وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


افرادی موفق,رسیدن به موفقیت,موفقیت در زندگی

نحوه استفاده از تضادها برای به دست آوردن نگرشی جدید

بعضی از مراجع می توانند نگرش شما را به زندگی متعالی تر کنند و برخی دیگر جنبه ای از زندگی را به شما نشان می دهند که دوست نداریم با آن برخورد کنیم. اما تمام این ها مراجعی هستند که به ما کمک می کنند تا به تعادل و موفقیت در زندگی دست پیدا کنیم.

این مراجع تضادهای جدیدی را به وجود می آورند. مهم نیست خاطرات شما تا چه اندازه ناخوشایند هستند، باید به خاطر داشته باشید که اشخاصی وجود دارند که خاطراتی به مراتب ناخوشایندتر از شما دارند. ما در مواقع آسایش می توانیم از مراجع جدیدی برای ایجاد انگیزه در خودمان استفاده کنیم.

این مطلب کاملا درست است که امکان دارد مشکلات بعضی ها از شما بیشتر باشد، ولی این را هم بدانید که ممکن است افرادی موفق تر از شما باشند. درست زمانی که فکر می کنید در کاری مهارت لازم را پیدا کرده اید، با شخص دیگری روبرو می شوید که در آن رشته از شما مهارت بیشتری دارد. این یکی از زیبایی های زندگی است و موجب می شود مدام به دنبال رشد و ترقی باشیم. 

استفاده از تضادها نیروبخش ترین راه تغییر ادراکات و احساسات ما است

نیروی به کارگیری مراجع جدید برای بالا بردن معیارها بسیار موثر می باشد. امکان دارد این مرجع روش تدریس رهبری معنوی باشد که علی رغم رفتارهای ناشایست دیگران، به دنبال ایثار عشق است، یا ممکن است بررسی زندگی افرادی باشد که موفقیت های مالی داشته اند و به طور کل به موفقیت در زندگی رسیده اند.

  • ۰
  • ۰


پردازش ذهن,ذهن خلاق,موفقیت در زندگی

انواع پردازش ذهن و چگونگی کارکرد آن

ذهن ما انسان ها بسیار شگفت انگیز است و دارای پردازنده خارق العاده ای می باشد که اطلاعات دریافتی از همه حواس را پردازش می کند. هر انسان یک شیوه غالب تفکر دارد که روشی خاص برای پردازش اطلاعات، جذب اطلاعات و استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن می باشد.

در تفکر خلاق از سه نوع پردازش اطلاعات استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با روش های کارکرد ذهن خلاق و انواع پردازش اطلاعات که موجب موفقیت یا عدم موفقیت در زندگی می شود، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

  • ۰
  • ۰


برای رسیدن به موفقیت,رسیدن به موفقیت,مشکلات کسب و کار

چگونه از سختی های کسب و کار خود درس بگیریم

رهبران هیچ گاه از واژه شکست استفاده نمی کنند. آن ها هیچ گاه به شکست فکر نمی کنند. آن ها درس های ارزشمند، تجربه های یادگیری و عقب نشینی های مموقتی را می شناسند، اما آن ها را شکست نمی دانند. بنا به گفته اوریسون سوئت ماردن، نویسنده انگیزشی «برای فردی که قدرتش را می شناسد و نمی داند کی ضربه خواهد خورد، شکستی وجود ندارد. برای تلاش هدفمند و خواسته شدید، هیچ شکستی وجود ندارد. برای فردی که پس از هر بار افتادن از جای برمی خیزد و مانند توپ لاستیکی برمی گردد و وقتی همه تسلیم شده اند، مقاومت می کند؛ زمانی هم که همه برمی گردند، به راه خود ادامه می دهد، هیچ شکستی وجود ندارد».

سال ها پیش یک مدیر جوان از توماس جی واتسون مدیر آی. بی. ام پرسید که چطور می توانم در کارم سریع تر پیشرفت کنم و به موفقیت در کسب و کار خود دست پیدا کنم؟ واتسون پاسخ داد «نرخ شکستت را دو برابر کن». به عبارت دیگر، هرچه بیشتر شکست بخورید و درس بیاموزید، سریع تر موفق خواهید شد.

  • ۰
  • ۰

پرسش و پاسخ های امیر شریفی در مورد قانون جذب,قانون جذب دو

پادکست نظر امیر شریفی در مورد رفع مشکلات جسمی با قانون جذب


چگونه با قانون جذب مشکلات جسمی خود را برطرف کنیم؟

دوستان عزیز سایت پرورش افکار با سری دیگری از پرسش و پاسخ های امیر شریفی در مورد قانون جذب در خدمت شما هستیم. لازم به ذکر است که فایل صوتی کامل این پرسش و پاسخ هم در همین مقاله موجود است که می توانید از آن استفاده کنید. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

سوال: به دلیل مشکل جسمی از خواستگار می ترسیدم، اما با فایل های آموزش قانون جذب شما دیدم را عوض کردم. حالا می خواهم با آگاهی و بدون ترس همسرم را جذب کنم. مرا راهنمایی کنید

اینجا یک مسئله وجود دارد. شما که خودتان از خواستگار فرار می کردید، الان به شجاعتی دست پیدا کردید که می گویید می خواهید همسرتان را با ویژگی ها و یک شغل خاص جذب کنید و این واقعا جای تبریک دارد. در این مورد باید بگویم که ارتعاش پله ای است و کم کم باید به خورد پوست و استخوان ما برود. بگذارید با یه مثال به شما توضیح بدهم.

کسی که 20 سال روی ذهن خود کار کرده، مثلا از امروز تصمیم می گیرد که دیگر هیچ تمرین قانون جذبی را انجام ندهد. و در مورد اتفاقاتی که پیش می آید حس خود را خوب نکند؛ مطمئن باشید که روابط، جذب ثروت، سلامتی و تمامی موارد این آدم در حالت عادی 20 برابر بهتر از یک آدم معمولی خواهد بود. به این خاطر که ذهن او دیگر برنامه ریزی شده است. او پله پله به مدت 20 سال بالا آمده و اگر یک مدت نخواهد تمرینات قانون جذبی انجام دهد، باز هم پله پله پایین می آید.