وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

نحوه بازی فراوانی

بازی فراوانی چیست

در بازی فراوانی چی بخرم

نتایج بازی فراوانی

نحوه انجام بازی فراوانی


می‌ توانید این بازی را انجام دهید تا هر بار که با پول سروکار دارید نسبت به آن احساس خوبی داشته باشید. یک اسکناس ده‌ هزار تومانی را بردارید روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر بار که پول به دستتان رسید عمدا سمتش را برگردانید تا رویش به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی جذب ثروت هستید و باید به پول زیاد احساس خوبی داشته باشید.

هنگامی‌که برای چیزی پول پرداخت می‌ کنید، وقتی پول یا کارتتان را می‌ دهید، برای کسی که آن را می‌ گیرد برکت و فراوانی پول را تصور و دعا کنید. هر چه ببخشید همان را دریافت خواهید کرد.

از اینکه دیگران ثروت جذب کرده‌اند خوشحال باشید

یادتان باشد، هر بار که می‌ شنوید کسی پول بیشتر یا موفقیتی کسب کرده، به وجد بیایید، زیرا بدین معناست که شما نیز روی همان طول موج هستید! این نشانه ایست که شما روی طول موج خوبی قرار دارید، بنابراین طوری به وجد بیایید انگار برای خود شما اتفاق افتاده، زیرا واکنش شما به اخبار اهمیت دارد. اگر برای فرد دیگری با شادی و هیجان واکنش نشان دهید، دارید به پول و موفقیت بیشتر برای خودتان پاسخ مثبت می‌دهید.

تمرین بازی فراوانی خانم استر هیکس

تمرین بازی فراوانی، توسط خانم استر هیکس معرفی شده است. این تمرین برای این است که ذهن شما به ثروت داشتن عادت کند. شما وقتی با ذهنتان درگیر خرج کردن پول می شوید، باعث می شود ذهن تان ثروتمند شود.­­­­­

این بازی به صورت مختصر به صورت زیر است:

تمرین بازی فراوانی امیر شریفی میگوید، شما یک کاغذ بردارید، روز اول تصور کنید که یک میلیون تومان به شما دادند و شما باید تا آخر شب این پول را خرج کنید. واقعا فکر کنید این پول را به شما دادند. وقتی واقعا فکر کنید این پول را به شما داده اند و شما باید آن را تا آخر شب خرج کنید، دو تا نکته برای شخص پیش می آید:

مورد اول : شما باید خرج کنید. یعنی هیچ وقت نمی شود شما این پول را بزارید برای فردا تا خرج کنید. مثلا بگویید که من الان از یک میلیون تومان، نهصد هزار تومان اش را خرج کردم، صد هزار تومان باقی مانده را فردا خرج می کنم. چون اگر خرج نکنیم، آخر شب از ما آن باقی مانده پول را پس می گیرند.

مورد دوم : این است که باید با آن پول بهترین چیزها را بخریم، چیزهایی که به ما حس خوب میدهند. واقعا اگر آن یک میلیون تومان را به ما می دادند با آن چه کار می کردیم؟

میزان پولی که در تمرین بازی فراوانی امیر شریفی شما باید خرج کنید، در روز اول یک میلیون تومان است، روز دوم دو میلیون تومان، روز سوم سه میلیون تومان و … و همین طور رقم این پول بیشتر می شود.

اشتباه رایج کاربران که در تمرین بازی فراوانی امیر شریفی زیاد به چشم می خورد این است که پول خرج کردن آنها به صورت واقعی نبود. به عنوان مثال کسی که 20 میلیون تومان پول داشت، می گفت این پول را به مادرم بخشیدم.

امیر شریفی در پاسخ این کاربر عزیز گفت: به شما همین الان 20 میلیون تومان بدهند، آن را به مادرتان می بخشید؟! او گفت: فقط 20 میلیون تومان؟ امیر شریفی پاسخ داد: بله. آن شخص گفت: خیر.

امیر شریفی در ارتباط با قانون جذب ثروت از طریق تمرین بازی فراوانی می گوید: فرض کنید امروز به شما 20 میلیون تومان دادند و شب اضافه ی آن پول را از شما میگیرند، اضافه ای که نتوانسته اید آن را خرج کنید. همین …

واقعا شما با آن پول چه می کنید؟ بروید و دقیقا همان کارها را با آن پول انجام دهید.

  • ۹۹/۰۱/۲۱
  • Fa Nazari

نظرات (۸)

ممنون از مطالب کاربردی 

به نام نیکو برای دیدن معنی اسمتون و یا انتخاب اسم فرزندتون مراجعه کنید:

www.nameniko.com

سلام آقایی شریفی عزیز.آقای شریفی حلال کنید من یه فایل از اینترنت دانلود کردم(فایل ارتعاش) بعد از اینکه چند بار از هدفون گوش دادم تصویر اول کلیپو دیدم نوشته این کلیپ مخصوص دوره هست و دانلود واستفاده از اون به هر شکل حرامه البته من جایی پخش نکردم ولی دروغم نمیخوام بگم واسه دفعه آخر گوش دادم و پاک کردم..منو میبخشید...اگه لازمه هزینه ای بپردازم با کمال میل حاضرم...خیلی میخوام دوره رو شرکت کنم ولی فعلا آقام راضی نیست دارم اول با قانون جذب آشناش میکنم ولی ارتعاش شب وروزم شرکت تو دوره هست ممنون.جواب بدید بخشیدید یا هزینه رو میپردازم.

سلامی دوباره،مدیر وبلاگ عزیز اگه امکان داره پیامم رو به دست آقای شریفی برسونید...در پیام قبلی هم گفتم:دوست دارم آقای شریفی منو حلال کنن راستش فایل ارتعاش رو از اینترنت گرفتم بعد از اینکه چند بار با هدفون گوش دادم متوجه شدم که اول فایل نوشته کپی واستفاده از اون حرامه..برای بار آخر اون فایل روبرای دوتا از دوستام که مشکل داشتن گذاششتم بدون اینکه موضوع رو بدونن گوش دادن و بعد فایل رو پاک کردم...میخوام آقای شریفی بابت این کار ازم راضی باشن حتی حاضرم هزینه فایل رو بپردازم ممنون میشم اگه کمکم کنید...

  • زینب کاشفی
  • من در سن 16 سالگی و با انجام یک هفته این تمرین ثروتی بدست اوردم ک خودم هم تعجب کردم این پول ها از کجا ب من رسید ... حتما امتحانش کنید من از سایت دیجی کالا خرید میکردم در این بازی اینجوری با دیدن تصاویر هم حس بهتری از داشتن اون چیز پیدا میکردم هم قیمت ها واقعی بود ..

     

  • محمدسینابامری
  • باسلام میخواهم در بازی فراوانی شرکت کنم

    سلام براستاددلها...سلطان امیرشریفی

    تنهاآرزوم اینه یکروز دستی باشم مانند استادبرای دستگیری همنوعانم

    امیرخان عزیزودوست داشتنی ممنون که هستی...

    ۴ماهه درگیرتم

    ۴ماهه آلودتم

    امیرخان۹ماهه ورشکسته کاملم.زندگیم رفت.کارم رفت.سرمایم رفت.الان هم توکارگاه یه دوست زندگی میکنم وتنهاامیدم به تغییرباورهامه

    نتایج کوچک وشواهدرودیدم ولی جذب خاصی نداشتم.

    امروزکوچکترین نتیجه من ازآشنایی باشما حال خوبم،انگیزه مضاعف ونشاط درونمه

    پاینده باشی امیرخان...

    دوستدارت علی

  • ستاره مشایخی
  • سلام  آقای شریفی ممنون از همه چی واقعا عالی هستید من چطوری میتوانم رویاپردازی ام رو به تجسم تبدیل کنم؟

     

  • مهسا احمدی
  • این تمرین عالیه و معجزه میکنه توی زندگی ادم

    البته من نرم افزارشو استفاده میکنم که خیلی کار مدیریت خرید ها رو راحت میکنه و تخلف کردن توی بازی رو غیر ممکن میکنه و به محض اینکه از زمانت بگذره برت میگردونه به روز اول و اینجوری متعهد ترت میکنه ... تازه نوتیفیکیشن واریز و برداشت پول هم داره که خیلی حس طبیعی تری بهت القا میکنه جدیدا فروشگاهم بش اضافه کردن که کلی محصول داره و میتونی از اونجا خرید کنی

    دوستان با یه سرچ تو گوگل میتونن پیداش کنن :
    شبیه ساز ثروت پیکاسو
    https://wallet.pkaso.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی