وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

از بین بردن اعتیاد,راهکار کنترل ذهن,ضمیر ناخودآگاه

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 6 امتیاز : 4]

راهکار کنترل ذهن برای رها شدن از اعتیاد و عادت بد (قانون جذب)

در هر مسئله ای راه حلی وجود دارد و پاسخ هر مشکلی در خود آن قرار دارد. اگر با موقعیت سختی مواجه شدید و راه به جایی نبردید و حیران و سرگردان شدید، بهترین راه این است که به خودتان بگویید هوش بیکران موجود در ضمیر ناخودآگاه هرکس از همه چیز آگاه است، همه چیز را می بیند، جواب هر مسئله ای را می داند و آن را برای شما فاش می کند.

چگونگی آزاد ساختن خود از اعتیاد و عادات بد

هرکسی قادر است ایده آرامش روح را در خود به وجود آورد، به گونه ای که در اعماق ضمیر ناخودآگاه او جای بگیرد. در صورتی که این ایده از توان کافی برخوردار باشد، بر اساس قانون جذب قادر خواهد بود که صاحب خود را از شر اعتیاد و عادات بد نجات دهد.

با پیدا کردن برداشت و معیارهای نوین و ارسال پیام های واقعی به ضمیر ناخودآگاه، طرز تلقی قبلی از بین خواهد رفت و دیدگاه جدیدی جای آن را خواهد گرفت.

هرگز نباید از یاد ببریم که برای نجات پیدا کردن از آفت اعتیاد و عادات بد، شرط اصلی تمایل و خواستن است و اگر این خواسته درونی به آن حد برسد که تصمیم به خلاصی از اعتیاد گرفته شود، ایراداتی که بر سر آزادسازی کامل به وجود می آید، از بین خواهد رفت.

فکر هرکس در مورد هر موضوع مشخص که در ذهن متمرکز شود، آن را در ضمیر ناخودآگاه می نشاند و توسعه می دهد. برای مثال اگر در مورد آرامش روح و برداشت رها شدن از قید اعتیاد و عادت بد، ایده ای به ذهن خود بدهید و اگر فکرتان را در این راستا نگاه دارید، بر اساس قانون جذب احساسات و هیجاناتی در شما بروز خواهند کرد که رفته رفته ایده آزادسازی و آرامش را پذیرا خواهید شد.

از بین بردن اعتیاد,راهکار کنترل ذهن,ضمیر ناخودآگاه

علت بروز اعتیاد و عادات بد

علت به وجود آمدن اعتیاد و عادات بد نحوه تفکر منفی و مخرب است، به خاطر این که همان طور که اشاره کردیم، شما بر اساس اندیشه ای که سر دارید، خودتان و شخصیتتان را می سازید. اعتیاد و عادات بد در پس عقده حقارت، کوته فکری و شکست و ناامیدی همراه با حس خصومت شدید به وجود می آید.

سه گام سحرآمیز برای ترک اعتیاد و عادت بد

1 – ابتدا آرام دراز بکشید و فکرتان را آرام کنید. برای رسیدن به مرحله دوم در حالت خلسه فرو بروید.

2 – جمله کوتاهی که بتواند در ذهن شما جا بیفتد را آماده سازید و چند بار آن را تکرار کنید. مثلا «من می توانم اعتیاد به عادات بدم را ترک کنم و آرامشم را به دست آورم». برای این که مانع از پراکندگی افکار خویش شوید، این کلمات را با صدای بلند تکرار کنید و تمام حواس خود را متوجه مفهوم آن کنید.

این کار باعث تراوش آن در ضمیر ناخودآگاه شما می شود. پس سعی کنید به مدت پنج دقیقه این تمرین را ادامه دهید تا براساس قانون جذب در عمق ناخودآگاه شما نفوذ کند.

3 – در زمان خواب کاری که «گوته» نویسنده مشهور آلمانی می کرد را انجام دهید. در عالم تخیل تصور کنید که دوست یا یار دلبندتان در پیش روی شما قرار دارد. در آن صورت چشمان خود را ببندید و آرام دراز بکشید. همان دوست غایب که اینک در مقابل شما حضور دارد به شما می گوید: «تبریک!»

شما لبخند پر محبت او را می بینید و صدایش را می شنوید. در ذهنتان دستش را می گیرید و آن را احساس می کنید که کاملا زنده و واقعی است. کلمه تبریکی که از دهان او بیرون می آید، نشانه آن است که شما در آزادسازی خودتان از قید اعتیاد به عادت بد موفق بوده اید. این تمرین را چندین بار تکرار کنید تا حالت و صدای او در اعماق ضمیر ناخودآگاهتان جایگزین شود.

در این کار پشتکار داشته باشید

زمانی که آثار ترس، تردید، نگرانی، اوهام و خیالات در ذهن شما ظاهر می شوند، در آن صورت به هدف و چشم انداز گسترده آن بنگرید. به نیروی بی کران ضمیر ناخودآگاه که قادر است اندیشه و تخیل شما را وارد میدان کند، فکر کنید.

با این ترفند، اعتماد به نفس، شجاعت و شهامت خود را باز خواهید یافت و توان جدیدی در خودتان احساس خواهید کرد. در مبارزه با اعتیاد به عادات بد بایستی ثابت قدم بوده و پشتکار داشته باشید تا ابرهای تیره از افق ذهن شما پراکنده شوند، و بر اساس قانون جذب خورشید آزادگی بر تمام وجودتان بتابد.

