وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طرز برخورد با افراد عقل کل


اعتماد به نفس,افراد عقل کل,برخورد با افراد عقل کل
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 18 امتیاز : 4.2]

روش های برخورد با افراد عقل کل

آیا تا به حال با کسی برخورد داشته اید که احساس می کند همه چیز را می داند و هرچیزی که می گوید درست است؟

مطمئنم که یکجا در زندگی مان همه ی ما با چنین کسانی که برای خودشان عقل کل بودند، برخورد داشته ایم.

سؤال این است که وقتی با چنین شخصی مواجم شدیم چه کنیم؟ نحوه ی برخورد با افراد عقل کل به چه صورت است؟

در اکثر موارد، احتمالاً سعی کنیم که از آن ها اجتناب کنیم و تا حد ممکن از او دور شویم. اما کارهای مختلفی برای فهماندن نظرمان به این افراد می توانیم انجام دهیم، البته بدون اینکه با او وارد یک رقابت دردسرساز شویم.

  • ۰
  • ۰

زندگینامه فرزاد ناظممدیر فنی سایت yahoo


بیوگرافی فرزاد ناظم,درباره فرزاد ناظم,زندگی نامه فرزاد ناظم
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 22 امتیاز : 4.1]

 

بیوگرافی فرزاد ناظم یاهو

فرزاد ناظم در سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. تحصیلات متوسطه را در دبیرستان البرز گذراند و برای ادامه تحصیل به ایالات متحده مهاجرت کرد.

درباره ی فرزاد ناظم
مهندس فرزاد ناظم در سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. تحصیلات متوسطه را در دبیرستان البرز گذراند و برای ادامه تحصیل به ایالات متحده مهاجرت کرد. در آمریکا او موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی علوم رایانه از دانشگاه ایالتی پلی تکنیک کالیفرنیا شد.

  • ۰
  • ۰

خصوصیات افراد خیلی حساس


افراد حساس و زود رنج,افراد خیلی حساس,افراد درونگرا
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 15 امتیاز : 4.1]

 

خصوصیات افراد خیلی حساس شبیه به افراد درونگرا است. درست مثل افراد درونگرا، این افراد هم نیاز به تنهایی دارند.

ویژگی افراد خیلی حساس آنها را از افراد با حساسیت های عادی جدا می کند.

شخصیت افراد حساس و زود رنج

مثلاً اگر به راحتی از کوره در می رویم، یا نسبت به درد سریع واکنش نشان می دهیم، یا سعی می کنیم از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی خشن دوری کنیم، احتمالاً بیش از حد حساس هستیم. اگر خلق و خو و حال و هوای افراد دیگر روی ما تأثیر می گذارد یا سریعاً تحت تأثیر موقعیت های ناراحت کننده قرار می گیریم هم باز جزء این دسته هستیم.

نمی توان گفت بیش از حد حساس بودن بد، خوب، سالم یا ناسالم است؛ این هم یک نوع روحیه است و هر چقدر بیشتر در مورد افراد حساس بدانیم، بهتر می توانیم با این افراد و موقعیت های دور و برمان کنار بیاییم.

چه یکی از نزدیکان مان این روحیه را داشته باشد یا فکر می کنیم که خودمان جزء این دسته افراد هستیم، آگاهی درمورد این خصوصیت رفتاری کمک خیلی زیادی در روابط و زندگی مان به ما می کند. به این روش می توانیم بهتر با این دسته افراد ارتباط برقرار کنیم چون احساس شان را بهتر می فهمیم.

  • ۰
  • ۰

23 اصل موفقیت وارن بافت در کسب و کار


اصل موفقیت واران بافت,اصول موفقیت واران بافت,جملات واران بافت
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 20 امتیاز : 4.3]

 

جملاتی از 23 اصل موفقیت وارن بافت

1-سودهای مان را دوباره سرمایه گذاری کنیم
وقتی برای اول بار، از سرمایه گذاری‌ های مان و یا از کسب و کارمان، سودی عایدمان می شود، دچار وسوسه می شویم که آن پول را خرج کنیم؛ ولی هرگز این کار را نکنیم. به جای خرج کردن، آن را دوباره سرمایه گذاری کنیم. وارن بافت، در همان اوایل کارش، این را یاد گرفت. زمانی که او و دوست اش پال، در دوران دبیرستان، یک ماشین پین بال خریدند و آن را در یک سلمانی قرار دادند و با درآمد آن، دستگاه های بیشتری خریدند تا جایی که تعداد دستگا‌ه های آنها به هشت دستگاه رسید. وارن بافت تا جایی پیش رفت که توانست با سرمایه گذاری مجدد عایدی هایش در سن 26 سالگی 174 هزار دلار [به پول امروز، 1.4 میلیون دلار] سرمایه دست و پا کند. حتی پول های کوچک هم می تواند به سرمایه های بزرگ تبدیل شود.

  • ۰
  • ۰

سخنان وارن بافت در مورد سرمایه گذاری

اصل موفقیت وارن بافت,اصول موفقیت وارن بافت,جملات وارن بافت
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 12 امتیاز : 3.9]

 

اصول موفقیت وارن بافت در مورد سرمایه گذاری

1-سال‌ ها پیش اسحاق نیوتن سه قانون حرکت را کشف کرد که بسیاری از پیشرفت های دنیا در تکنولوژی و صنعت مدیون آن است و از بهترین کارهای او است اما هیچ کس روی هوش و استعداد نیوتن سرمایه گذاری نکرد! ما میتوانیم حرکت ستاره ها را محاسبه کنیم اما دیوانگی انسانها را هرگز. اسحاق دچار سانحه شد و در کشف قانون چهارم ناکام ماند. به نظر سرمایه‌ گذاران، افزایش حرکت با کاهش سود همراه است.

2-اگر تنها ۱ درصد انسانها خوش شانس باشند، ما حتماً خود را در ۹۹ درصد باقیمانده قرار می دهیم.

3-همیشه می دانستم که ثروتمند می‌شوم، حتی یک لحظه هم به آن شک نکردم.

4-اکثر مردم جذب سهام هایی می شوند که دیگران آنرا می خواهند اما باید به دنبال سهامی باشیم که کسی آن را نمی خواهد. نمی توانیم چیزی را که همه به دنبال آن هستند، بخریم و بخواهیم تا خوب عمل کند.

5-بازار کوتاه مدت مانند زندان است و مکان امنی ندارد و کار دراین بازار کودکانه است.

  • ۰
  • ۰

زندگینامه وارن بافتثروتمندترین مردان جهان


اصول مهم سرمایه گذاری,بیوگرافی وارن بافت,ثروتمندترین مردان تاریخ
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 17 امتیاز : 4]

   

بیوگرافی وارن بافت 

داستان زندگی وارن بافت اینگونه بوده است که: وارن بافِت (Warren Buffett) متولد 30 اوت 1930 میلادی است که غالباً با لقب باهوش اوماها یا دانشمند اوماها نامیده می شود.

پدرش هاوارد بافت تاجر و سیاستمدار بود. وارن بافت دومین فرزند از سه فرزند و تنها فرزند پسر خانواده است. وارن بافت در کودکی در زمینه ی پول و تجارت استعداد شگفت انگیزی از خود نشان داد. سوابق و توانایی هایش در محاسبه ی دقیق اعداد در ذهن خود، هنوز هم همکاران تجاری اش را متحیر می کند. در 6 سالگی، شش جعبه ی کوکا کولا به قیمت 25 سنت از مغازه ی پدر بزرگش خرید و هر بطری را به ازای یک سکه ی پنج سنتی فروخت، در حالی که کودکان هم سن و سال او بر روی چمن لی لی و بولینگ بازی می کردند. وارن بافت تحصیلات خود را در دبستان رز هیل در اوماها آغاز کرد.

  • ۰
  • ۰

کمپانی های بزرگی که بیشترین افراد میلیاردر جهان را دارد


افراد میلیاردر جهان,برترین شرکت های آمریکایی,شرکت اینفوسیس
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 10 امتیاز : 4.3]

 

کدام شرکت های مشهور، بیشترین افراد میلیاردر را دارند؟

طبق آماری که به تازگی توسط یک مؤسسه در شانگهای منتشر شده، تعداد ۲۱۸۸ فرد میلیاردر در دنیا وجود دارد. این افراد از طریق کسب و کارهای خودساخته یا خانوادگی شان و یا کار در شرکت های بزرگ و معتبر، به این درآمد و ثروت قابل ملاحظه دست یافته اند. اما شرکت هایی هستند که تعدد افراد میلیاردر در آنها بالاست.

افراد ثروتمند و متمول که از طرق مختلف به ثروت دست یافته اند، هر کدام کسب و کار خاص خود را دارند. برخی از آنها شرکت هایی را اداره می کنند که خودشان مؤسس آن بوده اند و برخی دیگر در کسب و کارهای خانوادگی یا در شرکت های بزرگ مشغول به فعالیت هستند. شرکت های بزرگی وجود دارند که تعداد زیادی افراد میلیاردر در آنها مشغول به کار هستند. در ادامه ی این مطلب با ۱۱ کمپانی از این دست آشنا می شویم:

Facebook

  • ۰
  • ۰

زندگینامه مارگارت تاچربانوی آهنین

بیوگرافی مارگارت تاچر,زندگی نامه مارگارت تاچر,زندگینامه مارگارت تاچر
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 21 امتیاز : 3.8]

  

زندگی نامه مارگارت تاچر. مارگارت تاچر کیست؟

مارگارت تاچر رهبر حزب محافظه کاران بود که از سال 1979 تا 1990، یعنی 11 سال تمام (سه دوره) نخست وزیر انگلیس بود و در عالم سیاست انگلیسی به “زن پولادین” یا “بانوی آهنین” مشهور شده بود.

مارگارت تاچر جزو معدود سیاستمداران غربی بود که خودش دارای دکترین سیاسی بود. حمایت او از بازار آزاد، کاهش خدمات دولتی و واگذاری سازمان های دولتی به بخش خصوصی، برخی از سیاست های مشهور او بود که به “تاچریسم” مشهور شد.

و البته بخش های عمده ای از دکترین او علیه جمهوری اسلامی ایران و خاورمیانه بود که به رغم دشمنی های فراوان نتیجه نداد.

مارگارت تاچر از حامیان سرسخت تحریم اقتصادی امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بود و قطع روابط ایران و انگلیس به خاطر فتنه ی انگلیسی “سلمان رشدی – نویسنده کتاب آیات شیطانی” و فتوای امام خمینی (ره) علیه او در زمان تاچر اتفاق افتاد.

رویارویی نظامی بریتانیا و آرژانتین بر سر جزایر فالکلند در دوره نخست وزیری مارگارت تاچر اتفاق افتاد.

مارگارت تاچر نیز همانند متحد سیاسی اش رونالد ریگان، در سال های آخر عمر دچار آلزایمر شدید شده بود.

به گزارش بی بی سی: دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا که سفر خود به اسپانیا را پس از شنیدن خبر مرگ خانم تاچر نیمه کاره گذاشته، گفته است:

“ما یک رهبر بزرگ، یک نخست وزیر بزرگ و یک بریتانیایی بزرگ را از دست دادیم.”

به گزارش DW : مارگرت تاچر در سال های پایانی عمر به دلیل ابتلا به بیماری در مجامع عمومی حاضر نمی شد.

  • ۰
  • ۰

راز اعداد و فرشتگان

اعتقاد قلبی به خدا,پیام هایی از فرشتگان,راز اعداد فرشتگان
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 84 امتیاز : 3.9]


 راز اعداد و فرشتگان چیست؟ نشانه فرشتگان کدامند؟

پستی را که امروز می خوانید، مطلبی است که خودم در ابتدا اعتقادی به آن نداشتم، اما گذشت زمان این موضوع را بر من ثابت کرد که انسان ها دارای مراقب های بسیاری هستند. از جمله فرشتگان که هر دَم در کنار انسان ها هستند و آنها را یاری می کنند. به اتفاق هم داستان امروز را مرور می کنیم تا شما هم از این پس بتوانید پیام فرشتگان را در زندگی خودتان دریافت کنید.

***نکته قابل عرض اینکه: اگر به دنبال معانی تکرار اعداد هستید، تکرار اعداد رُِند در هنگام مشاهده به ساعت زیاد می بینید. درست آمدید، و اینجا جواب همه ی سؤالات شما وجود دارد… فقط با صبر و حوصله این پست رو تا انتها مطالعه کنید***

در مرحله ی اول این سؤال را از شما عزیزان دارم، به نظر شما،

آیا انسانها نزد خداوند دارای ارزش و منزلت هستند؟ آیا انسان ها به واقع اشرف مخلوقات هستند؟

برای پاسخ به این سؤال از شما دعوت می کنم زندگی سه دسته از انسان ها رو با هم مقایسه کنیم…

دسته ی اول: انسان هایی که تنها به بُعد مادی خود توجه نموده و تنها به مادیات و تعلقات دنیوی فکر می کنند و صبح تا شب در پی رفع نیاز های جسمی خود هستند، به دنبال مقصدی مادی هستند اما هر چه بیشتر تلاش می کنند حس می کنند هنوز به مقصد خود نرسیده اند.

دسته ی دوم: انسان هایی که مانند دسته ی اول هستند، اما سعی دارند در کنار زندگی مادی کمی هم به معنویت توجه کنند تا وظیفه ی شرعی خودشان را انجام داده باشند، یعنی عبادت ها و شکر گذاری این افراد از روی رفع تکلیف و انجام وظیفه است و هدف معنوی خاصی را دنبال نمی کنند.

دسته ی سوم: انسان هایی که در کنار زندگی مادی و نیاز های مرتبط با آن، به فکر بُعد معنوی خود نیز هستند، این افراد با هدفی خاص زندگی می کنند و معنویت این افراد جدا از زندگی مادی آنها نیست و به درجات بالای معنوی صعود هم می کنند. در نتیجه هر انسانی دارای مقامی نزد خداوند متعال می باشد، انسان هایی که در دسته ی اول به آنها اشاره کردیم، شاید زمانی که از آنها این سؤال رو بپرسیم که خداوند چه کسی هست… هیچ جوابی نداشته باشند، اما انسان های دسته ی سوم با یک جمله چنان خداوند را در دیدگاه شما به تصویر میکشند که به انسان بودن خود افتخار می کنید.

خب، حال شما از کدام دسته هستید؟ ما در این پست، نمی خواهیم تنها برای شما از این بگوییم که پیام های فرشتگان و الهامات و چگونه و چه چیز هایی هستند، بلکه می خواهیم خود شما تبدیل به انسانی بشوید که بتوانید این پیام ها را دریافت کنید. پس اگر از دسته ی اول و دوم هستید، نیاز به این دارید که خودتان را به دسته ی سوم برسانید، یعنی از لحاظ معنوی زندگی شما دارای هدفی مشخص باشد.

اشتباه برداشت نکنید، نمی گوییم زندگی مادی را وا بُگذارید و به معنویت بچسبید، نه، بلکه می گوییم کاری کنید که در زندگی مادی خودتان معنویت را تجربه کنید.

اکثر ما انسان ها اینگونه فکر می کنیم که خداوند و فرشتگان را تنها در عبادت ها می شود پیدا کرد، اما به نوعی می توان گفت آن گونه باید زندگی کرد که ساعات عبادات ما از ساعات فعالیت های روزانه ما جدا نباشد. بلکه فعالیت های روزانه ما تبدیل به عبادت بشود.

اما چطور این فاصله را از بین ببریم؟ رازی در این بین نهفته هست…  آن راز این است  “توجه کُن”

پس دوباره از شما خواهم پرسید، چگونه به خداوند نزدیک تر و نزدیک تر شویم؟ با توجه کردن.

چگونه نشانه های زندگی را ببینیم؟ با توجه کردن.

چگونه بتونیم از فرشتگان الهی پیام هایی را دریافت کنیم؟ باز هم با توجه کردن.

توجه. توجه کُن به رویداد های زندگی، توجه کن به هر اتفاقی که برای تو افتاده، توجه کن به هر آن کس که در مسیر زندگی تو قرار می گیرد، توجه کن به لحظات سختی که در زندگی برای تو پیش می آید و توجه کن، ببین که هر لحظه ی سختی پیغام و تجربه ای هست برای پیشبرد زندگی تو.

حال در پاراگراف بالا، توجه کُن رو از متن حذف کنید و دوباره مطلب را بخوانید. خواهید دید که همه چیز معنی خودش را از دست میدهد.

اکثر ما در خواب هایمان این را دیدیم که سر جلسه امتحان هستیم اما امتحان را بلد نیستیم و یا هیچی نخوانده ایم و یا به جلسه امتحان دیر رسیده ایم، علت دیدن اینگونه خواب ها این است که ما به مسائل روز مره خودمان بی توجه هستیم و تنها در ساعات عبادات دنبال معنویت و خداوند می گردیم.

اعتقاد قلبی به خدا,پیام هایی از فرشتگان,راز اعداد فرشتگان

اما چگونه الهامات الهی را دریافت کنیم؟

نباید اینگونه انتظار داشته باشیم که هر روز چندین مورد از نشانه های فرشته ها در بیداری رو به روی ما حاضر شده و حکمت هر اتفاق کوچک و بزرگی را برای ما شرح دهند، به این دلیل که هر انسانی به اندازه ی ظرفیت خود میتواند از کائنات پیام هایی را دریافت کند… در نتیجه ابتدا ما به این نیاز داریم که ظرفیت پذیرش و دریافت الهامات الهی را در خودمان افزایش بدهیم.

برای دریافت الهامات الهی، ما نیازی به این نداریم که فرشتگان را مشاهده کنیم و  البته این موضوع به این زودی امکان پذیر هم نیست (این مطلب در پست بعدی اثبات میشه). پس ما از قوه ی شنوایی و ادراک درونی خود برای دریافت الهامات الهی می توانیم استفاده کنیم.

1-تقویت دنیای درونی

برای تقویت دنیای درونی، می توانید از مراقبه، مدیتیشن، تمرین سکوت، نماز خواندن و ذکر های شبانه استفاده کنید. اما نکته ای که نباید از یاد برد، این است که در هنگام انجام تمرینات و یا انجام عبادت ها، در طلب هیچ چیز نباشید. نخواهیم صدای فرشتگان را بشنویم، نخواهیم به مکانی اسرار آمیز برویم، با در خواست زبانی یا ذهنی چیزی اتفاق نمی افتد، بلکه شما تنها باید به مراقبه یا مدیتیشن یا سکوت یا عبادت بنشینید، زمانی که در طلب چیزی نباشید همه چیز در شما جاری خواهد شد و در آن هنگام است که درون شروع به شکوفا شدن میکند …

هدف از تمرینات درونی رسیدن به مرتبه ی خاصی نیست، بلکه هدف جاری شدن نور الهی و افزایش قدرت درونی ما برای دریافت الهامات الهی می باشد، در یک کلام، هدف رسیدن به وحدت با خداوند است… گاهی صداها از درون انسان شنیده می شود و نه از طریق قوای شنوایی، ناگهان کلامی را دریافت می کنید، اما نمی دانید چطور این کلام را دریافت کردید، چون شما چیزی نشنیده اید. این یک خیال یا یک توهم نیست، یک واقعیت است، که باز به همان توجه به دنیای درونی بر میگردد.

2-تقویت قوه ی شنوایی

ابتدا ما به این نیاز داریم که قوه ی شنوایی خود را تقویت کنیم، چون در مواقعی فرشتگان الهی با ما صحبت می کنند. یکی از بهترین راه ها برای تقویت قوه ی شنوایی خود استفاده از تمرین سکوت است. نحوه ی انجام تمرین سکوت در پستهای بعد گفته خواهد شد، تمرین سکوت را به طور مرتب، شبانه، هر شب بیست دقیقه انجام بدهید و در لحظه تمرین، زمانی که چشمان خود را بسته اید به صدای اطراف گوش دهید، کوچک‌ ترین صداها را دنبال کنید، زمانی که ماشینی از خیابان رد می شود صدای آن ماشین را تعقیب کنید و تا زمانی که آن صدا قطع می شود صدا را دنبال کنید.

گاهی چندین صدا در گوش ما شنیده می شود، شما با چشمان بسته خود تنها به یک صدا گوش دهید. به عنوان مثال: به اتاق خواب خود رفتید و می‌ خواهید تمرین سکوت را انجام دهید، پدر هم در منزل حضور دارد و دارد تلویزیون نگاه می کنم ،صدای تِک تِک ساعت اتاق خواب + صدای تلویزیون + صدای تردد ماشین ها در خیابان شنیده می شود، در تمرین سکوت خود به ضعیف ترین صدای موجود گوش بدهید. که فکر می کنم صدای تِک تِک ساعت باشد… به این صدا با تمام دقت گوش بدهید و این روند را ادامه بدهید . طوری که دیگر هیچ صدایی را نشنوید . این تمرین به شما کمک می کند الهامات الهی را در مواقع ضروری بشنوید. معمولاً در اول صبح که از خواب بیدار شدید یا در هنگام تمرین سکوت به یک باره متوجه خواهید شد که علاوه بر صداهای اطراف صداهای دیگه ای هم به گوش میرسد، صداهای درهم و شاید همهمه ی صحبت آدم ها.

نکته ی مهم: زمانی که اینگونه صدا ها به گوش میرسند باید بی حرکت ایستاد و بدون هیچ واکنشی تنها گوش داد، زمانی که صدایی نا شناخته به گوش میرسد، اگر بخواهید تنها به صدای ناشناخته گوش بدهید صدا قطع خواهد شد !!! در اوایل صداهای نا مفهومی را می شنوید اما به مرور جملاتی را می شنوید که شما را حیران و عاشق معبود می کند. تجربیاتی از جانب من کسب شده، اما دوست دارم منتظر باشم تا خودتان تجربیات درونی تازه ای را دریافت کنید.

3-در خواست و صحبت کردن با فرشتگان و خداوند

با فرشتگان نگهبان خود صحبت کنید و مطمئن باشید که آنها صدای شما را می شنوند و به سوالات و در خواست های شما جواب می دهند، به عنوان مثال شما مشغله ی ذهنی دارید و از فرشتگان و خداوند درخواست کمک می کنید، منتظر پاسخ هستید، اما در آن لحظه نه چیزی می شنوید و نه چیزی از درون شنیده می شود. در این لحظه نا امید نشوید… چندین و چندین بار درخواست خود را تکرار کنید و به فرشتگان اینگونه صحبت کنید: به کمک شما نیاز دارم، کمکم کنید، من پیام شما را دریافت نکردم، واضح تر پیام خودتان را به من برسانید. و حتماً نباید این گفته ها را بر زبان بیاوریم، چون خداوند و فرشتگان فکر شما را هم می خوانند، پس با فکر هم می توانید این درخواست ها را داشته باشید. پیام فرشتگان می تواند از طریق ذهن و یا درون به شما اعلام شود، به عنوان مثال ایده ای در ذهن شما ایجاد بشود، فکری تازه به ذهنتان برسد، این ها همان الهامات الهی هستند. اما راه دیگری هم وجود دارد. در مشاهدات دیداری در کتابی به تکرار اعداد اشاره شده که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد. این روش فوق العادست …

دقت به معانی ارتعاشی اعداد … پیام ها و نشانه هایی حضور فرشتگان

راز اعداد و فرشتگان,رسالت در زندگی,رسیدن به کمال

این مطلب برگرفته از کتاب مفاهیم ارتعاشی اعداد نوشته دکتر دورین ویرچو هست، و البته ناگفته نماند، خود من هم با خوندن مطلبی در مورد تکرار اعداد در سایتی با این مبحث آشنا شدم. تعریف ساده پیام هایی از فرشتگان به این صورت می باشد: فرشتگان الهی با کنار هم چیدن اعداد به شما پیام می دهند، به عنوان مثال هر زمان که به ساعت خود نگاه می کنید تکرار اعداد را شاهد هستید، اعدادی مانند : ۰۱:۰۱ یا ۰۱:۲۳ یا ۲۲:۲۲ یا ۱۲:۳۴ دقیقه …. یا زمان هایی که به طور ناگهانی به پلاک خودرویی نگاه می کنید، باز هم تکرار اعداد را شاهد هستید. شماره صندلی شما زمانی که به کنکور میروید اعدادی هستند که تکرار شدند یا دارای ترتیب صعودی یا نزولی هستند. مانند : ۱۱۱، ۲۲۲، ۳۳۳، ۴۴۴، یا ۱۲۳، ۲۳۱، ۴۵۶، ۷۸۹، ۶۵۴، ۹۸۷.

هر یک از این ارقام تکراری دارای معنی نهفته ای برای شما هستند، به آن شرط که شما به این موضوع توجه داشته باشید. این تکرار اعداد پیام هایی از جانب فرشتگان هستند.

خب به نظر شما زمانی که این تعریف را شنیدم به خودم چی گفتم؟ من این موضوع را در ابتدا قبول نکردم، به خودم گفتم این احتمال همیشه وجود دارد، پس اصلاً دلیل نمی شود این موضوع حقیقت داشته باشه. سپس این موضوع را در سایتی مورد انتقاد قرار دادم، سؤالم را در آن سایت اینگونه بیان کردم: شما در روز ده بار به ساعت خود نگاه می کنید، از این ده بار هشت بار تکرار اعداد را شاهد نیستید و دو باره شاهد تکرار اعداد خواهید بود، اگر برای آن دو بار مشاهده خود را در نزد فرشتگان احساس می کنید برای آن هشت باری که هیچ تکراری وجود نداشته است چه جوابی دارید؟

آن روز برای من جوابی که داده شد قانع کننده نبود، چون من به این موضوع هیچ گونه اعتقادی نداشتم. اما زمان پیام هایی از فرشتگان را برای من ثابت کرد. روزی در حال ورق زدن دفتر خاطراتم بود که نکته ای توجه ی من را به خودش جلب کرد …

من در تاریخ 91/02/02 بینی خودم را به علت انحراف و پلیپ و زیبایی عمل کردم. تاریخ عمل را دکتر مشخص کرده بود.

در تاریخ 92/02/02 به محل کارم آمدم، که تاریخ  ورود من را مشخص کرده بود .

در تاریخ 93/02/02 کتاب مهربان مراقب که توسط دوست خوبم از طریق پست برای من ارسال شده بود به دست من رسید.

در تاریخ 93/02/22 کتاب چگونه خدا را بشناسیم از طریق یکی دیگر از دوستان برایم ارسال شده بود به دست من رسید. این موضوع توجه من را به خودش خیلی جذب کرد، یک سال دارای ۳۶۵ روز هست، چطور در سه سال متوالی، اتفاق های مهم زندگی من با تکرار اعداد ۲ همراه شده؟ تکرار اعداد ۲ چه معنی دارد؟ به همین علت دوباره به سایت مورد نظر مراجعه کردم و معنی تکرار اعداد را مطالعه کردم و جواب خود را گرفتم. که کاملاً درست بود.

حال از شما دوستان این خواهش را دارم، بدون هیچ دلیلی این موضوع را رد نکنید، چون در این صورت این راه دریافت الهامات را به روی خودتان می بندید، من هم مانند شما موضوع دریافت الهامات را از طریق قوه شنوایی و درونی و دیداری رد کردم، اما زمانی که با تکرار اعداد ۲ در رویداد های مهم زندگیم رو به رو شدم، این موضوع را پذیرفتم و از آن پس نشانه های زندگی من بیش از پیش خودشان را نمایان کردند.

نکاتی قابل توجه هستند که به آنها اشاره می کنیم:

نکته ی اول: همیشه نباید با تکرار اعداد رو به رو بشویم، بلکه زمانی تکرار اعداد برای ما مهم هستند که یا ما می خواهیم کاری را انجام دهیم یا کاری را انجام داده ایم و منتظر پاسخ کائنات هستیم.

نکته ی دوم: نسبت به ساعت و پلاک خودروها و شماره هایی که سر راه شما قرار می گیرند حساسیت نشان ندهید، بلکه تکرار اعداد با ندای درونی همراه هستند، به عنوان مثال زمانی که می خواهیم کار مهم و خیری را انجام بدهیم ندای درونی به ما می گوید که به ساعت خودت نگاه کن، زمانی که به ساعت نگاه می کنیم به طور مثال: تکرار اعداد ۱۲:۱۲ را شاهد هستیم، زمانی که کار را به پایان میرسانیم باز ندای درونی یا حس ششم به ما میگوید که به ساعت نگاه کن و آن لحظه هست که تکرار اعداد ۰۱:۰۱ را شاهد هستیم. این یعنی پیام درست از فرشتگان، نه اینکه هر دقیقه به ساعت نگاه کنیم و هر تکرار اعداد را پیامی برای خود بدانیم.

ناگفته نماند که هر عدد برای خودش دارای معنی خاص می باشد، اما معانی این اعداد چه هستند؟

برای دریافت جزوه معانی تکرار اعداد به کتاب خانه سرزمین های دور مراجعه کنید. مطمئن هستم زمانی تکرار اعداد توجه شما را به خودش جلب میکند.

نتیجه گیری:

همه چیز از درون انسان سرچشمه میگیرد، چون راه رسیدن به افلاک و شناخت خود از طریق خودشناسی امکان پذیر است و خودشناسی جدا از درون شناسی نیست. هدف از آفرینش ما انسان ها رسیدن به کمال بوده و ما اشرف مخلوقات هستیم و توانا، فرشتگان برای راهنمایی ما همیشه حاضر و ناظر هستند، اما این به درک و اعتقاد قلبی ما به خدا بر خواهد گشت که این موضوع را بپذیریم یا نه بی دلیل آن را رد کنیم. اگر روشهای بالا را انجام بدهیم، و راز توجه کردن را از یاد نبرید، به طور حتم شما نیز الهامات و پیام های فرشتگان و خداوند را در زندگی خود دریافت خواهید کرد.

نشانه های حضور فرشتگان,نشانه های فرشتگان,نشانه های فرشته ها

با هم نگاهی به معانی این اعداد بی اندازیم:

۰۰۰ : یادآور آنکه شما با خدا یکی شده اید، و عشق آفریدگار را در درون خود احساس نمایید. همچنین علامتی برای اینکه یک چرخه به اتمام رسیده است.
۰ : پروردگار با شما سخن می گوید، هنگامی که عدد صفر را می بینید، این عدد برای شما نشان از حلقه ی بی نهایت در بیکرانه عالم دارد، حلقه ای که آغاز و انتهایی برای آن نیست. با این عدد حضرت حق توجه شما را به خبر و پیامی دلگرم کننده و اطمینان بخش و یا رهنمودی ملکوتی جلب می نماید. 
۱: مثبت بمانید، هر آنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید در حال تحقق است، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید. تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید. 
۲: همه چیز خیر و نیک است و همینگونه که پیش خواهد رفت. ایمان قوی دارید، خصوصاً مواقعی که احساس امیدوارانه در درون، شما را به دستیابی به بهترین نتایج راهنمایی میکند. هر گاه از فرشتگان در خواست یاری نمایید، ایشان می توانند باور و ایمان شما را راهنما باشند. 
۳: اساتید مقرب شما را یاری می رسانند، گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است. 
۴: فرشتگان در کنار شما هستند، آنها عدد ۴ را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهند که نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند. 
۵: تحولات قابل توجهی در جهت بهبود شرایط در حال رخداد است، فرا خواندن ملکوت آسمان ها برای کمک گرفتن در رابطه با تغییرات زندگی ایده ای بسیار عالی است. 
۶: درباره مسائل مادی از جمله ثروت و دارایی، نگران و آزرده نباشید، نگرانی ها تحت تأثیر نجواهای قلبی شما کاهش می یابند، خوش بختانه اگر از فرشتگان در خواست نمایید، می توانند پاسخگوی نجواهای شما باشند. 
۷: شما در مسیر روشن حقیقت قرار دارید و فراتر از حد انتظار خود نیز نتیجه خواهید گرفت! عدد ۷ نشان از معجزه ای ملکوتی دارد که حمایتگر شماست و دروازه های شانس و اقبال را به رویتان می گشاید. 
۸: عدد ۸ نشانه ای فراوانی و کامیابی است، پایانی برای حلقه هایی که در (شکل انگلیسی ۸) 
این عدد هشت وجود ندارد و این مطلب بیانگر جاری شدن ثروت، فرصت، ایده و یا هر آنچه که بدان نیاز دارید به سوی شماست. خصوصاً در ارتباط با رسالت شما در زندگی. 
۹: درست همین لحظه، همانند کسی که همگام با نور و روشنایی وارد عمل می شود، دست به کار شوید. عدد ۹ بدین معنی است که شما تمام پیش نیاز های لازم برای دستیابی به هدف زندگیتان را تکمیل نموده اید. تأخیر نکنید، اکنون زمان مناسب برای برداشتن گامهای آغازین حرکت می باشد، به طوریکه حتی کوچکترین گام ها نیز مفید واقع خواهند شد. 
۱۰: این خواست پروردگار است که در موقعیت کنونی مثبت اندیشی خود را حفظ نمایید تا همه چیز در بالاترین سطح خیر و نیکی برای شما تدبیر شود، از حضرت حق درخواست نمایید تا خوش بین باقی بمانید، چرا که طرز فکر شما عاملی تأثیر گذار بر نتایج حاصله است. 
۱۱ : مثبت بنگرید، افکار شما به سرعت در حال تحقق هستند، بنابر این چنانچه می خواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید. 
۱۲: درباره آینده مثبت نگر باشید، هر آنچه که درباره آن می اندیشید، برا آینده شما تأثیر گذار است، این توالی پیامی برای تقویت امید و ایمان در درون شماست، زیرا این دو عواملی قدرتمند و تعیین کننده در شرایط فعلی هستند. 
۱۳: اساتید مقرب، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند، عدد ۱۳ نشانگر اساتید و ملکوتیان مؤنث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند. 
۱۴: با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید تا شما را برای برخورداری از بینشی مثبت یاری نمایند، این عمل سلوک درونیات را درخشان و تابنده خواهد نمود. 
۱۵: در حالیکه از میان تحولاتی در زندگی خود گذر می کنید، مثبت نگر باشید. افکار خوش بینانه شما به ظهور بهترین نتایج در این تغییرات کمک میکند. 
۱۶: کلمات شما همچون آهن ربایی است که تمام آنچه از آن صحبت می کنید و بدان فکر می کنید به سوی شما جذب می نماید، به همین دلیل است که فرشتگان به شما یاد آوری می نمایند از کلمات و افکارتان آگاه باشید. 
۱۷: فرشتگان شما را برای اینکه مثبت نگر و خوش بین هستید، تحسین می نمایند. ایشان بیان می دارند که خوش بینی شما تضمین شده است، چرا که افکار صادقانه شما محقق می شوند، بر انجام دادن اعمال خیر و نیک خود پا برجا باشید، زیرا در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اید. 
۱۸: افکار شما مانند دروازه ای است که برای بستن و گشودن مسیر جریان مالی که به سوی شما آید چنانچه مثبت بی اندیشید تمام منابع مورد نیازتان به آسانی تأمین می شود، نگرانی می توانند این را روند را متوقف کنند، بنابر این از فرشتگانتان در خواست یاری نمایید تا خوش بین باشید، خصوصاً زمانی که نگران مسائل مالی خود هستید. 
۱۹: این پیامی برای شما است تا خودتان و رسالت زندگیتان را باور کنید. فرشتگان می خواهند از اینکه شایستگی و آمادگی دنبال کردن رویایتان را دارید آگاه شوید. مثبت نگر باشید و بی درنگ عمل نمایید. 
۲۰: شما از ارتباط محکم و شفافی با خالق هستی بر خوردارید، این خواست پروردگار است که شما قلب و ذهن خود را با ایمان پر نمایید. از ملکوت و آسمان ها در خواست کنید تا شما را برای انجام دادن آنچه در آرزوی آن هستید یاری نمایند. ایمان قلبی شما هم اکنون پاداش داده خواهد شد. 
۲۱: خودبینی شما قطعاً تضمین شده است، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند. شما می توانید با گفتن جملات تاکیدی مثبت و ایمان داشتن به اینکه رویایتان هم اکنون محقق شده اند، آن ها را یاری نمایید. 
۲۲: فرشتگان می توانند به ثمر نشستن نیایش های شما را نظاره کنند، و از شما می خواهند هنگامی که جزئی ترین مرحله پایانی در ملکوت در شرف اتمام است، صبر پیشه کنید و خوش بین بمانید، این فرا خوانی ضروری از طرف فرشتگان است: ایمان قوی دار. 
۲۳: شما صمیمانه با یک یا دو تن از اساتید مقرب و یا دیگر ملکوتیان همکاری می نمایید، این توالی رهنمودی از طرف استاد مقرب شماست که می تواند نتیجه گرفتن نیایش هایتان را ببیند. ایشان شما را ترغیب می نماید که خوش بین باشید، مطمئناً بهترین نتایج ممکن را جذب می کنید . 
۲۴: هم اکنون فرشتگان بیشتری شما را احاطه نموده اند و یاریتان می کنند تا بدون توجه به آنچه در اطراف شما می گذرد خوش بین باشید. فرشتگان از نیروی معجزه گرایمان و یقین آگاهند، ایشان برای اینکه مسیری روشن و شفاف در جهت تحقق آرزوهایتان نشان دهند شما را از هر گونه فکر و احساس منفی رها می سازند. 
۳۳: شما دارای ارتباطی قوی و شفاف با یک یا دو استاد مقرب هستید، ایشان به درخواست ها و نیایش های شما پاسخ داده اند، صحبت با آن ها را ادامه دهید، چرا که در شرایط کنونی یاریگر شما هستند.

اعتقاد قلبی به خدا,پیام هایی از فرشتگان,راز اعداد فرشتگان
۴۴: فرشتگان در این لحظه آسایش، عشق و حمایت بسیار زیادی را به شما ارزانی می دارند. از ایشان در تمام زمنیه ها در خواست یاری نمایید و به رهنمود های ایشان در میان دریافت های درونی تان گوش فرا دهید. 
۵۵: این زمان دوره ای انتقالی جهت: بیرون ریختن هر آنچه کهنه است و استقبال از تازگی و نو شدن. به این تحولات خوش آمد بگویید چرا که خیر و برکت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد. 
۶۶: هنگامی که متحمل بار سنگین نگرانی، استرس یا ترس هستید، شنیدن صدای فرشتگان که عاشقانه شما را یاری میکنند، بسیار مشکل می شود، این توالی پیامی برای شماست، مبنی بر اینکه زمانی را صرف انجام نیایش و مراقبه نمایید، در خواست کمک های روحی بنمایید و برای دریافت کمک هایی که همواره به دنبال نیایش های می رسند، گشوده باشید. 
۷۷: اعمال خیر و نیکتان را ادامه بدهید، هر آنچه در این لحظه در حال انجام آن هستید با برکت همراه است. 
۸۸: این توالی نشانه ای رضایت بخش و مبارک در رابطه با مسائل مالی شماست، اعمال، نیایش ها، تصورات و تأکیدات شما تأثیر گذارند و در فراوانی و وفوری عظیم به ثمر می نشینند.
۹۹: این توالی پیامی ضروری از عالم ملکوت را به همراه دارد، که میگوید: در همین لحظه بر مبنای رسالت الهیتان وارد عمل شوید، از عوالم روحانی در خواست نمایید تا با ایجاد انگیزه و وضوح و نشان دادن مسیر های صحیح و هر آنچه که به آن نیاز دارید، یاریگر شما باشند.

۱۰۱: این توالی نشانه ای نمادین برای تعالی روح است، تو گام زمینی خود را بردار، بگذار خداوند تو را همراهی کند، افکار شما به طور خود به خود به سوی مثبت تر شدن پیش می روند. 
۱۱۱: به دقت مراقب افکارتان باشید، و اطمینان داشته باشید که فقط درباره آنچه که می خواهید بیندیشید، نه در مورد آنچه که نمی خواهید. این رشته علامت این است که دروازه ای به سوی فرصتها باز خواهد شد، و افکار شما به تحقق خواهد پیوست. ۱۱۱ همانند درخشش نور فلاش دوربین عکاسی خواهد بود. به معنای آنکه هستی یک تصویر آنی از افکار شما را به تحقق خواهد رساند. آیا شما از آنچه که هستی در این لحظه از افکار شما تصویر خواهد نمود راضی هستید؟ اگر نه، افکار خود را تصحیح کنید( اگر در نظارت و کنترل افکار خود دچار مشکل هستید، از فرشتگان خود درخواست کنید که در این راه به شما کمک کنند)

۱۲۳: با رها کردن هر آنچه اضافی یا غیر ضروری است زندگی خود را ساده نمایید، از ملکوت و آسمان ها درخواست کمک نمایید تا به نمایندگی از شما عمل نمایند. 
۲۰۲: پروردگار یاری گر شماست تا ایمان خود را تعالی بخشید، زیرا با ایمان همه چیز ممکن میشود.
۲۲۲: ایده هایی که به تازگی پرورش داده اید در حال تبدیل به واقعیت هستند. آنها را رشد دهید و بزودی آنها از خاک سر بر آورده و شما شاهد تحقق آنها خواهید بود. به بیانی دیگر، شما ۵ دقیقه تا معجزه فاصله دارید پس بیکار ننشینید. رویاهای شما در حال تحقق هستند پس به بهترین وجه تلاش کنید. افکار و کلام مثبت را ادامه داده و تجسم رویاهای خویش را ادامه دهید.
۲۳۴: شما هم پیمانان و متحدان قدرتمندی چون فرشتگان مقرب و اساتید مقرب دارید، ایشان هم اکنون در کنار شما هستند و شما را راهنمایی و یاری میکنند. 
۳۰۳: پروردگار و اساتید مقرب نیایش شما را شنیده و پاسخ داده اند. 
۳۳۳: اساتید برتر در جوار شما هستند و می خواهند که شما بدانید که یاری، عشق و همراهی آنها را دارید. اساتید برتر خود را بخوانید، به خصوص در مواقعی که الگوهای عدد ۳ را می بینید. برخی از معروفترین اساتید برتر عبارتند از عیسی(ع)، موسی(ع)، حضرت مریم.
۳۲۱: تمام توجه خود را به اساتید مقرب بدهید، مانند عرفا، مسیح و … و آنها تمام ترس و نگرانی های شما را با یقین و ایمان جایگزین خواهند کرد . 
۳۴۵: ملکوت و آسمان ها شما را یاری میکنند تا تغییرات مثبت و بسیار مورد نیاز زندگیتان را خلق کنید. 
۴۰۴: شما توجه به فرشتگان را در مرکز آگاهیتان قرار داده اید که این امر صلحی درونی را برای شما و هر انچه آرزو دارید به ارمغان آورده است، از آن ها در خواست نمایید به هر شکل ممکن که دوست دارید شما را یاری نمایند.

۴۴۴: فرشتگان شما را احاطه نموده اند و شما را با عشق و یاری خود در بر گرفته اند. نگران نباشید زیرا یاری فرشتگان در جوار شماست.
۴۳۲: باور داشته باشید که رهنمود های ملکوتی و قابل اطمینان از فرشتگان و اساتید مقربتان را کاملاً دریافت مینمایید، این رهنمود ها ممکن است در قالب احساس، ایده، تصویر و یا یک نشانه باشند.
۴۵۶: هر گونه نگرانی و اندوه و درباره تغییراتی که مد نظرتان است یا تغییراتی که ایجاد نموده اید را به فرشتگان وا گذارید، این تغییرات برکت های عظیمی با خودشان به ارمغان می آورند. 
۵۰۵: از زمانیکه شما پروردگار و معنویت را محور زندگی خود قرار داده اید همه چیز برای شما دگرگون شده است، باور داشته باشید و آگاه باشید که این تغییرات پاسخی برای نجواهای قلبی شما بوده اند.

۵۵۵: کمربندها راببندید، زیرا تغییری عمده در زندگی شما در راه است. این تغییر نباید تغییری مثبت یا منفی بنظر آید، زیرا همه تغییرات بخشی طبیعی از جریان زندگی هستند. شاید این تغییر پاسخی به دعاهای شما باشدف پس به تجسم و احساس خود در قرار گرفتن در صلح و آرامش ادامه دهید.
۵۴۳: فرشتکان مقرب و اساتید مقرب در حال پاسخ گویی به در خواست های شما هستند و زندگی شما روز به روز پیشرفت خواهد داشت. 
۵۶۷: تغییراتی که آن ها را مد نظر قرار داده اید یا ایجاد نموده اید، ایده های بسیار عالی هستند، که به شما کمک میکنند از فشار های زندگی رها شوید. 
۶۰۶: در صورتی که پروردگار و معنویت را محور زندگی خودتان قرار دهید، همه چیز تحت شعاع آن قرار میگیرد. 
۶۶۶: هم اکنون افکار شما از تعادل خارج شده اند و بیش از حد روی دنیای مادی متمرکز شده اند. این رشته اعداد از شما می خواهد که افکار خود را بین ملکوت و زمین متعادل کنید. همانند موعظه های بزرگان دینی، فرشتگان از شما می خواهند که روی روح خود و خدمت رساندن به دیگران تمرکز نمایید، و بدانید که نیازهای مادی و احساسی شما خودبه خود بعنوان نتیجه این کار برآورده خواهد شد.
۶۵۴: فرشتگان شما را هنگامی که در جهت ارتقای زندگی قدم بر می دارید هدایت می کنند. 
۶۷۸: پیشرفت های عظیم مالی دقیقاً در این لحظه در حال رخ دادن هستند. 
۷۰۷: خرد الهی شما را به راه های حق و دردست هدایت می نماید، با یقین و اعتماد به پیش روید. 
۷۷۷: فرشتگان برای شما دست می زنند، تبریک می گوییم؛ کار شما روی غلتک افتاده است! به کار خوب خود ادامه داده و بدانید که آرزوی شما برآورده شده است. این یک نشانه شدیداً مثبت بوده و به معنای این است که باید انتظار معجزات بیشتری را داشته باشید.
۷۶۵: تغییراتی که خلق نموده اید، یا در صدد ایجاد آن ها هستید، شما را در مسیری صحیح در جهت فرو نشاندن استرس ها و افزایش رضایت درونی قرار می دهند. 
۷۸۹: به حرکت در مسیری که در رابطه با زندگی خود،  راه معنوی خود، و رسالت الهی است ادامه دهید، شما در تمام طول مسیر کاملاً تحت حمایت و پشتیبانی قرار میگیرید. 
۸۰۸: هر آنچه که نیاز دارید به وفور برای شما تأمین می شود، برای دریافت تمام خیر و نیکی که خالقتان هم اکنون به شما سوی شما ارزانی داشته است، گشوده باشید، این فراوانی از روش های گوناگونی به شما می رسند، که ایده های نو، فرصت ها و یا پیشنهاداتی برای یاری شما از آن جمله اند، بدان ها توجه نموده و از پاسخی که از نیایش های خود دریافت نموده اید، پیروی نمایید. 
۸۸۸: یک مرحله از زندگی شما به پایان خود نزدیک می گردد، و این به منزله هشداری برای تدارک این اتفاق می باشد. این رشته عددی می تواند به معنای پایان یافتن یک دوره احساسی، شغلی یا رابطه ای باشد. همچنین به این معناست که در انتهای دالانی که حرکت می کنید نور امیدی دیده می شود. به علاوه، این پیام را دارد که :”محصول آماده و چیده شده است، در برداشتن و لذت بردن از آن درنگ نکنید”. به بیانی دیگر، در حرکت و بهره مند شدن از حاصل دسترنج خویش تعلل ننمایید!
۸۷۶: شما گام های صحیحی برای رسیدن به این اطمینان که به تمام نیاز های مادی و مالیتان دست خواهید یافت برداشته اید. 
۹۰۹: تمام تمرکز خود را در زندگی بر خدمت در راه عشق الهی قرار دهید، آن را درخواست نمایید و از رهنمود هایی که در مسیر زندگی خود می نمایید پیروی کنید. 
۹۸۷: شما در ارتباط با مسایل روحی، زندگی و کارهایتان در مسیر صحیح قرار گرفته اید، بنا بر این اعمال نیک خود را ادامه دهید. 
۹۹۹: اتمام کار. پایان یک مرحله بزرگ از زندگی شخصی یا اجتماعی شما فرا رسیده است. همچنین، این پیامی به جویندگان روشنایی یا لایت ورکرهایی است که درگیر شفا دادن زمین هستند و به این مفهوم که:”به کار بپردازید زیرا مادر زمین هم اکنون به شما نیاز دارد”
دوستان عزیز، این مقاله پیش زمینه ای بود تا شما با مبحث پیام هایی از فرشتگان آشنا بشید. اگر به ارقام دیگری بر خورد کردید می تونید با کنار هم قرار دادن معانی اعداد به معنی اون ها پی ببرید. به عنوان مثل برای یافتن معنی عدد ۱۵۷ معنی اعداد ۱ و ۵ و ۷ رو در کنار یکدیگر قرار بدید و به یک جمع بندی از اون ارقام برسید. 
دیدن پر در اتاق کار، دیدن پروانه ها و شاپرک ها در منزل هم می تواند پیام هایی از فرشتگان باشند اگر و تنها اگر این روند در مورد موضوعی خاص به کرار اتفاق بی افتند.

امیر شریفی: هر چند سعی شده برای این مطلب از منابع معتبر استفاده شود ولی خودم به شخصه تجربه واضح و قابل سنجش در این رابطه در زندگی نداشته ام.


منبع : پرورش افکار سایت تخصصی آموزش قانون جذب - امیر شریفی

  • Fa Nazari
  • ۰
  • ۰

طرز برخورد با افرادی که ما را تحقیر میکنند


ارزش شخصی,ارزش های شخصی و کاری,اعتماد به نفس
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 20 امتیاز : 4.5]

افرادی هستند که از تحقیر کردن دیگران لذت میبرند و  واکنش نشان دادن در مقابل این افراد که ما را خوار کرده و ارزش هـایمـان را زیر سؤال می برند، قدری دشوار و دردناک است. 
گاهی اوقات زخم هایی که اینگونه افراد به ما وارد می آورند، ممکن است تا ابد باقی بمانند. 
مـن خــودم به شخصه زمانیکه به گذشته بر می گردم افراد بســیار زیادی را به خاطر می آورم که در برهه های مختلف زنـدگی مرا تحقـیــر می کردند و ارزش ها و توانایی هایم را دسـت کـم مــی گرفتند. مطمئنـــم که همه شما تجربه ای مشـابه من داشته اید، شاید کمتر کسی باشد که در طول زنـدگی خودش با افراد این چنینی برخورد نکرده باشد. بهترین تکــنیک این است که یاد بگیریم به جای اینکه برخورد تند ازخود نشان دهیم یا ترس از تحقیر شدن داشته باشیم، با آنها مدارا کنیم.