر دنبال پیدا کردن همسر ایده‌آل هستید یا بدون همسر هستید یک وظیفه‌دارید. باید افکاری در مورد رابطه‌ی خود داشته باشید که به شما حس خوبی بدهد. اگر ارتعاش دیر شدن و نگرانی ساطع می‌کنید شما درها را برای ورود همسر ایده‌آل بسته‌اید. همسر ایده‌آل شما قرار نیست آفریده شود. او هست و او هم منتظر شماست شما فقط باید به دعوت او پاسخ بدهید. چگونه؟ بااحساس خوب.

  • ۰
  • ۰
استاد امیر شریفی مربی موفقیت و رشد فردی که به عنوان کارآفرین اینترنتی جوان در مدت زمان کمی اتفاقات بزرگی را رقم زده، در این خصوص مطالبی را بیان کرد.


امیر شریفی مدیر سایت‌های پرورش افکار و نشاط‌ آوران و چندین سایت پربازدید دیگر است. هرکسی او را ببیند، نخستین چیزی که نظرش را جلب می‌کند، صداقت و انرژی فوق‌العاده‌اش است، طوری که همواره با جنب‌وجوش حرف می‌زند و کمتر می‌نشیند.

وقتی حرف می‌زند کاملاً مشخص است که باصداقت کامل حرف می‌زند و انسان محو صداقت و خاکی بودنش می‌شود.

  • ۰
  • ۰

پاسخ سوالات کاربران با قانون جذب


آموزش قانون جذب,پاسخ سوالات,قانون جذب

سلام به همراهان سایت قانون جذب

سوالاتی را دوستان پرسیده بودند که ترجیح دادم قبل از اینکه مطالب را ادامه بدهم این سؤالات را پاسخ بدهم. تابه‌حال تمام سؤالات را پاسخ دادم و به‌زودی مطالب جدید را در سایت قرار خواهم داد.

خانم بیتا گفتند:

سلام آقای شریفی امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشید…آقای شریفی ممنون میشم جوابمو بدید…از وقتی با کانال عالی‌تان آشنا شدم خیلی سعی می‌کنم مثبت باشم مخصوصاً در عشق ولی انگار یک گره هست تو ذهنم و اون گره مانع میشه .رابطه هایی که دارم خیلی کوتاه مدته خسته شدم به روحم ضربه میخوره.درحال حاضر رلبطه ای دارم که اونم در شرف تموم شدنه ولی نمیخوام تموم شه .طبق گفته شما به نکات مثبت فکر میکنم بعد انگار یه چیزی نمیذاره فکر مثبتم جلو بره همونجا ایست میکنه.خواهش میکنم کمکم کنید …..


سلام

یکی از موضوعاتی که به کرات در مشاوره‌هایم به آن برخورد می‌کنم و باعث اتمام رابطه می‌شود این است: حس بد.

یک شخص در این رابطه تحقیر می‌شود ولی چیزی نمی‌گوید، انتظاراتش برآورده نمی‌شود ولی چیزی نمی‌گوید و هزاران مورد مشابه و این رابطه در آخر به بدترین شکل تمام می‌شود.

فکر می‌کنید چرا؟

چون بیس این رابطه احساس ترس است. شما بااحساس بد دنبال جذب خوب هستید و من یک‌دنده روی این موضوع هستم که هم‌چین چیزی امکان ندارد. شما می‌ترسید که نبود این شخص بدتر از بودنش باشد، شما می‌ترسید که تنها بمانید، این رابطه باعث شادی نیست. خواهشا این قسمت را دوباره بخوانید. این رابطه باعث شادی شما نیست. هر وقت احساستان به یک رابطه بد بود یا آن رابطه را قطع کنید یا اگر احتیاج به ادامه رابطه دارید حتماً حستان را خوب کنید.

برای چندمین بار این نکته را می‌گویم. اگر اتفاقی برای شما مدام تکرار می‌شود مطمئن باشید این‌قدر این فکر در ذهن شما تکرار شده تا به یک باور تبدیل‌شده است و باورها اگر تغییر نکنید به شما تضمین می‌دهم هر تلاشی کنید تلاش در جهت خلاف جهت است و فقط بیشتر در مشکلات فرو خواهید رفت به قول مولانا:

آب آتش را مدد شد همچو نفت

 پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب عشق

 

خانم مهرنوش پرسیدند:

سلام‌ اقای شریفی.در مورد پیش گویی ازتون پرسیدم.چرا جواب ندادین؟

سلام. با آرزوی بهترین‌ها برای شما

همراه گرامی من دیدگاهی از شما دریافت نکرده بودم.

در مورد سؤال شما:

قانون جذب به پیش‌گویی اعتقادی ندارد. می‌گویند دعا هر چیزی را تغییر خواهد داد. حال برای اجابت دعا چه مواردی را باید رعایت کرد بماند. اگر قرار بود پیش‌گوها با چند صد هزار تومان آینده مرا بگویند می‌توانستند بروند توی کشورهای دیگر مسابقاتی هست که اگر شما یک عدد 10 رقمی را حدس بزنید مبلغی به شما می‌دهند که در ماشین‌حساب جا نخواهد شد.

ولی من خودم حاضرم پیش‌گویی کنم. شما به هر چیزی باور داشته باشید به حقیقت خواهد پیوست مگر عمر شما قد ندهد. آنتونی رابینز می‌گوید: انسان ماشین اثبات باورهایش است.

به کلمه‌ی ماشین دقت کنید. ماشین لباس‌شویی چه‌کار می‌کند؟ لباس می‌شورد. ماشین آب‌میوه‌گیری چطور؟ ماشین‌سواری چطور؟ هیچ ماشینی نمی‌تواند هیچ کاری به‌جز کاری که برایش تعیین‌شده انجام دهد و انسان هم کاری که در باورهایش نیست را امکان ندارد بتواند انجام دهد.

 

آقای محمد گفتند:

بازم خدا رو شاکرم که به من کار داد تا ازش پول در بیارم تا با پولش گوشی هوشمند بخرم و بعدش با این سایت و کانال آشنا بشم ممنونم خدا جون
اقای شریفی نمیدونم حس عجیبی پیدا میکنم وقتی بعضی از مشکلات دوستان رو شما بیان میکنید برمیگردیم به گذشتم و فکر میکنم میبینم بله منم دارم چوب افکار گذشتمو میخورم
در مورد خانمی بود که خواستگاراش میرفتند بی دلیل
من یکی رو چند سال پیش انتخاب کردم و باهاش نامزدم کردم بعد ی مدت کوتاه دیدم یکی از معیارهایی که من دوست دارم زن اینده داشته باشه نداره ضربه بدی خورده بودم و وقتم هدر رفته بود و نامزدیم به همین دلیل بهم خورد
بعد از اون هر کسی رو میدیم اگه اون معیار مورد نظرم رو نداشت غر میزنم و میگفتم نخواممممممممممممممممممم
و ناراحت می شدم چند سال گذشت دختری برخورد کردم که دوستش داشتم و اما بدون اون معیار که میخواستم
غر زدن و توجه به این باعث شد دوباره جذب کنم
چه قشنگه این قانونه خیلی حسم خوبه الان چون تقریبا به اشتباهات پی بردم و تکرارش نمیکنم
ممنونم از سایت و کانال مفیدتون

 

سلام. من هم ممنونم ازنظر زیبای شما. یک موضوعی را مدنظر داشته باشید. اگر می‌خواهید یک آهنگ را گوش ندهید به‌راحتی سی‌دی آن را از دستگاه خارج کنید. ما خودمان سی‌دی را درون دستگاه ذهن قرار می‌دهیم و مدام غر می‌زنیم. شما سی‌دی را خارج کنید (توجهتان را منحرف کنید.)

 

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم


امیر شریفی

  • Fa Nazari
  • ۰
  • ۰

شکرگزاری راهی معنوی به سوی دنیا و آخرتی پربار

آموزش قانون جذب,زندگی معنوی,قانون جذب

شکرگزاری و معجزه‌ی آن

سلام دوستان خوبم. امروز خواستم یک مطلبی را خودمانی‌تر بنویسم. خواستم یک مقدار راحت‌تر باشیم. این مطلبم تابه‌حال بیشتر از تمام مطالب سایت به دلم نشسته.

مقدمه

زندگی امروزمان را خودمان انتخاب کرده‌ایم. آگاهانه یا نا خودآگاه ! هر چیزی که بخواهیم خواهیم داشت. اجازه بدید با کلام خدای بزرگ و مهربان موضوع را روشن‌تر کنم.


“خلق لکم ما فی‌الارض جمیعاً”

 

“هر چه در زمین است همگى براى شما آفریده‌شده”

هیچ‌ جای قرآن و احادیث دینی ما، ما از نعمات محروم نبوده‌ایم. در تمام احادیث سفارش شده که از نعمات حلال خدای متعال استفاده کنیم و شکرگزار باشیم. حال آیا خانه و ماشین و آسایش خانواده و احساس آرامش و شادی و روابط زیبا حلال نیست؟

آموزش قانون جذب,زندگی معنوی,قانون جذب

نعمات خداوند هرروز بیشتر می‌شود. هرروز و هرروز. دقت کرده‌اید؟ اگر 50 سال پیش یک نفر یک ماشین در حد پراید امروزی داشت چقدر ثروتمند حساب می‌شد ولی الآن چطور؟ یک پراید اصلاً در لیست اموال معمولی هم حساب نمی‌شود. اگر یک نفر ده سال پیش یک گوشی لمسی داشت چطور؟

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب ثروت

خداوند مهربان هرروز نعمات بیشتری به ما می‌دهد. اگر ما 50 سال پیش یک پراید داشتیم هرروز بابتش شکرگزار بودیم ولی الآن فراموش می‌کنیم پس مطمئن باشید اگر الآن چیزهای بزرگ‌تری هم داشته باشیم فراموش خواهیم کرد.

شکرگزاری حضرت موسی

در زمان حضرت موسی ازآنجایی‌که آن حضرت بسیار شکرگزار بودند،

 و بسیار خدا را شُکر می‌گفتند ، کسی  او را خطاب قرار داد و گفت:

ای موسی چرا تو که پیامبر خدایی این‌گونه بسیار خدا را شکر می‌گویی؟ تو که خود مورد لطف خدایی؟

موسی گفت :

ازآن‌جهت که همین شُکر که می‌گویم خود توفیقی از جانب خدا به من است و من برای سپاس از خدا به خاطر این توفیق بازهم  یک شُکر بدهکارم به این معنی که هر بار که شُکر می‌گویم باید شُکر دیگری گویم به علت داشتن آن توفیق شُکر و به این جهت هر بار یک شُکر کم می‌آوردم و به این‌گونه است که همیشه و در همه حال باید شُکر خدا را به‌جای بیاورم.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب عشق

 

چند وقت پیش یک مقدار به گذشته‌ام نگاه کردم و خدا را شکر کردم که در یک کشور مسلمان و شیعه به دنیا آمدم. کشوری با ساختار مذهبی. البته مقداری هم ناراحت شدم که چرا مواردی که در کتاب قرآن و احادیث خودمان وجود دارد را باید از نوشته‌های غربی‌ها یاد بگیرم. کتاب‌های زیادی نوشته‌شده و اهمیت شکرگزاری را در آن‌ها یادآوری کردند. از کتاب معجزه‌ی شکرگزاری راندا برن تا شکرانه‌ی لوئیز ال هی و …

می‌خواهید یک روش تندخوانی به شما آموزش بدهم که دو کتاب را در 5دقیقه بخوانید و کاملاً هم دو کتاب ملکه‌ی ذهن شما شود؟ این آیه را 30 ثانیه بخوانید و 4.5 دقیقه به آن فکر کنید.

 

سوره‌ی ابراهیم آیه‌ی 7:

 و به یاد بیاورید آن زمانی را که پروردگارتان اعلام کرد که اگر شکرگزاری کنید ، حتماً افزونتان دهم و اگر کفران کنید ، عذاب من بسیار سخت است .

زیبا بود

زیبا بود؟ حالا اول راهه. حتماً همه‌ی شما به قسمت دوم آیه توجه کردید که اگر شکرگزاری کنید نعمت شما افزون خواهد شد و اگر کفران نعمت کنید عذاب در انتظار شماست. خوب عالی بود. دو کتاب در 5 دقیقه.


یشنهاد می‌کنم مطالب قانون جذب را هم بخوانید


حال می‌خواهم به شما نیم ساعت از 30 سمینار استرهیکس را هدیه دهم.

استر هیکس در تمام سمینارهای خود مدت زیادی را به این موضوع می‌پردازد که ما همه‌ی این موارد را می‌دانستیم! یعنی این‌ها چیز جدیدی نیست. ما تمام این‌ها در درونمان وجود دارد و به دلیل زندگی بیش‌ازحد فیزیکی زندگی متعالی و اصلی خود را فراموش کرده‌ایم. – شاید به همین دلیل است که وقتی به 5 هزار نفر قانون جذب را می‌گویم نهایتاً 2 نفر مقاومت می‌کنند و بقیه به‌راحتی قبول می‌کنند. احتمالاً یک‌چیزی از درونشان تصدیق می‌کند. حال قسمت اول آیه را دوباره بخوانیم:

و به یاد بیاورید!

با یک آیه می‌شود خوشبخت شد. حاضرم قسم بخورم اگر دائماً در حال شکرگزاری باشیم این‌قدر نعمت وارد زندگی ما می‌شود که تعجب خواهیم کرد.

معجزه شکرگزاری

بارها این را شنیدیم که خدا به بندگی ما نیازی ندارد و این ماییم که به بندگی خداوند بزرگ و مهربان نیازمندیم. فهمیدن بعضی چیزها برایم سخت بود و بازگو کردنش سخت‌تر. اینجاها معمولاً یک بغض شیرینی نمی‌گذارد ادامه بدهم. فقط این‌یک بیت شعر را تقدیم شما همراهان گرامی می‌کنم

رسد آدمی به‌جایی که به‌جز خدا نبیند                           بنگر که تا چه حد است مکان آدمیت

 

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

  • Fa Nazari
  • ۰
  • ۰

سخنان بزرگان در مورد زندگی

آموزش قانون جذب,جملات بزرگان در مورد زندگی,سخنان بزرگان
جملات بزرگان در مورد زندگی

در اینجا تعدادی از جملات بزرگان در مورد زندگی و چگونه زندگی کردن را گلچین کردم. این‌ها زیباترین جملاتی در این مورد بود که طی این سال‌ها دیده بودم و خواستم با شما به اشتراک بگذارم.

در ابتدا پیشنهاد می‌کنم این مطلب را بخوانید: جملات انرژی مثبت - زیباترین جملات بزرگان

 بشر وقتی در خانه‌اش نشسته است، خواهان حادثه‌ای در زندگی و هنگامی‌که دچار حادثه‌ای می‌شود، خواهان زندگی آرام در خانه است.

وایلر 

زیاد در مورد قسمت اولش صحبت نمی‌کنم ولی قسمت دومش چقدر حقیقت دارد؟ شاید صد در صد. کدام‌یکی از ما برای دندان‌های سالم خود شکرگزاری کردیم و قدرشان را دانستیم قبل از اینکه از درد به خودمان بپیچیم؟

 

تصور می‌کنم که اگر هر کس تنها یک ربع ساعت به فکر زندگی خویش باشد و بی اندیشد که آن را اصلاح کند، هرماه زندگی او از ماه پیش بهتر خواهد شد.

فرانسوا ولتر 

 

چقدر زیبا گفته است. واقعاً هیچ جهشی در زندگی وجود ندارد. کارهای بزرگ نیست که ما را به موفقیت می‌رساند بلکه کارهای کوچک ولی منظم است. یک هفته کار و فکر مثبت خوب است ولی یک سال کار کمتر و فکر فقط یک مقدار از روز قبل مثبت‌تر بهتر است. جیم ران می‌گوید: کارهای منظم پاداشی مضاعف دارند.

 

زندگی، پدیده‌ای ایستا نیست؛ تنها دو گروه نمی‌توانند اندیشه‌های خود را عوض کنند: دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان

اورت دیرکسن

چند وقت یک‌بار به لباس‌های کهنه‌ی خود سر می‌زنیم تا عوضشان کنیم؟ آیا تابه‌حال به افکار و باورهای کهنه‌ی خود سرزده‌ایم؟ افکار کثیف و پاره و کهنه در کمد ذهنی ما این‌قدر فضا گرفته‌اند که افکار تمیز و نو و شیک جایی برای بودن ندارند.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند؟

 

بزرگ‌ترین کشف نسل امروز این است که انسان می‌تواند با تغییر ذهنیت خود، زندگی خود را تغییر دهد.

ویلیام جیمز

همه‌روزه تلاش می‌کنیم دیگران را عوض کنیم. تو نباید آن حرف را می‌زدی، تو نباید آن کار را می‌کردی. تو نباید، تو باید. دنبال چیزی هستیم. سعادت! ولی درجایی اشتباه. دنبال این هستیم که دیگران ما را به سعادت برسانند.

سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد                              وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است                         طلب از گمشدگان لب دریا می‌کرد

مشکل خویش بر پیر مغان بردم دوش                               کو به تأیید نظر حل معما می‌کرد

دیدمش خرم و خندان قدح باده به دست                           و اندر آن آینه صد گونه تماشا می‌کرد

گفتم این جام جهان‌بین به تو کی داد حکیم                       گفت آن روز که این گنبد مینا می‌کرد

بی دلی در همه احوال خدا با او بود                                 او نمی‌دیدش و از دور خدا را می‌کرد

این‌همه شعبده خویش که می‌کرد اینجا                           سامری پیش عصا و ید بیضا می‌کرد

گفت آن یار کز او گشت سر دار بلند                                جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد

فیض روح‌القدس ار باز مدد فرماید                                    دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می‌کرد

گفتمش سلسله زلف بتان از پی چیست                         گفت حافظ گله‌ای از دل شیدا می‌کرد

 

حافظ

 

من معتقدم که همه ما باید عشق به حیات را دریابیم وزندگی را دوست بداریم.

داستایوسکی

اگر زندگی را دوست داست نداشته باشیم چطور انتظار داریم در زندگانی به سعادت برسیم؟ هرروز صبح که بیدار می‌شویم خداوند نعمتی را به ما داده است که فقط در کشور ما حدود هزار نفر این نعمت را ندارند. حدود هزار نفر در هرروز فردا را نمی‌بینند.

ما قرار است یک‌بار زندگی کنیم. باید به بهترین شکل زندگی کنیم.

چند سال پیش با خودم عهد بستم جوری زندگی کنم که لحظه‌ی مرگم ای‌کاش نگم. این‌قدر از لحظه‌ها استفاده کنم که نگم دوست دارم 1 روز دیگه زنده باشم. این‌قدر از عمق زندگی لذت ببرم که طولش برایم بی‌معنا باشد.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب ثروت

 

کمتر از یک سده، زمان زیادی برای زندگی کردن نیست، ولی آن اندازه هست که بیاموزیم عشق، پایان و سرانجام هستی ا‌ست.

لئوبوسکالیا

زندگی، هدیه‌ای است که من، هر بامداد که از خواب برمی‌خیزم، روبان‌های دُور آن را به‌آرامی باز می‌کنم.

کریستین بوبن

از تمام‌روزهای زندگی در کنار زنی که دوستش داری، لذت ببر؛ روزهایی که به تو هدیه شده‌اند.

کتاب مقدس، عهد عتیق

از تمام زندگی در کنار هر چیزی باید لذت برد. اگر زن یا مردی که دوستش داریم نیست غذایی هست. روزها به ما هدیه شده‌اند. چقدر زیبا بیان‌شده است. از هدیه‌ی خود که از روی رحمت خدای مهربان به ما رسیده است کمال استفاده را ببریم.

آنان که همیشه و مداوم از زندگی گله و شکایت دارند، کمتر از دیگران برای نبرد روزانه آماده هستند.

موسولینی

یک کمپینی راه انداختیم اوایل کانال پرورش جذب به نام کمپین غر زدن ممنوع! حتماً فایل صوتی‌اش را گوش بدید. فایل را اینجا هم آپلود می‌کنم تا دوستان استفاده کنند.

آموزش قانون جذب,جملات بزرگان در مورد زندگی,سخنان بزرگان

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

  • Fa Nazari
  • ۰
  • ۰
آموزش قانون جذب,جملات انرژی مثبت,جملات بزرگان
جملات پر انرژی از بزرگان

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.
هرمن کین

هرمن کین یکی از سیاستمداران و مقاله‌نویسان آمریکایی است که چقدر زیبا قانون جذب را بیان کرده است.

پیشنهاد می‌کنم دراین‌باره مطلب رابطه‌ی احساسات و قانون جذب را حتماً مطالعه کنید.

 

همه خوشبختی‌ها و موفقیت‌هایی که به من روی آورده، از درهایی واردشده که آن‌ها را به‌دقت بسته بودم.
لرد بایرون

جورج گوردون بایرون معروف به لرد بایرون یکی از بزرگ‌ترین شاعران تاریخ کشور انگلستان بود. ببینید چه جمله‌ی زیبایی گفته! یعنی قبل از اینکه خوشبختی‌ها بهش رو بیاورند نمی‌دانسته از کجا قراره بیان. از جاهایی که فکرش را نمی‌کرده آمدند. برای همین این‌قدر من تأکیددارم که چگونه مهم نیست. من خودم هیچ‌وقت از قبل نمی‌دانستم از کجا قراره به اهدافم برسم ولی خدای مهربان را شاکرم که به خیلی از اهدافم رسیدم. هیچ‌وقت هم راه تعیین نمی‌کنم و دست خدای مهربان را برای سورپرایز کردنم باز می‌گذارم. قبول کنیم که عقل ما کجا و شعور لایتناهی پروردگار بزرگ عالم کجا؛ پس قرار نیست هر چه او می‌داند ما هم بدانیم. صبر می‌کنیم و توکل و بااحساس عالی به اهداف می‌رسیم.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب عشق

 

 

نمی‌توانم فرمول موفقیت را برای شما بیان کنم؛ اما اگر فرمول شکست را می‌خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه‌دارید.
اسوپ

اسوپ نویسنده‌ی افسانه‌ای یونان است. دوستان خوبم قرار نیست همه از دست ما راضی باشند. هیچ‌گاه این‌گونه تلاش نکنید. فقط خودتان و خدای خودتان باید راضی باشند. توی دنیایی که 100 مدل لباس پوشیدن مختلف وجود دارد چگونه همه باید هم‌عقیده باشند؟ اگر چیزی را نمی‌پسندید بهش توجه نکنید آن چیز برای این آنجاست که یک شخص هم‌فرکانس آن را جذب کند. اگر فردی باب میل شما نیست بهش حس بد نداشته باشید فقط رهایش کنید تا گرفتار مثل مار از پونه بدش می‌آید نشوید. بدتان نیاید رهایش کنید.