عادات بد,قانون جذب دو

10 مورد از نکاتی که برای از بین بردن اعتیاد و عادات بد باید بدانید

1 – به خاطر داشته باشید که راه حل هر مسئله در خود آن نهفته است و جواب هر معادله هم با خود آن است. هوش و خرد ذاتی شما زمانی جواب مسائل را می دهد که شما با ایمان و اعتقاد کامل آن را طلب کرده باشید.

2 – اعتیاد و عادت بد تابع ضمیر ناخودآگاه است و انسان همواره موجودی تابع عادت می باشد.

3 – نمونه های عادت در ضمیر ناخودآگاه از طریق تمرین و تکرار میسر می شود تا جایی که در اعماق ضمیر جای بگیرند؛ مثل رانندگی، شنا کردن و …

4 – هرکس در زندگی از آزادی انتخاب برخوردار است و در نتیجه هرکس آزاد است تا عادتی بد یا خوب داشته باشد.

5 – هر تصویر ذهنی که با ایمان راسخ به ضمیر خودآگاه می سپارید، ضمیر ناخودآگاه تان نتیجه آن را بر اساس قانون جذب باز پس خواهد فرستاد.

6 – قانون جذب با صراحت می گوید تنها مانع موفقیت هرکس، اندیشه خود او و تصویر ذهنی او از خودش و جهان بیرونی اش می باشد.

7 – شما برای ایجاد یک عادت خوب و جدید باید متقاعد شده باشید که این عادت از هر جهت پسندیده و مطلوب است. میل و اراده شخصی برای ترک عادت بد عامل مهمی در راه مبارزه با آن می باشد.

8 – اعتیاد و عادات بد به تمایل ناآگاهانه گریز از واقعیات مربوط می شود. بنابراین اعتیاد به مواد مخدر نوعی تفکر منفی و مخرب است. درمان آن در نحوه فکر کردن به آزاد شدن و به کمال رسیدن و رضایت باطنی است.

9 – قانون ضمیر ناخودآگاه از طرفی شخص را برده و اسیر خود می کند و مانع آزادی عمل او می شود، ولی در عین حال قادر خواهد بود که به انسان آزادی و سعادت ببخشد. پس این امر بستگی به این دارد که شخص چگونه از آن استفاده کند.

10 – نیروی تخیل آدم را به اعتیاد می کشاند. برای یک بار هم که شده باید امکان داد تا شخص را به آزادی و رها شدن از قید آن رهنمون شود. بنابراین اگر ترس در روح شما را زد، در را به رویش باز نکنید.

  • ۹۸/۰۲/۱۸
  • Fa Nazari

نظرات (۱)

م.:
سلام براستادامیرشریفی عزیزوبزرگوار 
نمازوروزه هاتون مقبول درگاه حق ان شاالله...
من خیلی وقته(شاید۶ماه) باشماوکانالتون آشناهستم وپیگیرتمارینی که میدید٬وهمه روموبه موانجام میدم٬فکرمیکنم بالای ۳ماه هم هست که بصورت جدی وتمام وقت شاگردشماشدم وباخریددوره تون توی کلاس کارشناس جذب شماشرکت میکنم وصبح تاشب وشب تاصبح کارم شده تمارین وپاک سازی٬باذکرعبارات تاکیدی میخوابم ودرحال ذکربیدارمیشم(خیییلی امیدواروشادبودم)
ولی دریغ وصدافسوس که هیچ تاثیری توی زندگیم نداشته!؛! نداشته که هیچ حتی بدترهم شده!!!
حتی اوایل آشنایی من باشماتوی استانبول بودم وکاری داشتم وسرمایه ای(نزدیک ۵۰ملیون)ولی الان اوناروهم ازدست دادم! وبخاطریک نوع بیخیالی که درتمارین هست وهزینه هایی که هرروزاجبارابایدبرای گذران زندگی خانواده بکنم پول هایی که داشتم هم تمام شده!!!
حتی برای اینکه مزاحمتی درتمرکزم برای انجام تمارین توسط خانواده و....نداشته باشم توی این چندوقت دوباربه مشهداومدم وبارقبل ۷روزموندم والان هم تاامروز۵روزه که مشهدم!
استادعزیزم جناب شریفی بزرگوار٬الان ناخودآگاه تهی شدم وناامیدازاین راه!چه کنم؟
استادشرایط من شده مثل دیالوگ معروف که «جنگ شدکشاورزبودم باتراکتور٬الان هم کشاورزم ولی بدون تراکتور!»
من قبل ازورودبه کلاس های شمامنبع درآمدی داشتم وسرمایه ای که حتی بعدازدست دادن اون منبع درآمدپولی داشتم که میتونستم توی ایران مغازه ای اجاره کنم وبه سختی گذران زندگی کنم (هروقت به ذهنم میومدکه نکنه پولم تموم بشه ومن غافلگیربشم و....ولی سریع ازذهنم خارج میکردم وپاکسازی.....)

استادالان که چندروزیه بخاطردوری ازخانواده وتمرکزبیشترم به انجام تمارین و...به مشهداومدم به ناگاه ودراوج حال خوش وامیدواری تاکیدمیکنم به ناگاه ویکباره پنچرشدم!!!!
استادشاااید۵۰۰هزارتومن بیشترنداشته باشم(یاتمارین وراه خاصی بمن بدیدکه سریع به نتیجه برسم٬یا۵۰ملیون خسارتی که به من واردشده روبدیدکه بتونم کسب وکاری راه بندازم!)

البته بیشترازاین توی این چندماه ازدست دادم ولی این پول نقدی هست که ازدست دادم.
استادکمکم کنیدکه بدجوری پنچرشدم بدجوری...
البته دوست ندارم جواب من عمومی داده بشه .من جواب خصوصی واختصاصی میخوام.استادچه کنم؟؟؟؟

این پیام منولطفابرسونیدبهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی