وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۲۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

داستان امیدت را از دست نده

آرامش بخش,احساس تنهایی,احساس گناه


تنها بازمانده ی یک کشتی شکسته به جزیره ی کوچک خالی از سکنه ای رسید. او با دلی لرزان دعا کرد که خدا نجاتش دهد.

روزها افق را به دنبال یافتن کمک از نظر می گذراند اما کسی نمی آمد. سرانجام خسته و از پا افتاده موفق شد از تخته پاره های اطرافش کلبه ای بسازد تا خود را از باد و باران و خطرات محافظت کند و دارایی های اندکش را در آن نگه داری کند.
روزی که پس از پرسه روزانه خود و جستجوی غذا در حال برگشتن به کلبه بود با دیدن دود غلیظی که از آنجا بلند می شد با شتاب خود را به کلبه رساند و آنجا را در حال سوختن دید

  • ۰
  • ۰

راز رخ دادن معجزه 4 – قانون جذب

احساس ثروت,احساس جدید,احساس خوب

با توجه به قانون جذب هر چه احساس بهتری داشته باشیم جهت گیری مان بهتره و هر چه احساس بدتری داشته باشیم جهتمان اشتباهتر است.

وقتی که داریم در بین تجربیات متفاوت روزانه مان حرکت می کنیم کاری که ما انجام می دهیدم این است که افکاری (افکار مثبت، افکار منفی) را پدید می آوریم که آنها در واقع تجربیات آینده مان را برنامه ریزی می کنند و از روی احساسی که داریم می توانیم بگوییم که آیا آن چیزهایی که داریم به سمتشان حرکت میکنیم وقتی به دستشان می آوریم خوشحالمان میکند یا نه؟!

  • ۰
  • ۰

راز ثروتمند شدن

افراد ثروتمند,افزایش سرمایه,بهترین سرمایه گذاری

چه چیزی باعث ثروتمند شدن افراد میشود؟ راز ثروتمند شدن چیست؟ چگونه پولدار شویم؟

نتایج تحقیقات نشان داده که ثروتمندان جدا از داشتن روشی خاص و ترفندهای مختلف برای به دست آوردن درآمد، برای خود به فلسفه و باورهایی اعتقاد دارند که در افراد عادی نمی‌توان یافت.

در اینجا به هفت باور قانون جذب ثروت برای ثروتمند شدن میپردازیم.

میتوان از تحقیقات و مقالات مختلف در زمینه درآمدزایی و اینکه چگونه به فردی ثروتمند تبدیل شویم نتیجه گرفت که باید در کنار فراگرفتن نحوه درآمدزایی بتوانیم باورها و تفکرات درستی را ذهن خود پرورش دهیم. یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن این تفکرات کسب تجربه از دانسته‌های ثروتمندان است.

  • ۰
  • ۰

علم ثروتمند شدن – فصل دوم

افزایش سرمایه,ثروت اندوزی,ثروت اندوزی چیست


ثروت اندوزی چیست؟ علمی به نام ثروت اندوزی وجود دارد که همانند علوم ریاضی و جبر، علمی دقیق است و طبق قوانین خاصی فرآیند دستیابی به ثروت را هدایت میکند. انسان به محض قرارگرفتن در به کار بستن این قوانین، می تواند با دقت ریاضی وار ثروتمند شود. تملک اشیاء و پول در نتیجه ی انجام کارها به شیوهای خاص رخ میدهد. آنهایی که کارها را دانسته یا ندانسته به این شیوهی خاص انجام میدهند به یقین ثروتمند خواهند شد.

در حالی که آنهایی که از این شیوه ی خاص بهره نمی گیرند، بدون توجه به میزان سخت کوشی  و توانایی هایشان فقیر باقی می مانند. طبق یک قانون طبیعی، علل یکسان نتایج یکسان به بار می آورد. براساس این قانون، هر زن و مردی که انجام کارها را به شیوه ای خاص فرا گرفته و به کار بسته باشد، قطعا میتواند ثروتمند شود. درستی عبارت فوق را میتوان با استفاده از حقایق زیر ثابت کرد.

  • ۰
  • ۰

سپاسگذار و شکرگذار باشیم


اثر منفی,افکار منفی,انرژی مثبت

قانون افزایش یا Law of Increase همانند قانون جذب، یکی از قوانین جاری بر هستی ما میباشد که شاید گاهی اوقات از قلم افتاده و یا به آن کم توجهی شوده در صورتیکه نقشی اساسی در زندگی هر شخصی دارد.

قانون افزایش میگوید: در صورتیکه نسبت به هر آنچه مثبت که داریم سپاسگذار و شکرگذار هستی باشیم، و همچنین همواره هر آنچه مثبت را که داریم بزرگ شمرده و بر زبان و دلمان جاری نماییم، داشته هایمان زیاد شده و روز به روز به نوعی بهتر در زندگیمان تجلی پیدا می کند. در واقع با به زبان و به دل جاری کردن داشته هایمان، باعث تشدید وجود آنها می شویم.

  • ۰
  • ۰
انسان ثروتمند,پرورش افکار,پولدار شدن


در مدح فقر هر چقدر هم مدیحه سرایی شود این حقیقت همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند که داشتن یک زندگی کامل و توأم با موفقیت بدون کسب ثروت امکان پذیر نیست. هیچ انسانی بدون در اختیار داشتن پول فراوان نمیتواند به بالاترین درجه ی رشد روحی و یا شکوفایی استعدادهای خود برسد. انسان برای رشد روحی و شکوفایی استعدادهایش به امکاناتی نیاز دارد که بدون پول نمیتواند آنها را تهیه کند. جامعه ی انسانی طوری سازماندهی شده است که مالکیت و استفاده از این امکانات صرفا از طریق پول ممکن است. لذا علم ثروت اندوزی را میتوان پایه و اساس تمامی پیشرفتهای بشری دانست. هدف از زندگی، رشد و بالندگی است و حق هر موجود زنده ای است که قابلیتهای خود را تا حد امکان رشد دهد. حق حیات در انسان به این معنا است که او حق دارد از تمامی امکانات ممکن به طور آزادانه و نامحدود در جهت رشد و بالندگی جسمی، روحی و ذهنی استفاده کند یا به بیان دیگر او حق دارد که ثروتمند باشد. مفهوم ثروت در این کتاب یک مفهوم استعاری نیست. معنی واقعی ثروتمند بودن قناعت به کمی نیست. هرکس که بتواند از امکانات بیشتری استفاده کند و لذت ببرد نباید به کم قانع باشد. هدف از خلق طبیعت، شکوفایی و بالندگی و رشد حیات است و هر انسانی باید بتواند هر آنچه را که به قدرت شکوه، زیبایی و زندگی پربار و غنی مربوط میشود در اختیار داشته قناعت به کمتر از آن گناه است.

طبق قانون جذب می توان این طور گفت ثروتمند کسی است که تمامی امکانات لازم را برای یک زندگی پربار در دست دارد. هیچ انسانی نمیتواند بدون پول فراوان، تمامی نیازهای خود را بر آورده سازد. امروزه زندگی بسیار پیشرفته و پیچیده شده است و هر زن و مرد معمولی برای رسیدن به خواسته های خود به ثروت زیادی نیاز دارد. گرایش و میل ذاتی هر انسان، تبدیل شدن به آن چیزی است که قابلیتهای آن در درون وی به امانت نهاده شده است. ما باید بپذیریم که خواهان آن بودنی هستیم که میتوانیم باشیم.

  • ۰
  • ۰

تفکرات منفی تنها دشمنی که میتوانیم خودمان آموزش دهیم

افکار و تصورات منفی,پرورش افکار,تفکر منفی


در این مقاله با مسائلی از قانون جذب آشنا خواهیم شد که باعث شکست ملتها، جوامع، خانواده‏ها و مردم بزرگ و کوچک شده است. عارضه‏ای که می‏توانیم آنرا بزرگترین بیماری در طول عمر جهان نام ببریم.

این عارضه بسیار خطرناک و کشنده بوده و بسیار از نقشه‏ ها و برنامه‏ های مبتلایان به منفی‏گرایی را بهم ریخته است پس باید راهی پیدا کنیم برای رهایی از تفکرات منفی و غلبه بر افکار منفی.

تفکرات منفی چیست؟

همانطور که عرض نمودم، منفی گرایی در فکر انسانها می‏روید و من آنرا چنین تعریف می‏کنم:
۱ – هر تفکری که باعث ناکارآمد جلوه دادن امور می‏شود و آنها را عوامل شکست جلوه می‏دهد.
۲ – هر اندیشه ای که مانع موفقیت درانجام اموری است که به طور قطع از سرانجام آنها خبر نداریم.

در فرهنگ لغت دهخدا آمده است: منفی باف آدمیست که همیشه آیه یاس می خواند و جنبه های منفی کار را می بیند و می گیرد و حتی المکان از انجام دادن کار یا اظهار امیدواری درباره آن خودداری می کند و بیشتر به شرح معایب و موانع و مشکلات آن می پردازد.
جمع بندی: تفکر منفی در واقع برداشتی منفی از رویدادهای خوب و (به ظاهر) بد زندگی است.

افکار منفی مزاحم هستند؟

  • ۰
  • ۰

میتوانید کمی از خودتان و گذشته تان برایمان بگویید؟

زندگی را در حالی آغاز کردم که از نعمت های چندانی برخوردار نبودم. من در خانواده ای به دنیا آمدم که از نظر مالی در مضیقه بود. دبیرستان را نیمه تمام رها کردم. ابتدا مدتی به کارهای کارگری دست زدم و چندی نیز اتومبیل خود را یگانه سرپناه شب و روزم قرار دادم. همواره در رویای سفر کردن بودم.

  • ۰
  • ۰

میخواهم موفق باشم

احساس موفقیت,پرورش افکار,پلۀ اول


چرا برخی اینگونه تصور میکنندکه یک مامور شهرداری نمی تواند موفق باشد؟ چرا یک شاگرد تنبل نمی تواند موفق باشد؟ چرا فکر می کنیم که آن کسی که ورشکست کرده دیگر نمی تواند طعم موفقیت را بچشد؟ چرا فکر میکنیم کفاشی سر کوچه موفق نیست؟

چگونه میتوانیم موفق باشیم؟ هر کسی تعبیری از موفقیت در ذهن خود دارد که زندگی او را بر اساس همان تعبیر شکل میدهد. بسیاری از افراد میپندارند که موفقیت در هر رشته ای فقط به معنی رسیدن به اوج و نوک قله میباشد. مثلا در رشتۀ کفاشی کسی موفق است که یک کارخانۀ بزرگ تولید کفش در کشور داشته باشد و یا در رشتۀ سوپرمارکت، کسی موفق است که بزرگترین سوپرمارکت محله را داشته و بصورت شبانه روزی کار کند، کسی در کارش موفق میشود که تحصیلات عالیه داشته باشد.

مثالهایی که در بالا اشاره نمودم، نوعی طرز فکر است که متاسفانه در بعضی افراد باعث کاهش سرعت رشد و گاهی باعث یاس و ناامیدی می شود.

  • ۰
  • ۰

راز رخ دادن معجزه 3 – قانون جذب

احساس خوبی دارید,احساسات چیست؟,پرورش افکار

در مورد راز رخ دادن معجزه در قانون جذب قبلا مطالبی را برای شما گذاشته ام،امیدوارم از این مطلب هم خوشتان بیاید.

شما نمی توانید جهانی را داشته باشید بدون اینکه ذهن را با آن تلفیق کنید و اینکه در واقع این ذهن ماست که دارد هر چیزی راکه مبینیم و قادر به دیدن هستیم به آن شکل می دهد. حالا اگر شما این را درک نمی کنید به این معنا نیست که حتما باید ردش کنید، بعضیها الکتریسیته را هم کاملا درک نمیکنند یا اینکه اصلا نمی دانند که الکتریسیته چه هست ولی با این حال از دست آوردهایش استفاده می کنند.

آیا شما میدانید که طرز کارش چطور است؟ من که نمی دانم!

ولی این را میدانم که شما میتوانید غذای یک یا چند نفر را با الکتریسیته بپزید، حتی می توانید خود آنها را هم بپزید!