رمز موفقیت، پایبندی به هدف در زندگی است.
بنجامین دیزرائیلی

بنجامین دیزرائیلی رمان‌نویس انگلیسی و تنها فرد یهودی که نخست‌وزیر انگلستان شده است. این‌قدر این جمله زیبا و واضح است که اصلاً حیفم می‌آید بهش چیزی اضافه کنم. فقط می‌گویم ممنون آقای دیزرائیلی عزیز

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب چیست

 

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.
کریستین لارسون

کریستین لارسون فقط می‌دانم که نویسنده است و اطلاعات زیادی در موردش ندارم ولی این جمله‌اش این‌قدری قشنگ بود که حیفم آمد اینجا نباشد. چند خط بالاتر باهم یک قراری گذاشتیم. چی بود قرارمان؟ فقط خودمان و خدا را راضی نگه‌داریم ولی باید از موفقیت دیگران خوشحال شویم؛ چرا؟ این هم برای رضایت خودمان است. اگر ما به موفقیت مردم حس خوب داشته باشیم کلاً به موفقیت حس خوبی داریم. ضمیر ناخودآگاه نمی‌فهمد که شما این حس را به خاطر شخص دیگری دارید یا به خاطر خودتان. فرقی نمی‌کند شما دچار شکست عشقی شده باشید یا یکی این‌قدر از شکست عشقی‌اش برای شما بگوید تا شما کاملاً آن را حس کنید.

حس = ارتعاش = اتفاق

حس خوب به موفقیت (دیگران یا خودمان مهم نیست) = ارتعاش موفقیت = قانون جذب ثروت یا موفقیت

 

 

موفقیت، نتیجه تشخیص درست است؛ تشخیص درست، نتیجه تجربه است؛ تجربه نیز اغلب نتیجه تشخیص نادرست است.
آنتونی رابینز

در مورد آنتونی رابینز زیاد گفتم فقط اینم اضافه کنم که موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است. این جمله هم از آن‌هایی است که دلم نمی‌آید چیزی بهش اضافه کنم. با این دید حستان خوب می‌شود موقع اشتباهات.

 

اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد.
ماروا کلینز

ایشان را هم نمی‌شناسم. خوب دلیلی هم ندارد همه را بشناسم ولی جمله‌اش بیشتر شبیه همان مسئولیت قبول کردن در زندگی است. ما باید قبول کنیم که به‌جای ناله و نفرین و غر زدن (از قصد این اسم زشت را به کار می‌برم تا با اسامی مختلفی مثل درد دل کردن خودمان را توجیه نکنیم) باید دنبال اهدافمان برویم. تا وقتی‌که منتظر دیگران باشیم وضع همین است.

 

گاهی افرادی به موفقیت‌های بزرگ می‌رسند، تنها به این دلیل ساده که نمی‌دانند کاری که به آن دست‌زده‌اند، بسیار دشوار، بلکه غیرممکن است.
آنتونی رابینز

این مورد را خودم شخصاً در کار آموزش تجربه کردم وقتی با یکی از رتبه‌های برتر کنکور صحبت می‌کردم می‌گفت من اصلاً قبل از اینکه از جاهای مختلف بهم زنگ بزنند نمی‌دانستم کار بزرگی کردم. من پیش خودم گفتم قبلاً که امتحان می‌دادم 20 می‌شدم الآن باید همه را توی یک روز امتحان بدم تازه تستی هم هست آسان‌تره.

 

راز موفقیت آن است که شغل خود را جزء سرگرمی‌های خویش قرار دهید.
مارک تواین

ایشان هم نویسنده‌ی بزرگی هستند مخصوصاً یک تئوری جالب در کتاب آخرین راز شاد زیستن دارند که به تعبیر دیگری در قانون جذب هم وجود دارد. شغل = سرگرمی = حس خوب = ارتعاش مثبت کاری = درآمد و رضایت شغلی

 

آموزش قانون جذب,جملات انرژی مثبت,جملات بزرگان

احسان منفی، ترمز موفقیت ماست؛ ترمزهای خود را رها کنید.
برایان تریسی

برایان تریسی هم که با کتاب قورباغه‌اش فکر کنم در ایران معروف‌تر از زادگاهش کانادا باشد. آقای تریسی ممنون حرف دل ما را زدی.

هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که موردتوجه و ستایش دیگران قرار نمی‌گیرد.
برایان تریسی

 

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

  • Fa Nazari