وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوره آموزش قانون جذب,قانون جذب دو

پادکست بخشش در قانون جذب از نگاه امیر شریفی


پاسخ های امیر شریفی به سوالات شما در مورد قانون جذب

دوستان عزیز سایت پرورش افکار با سری دیگری از پرسش و پاسخ های امیر شریفی در مورد قانون جذب با شما همراه هستیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

سوال: دو تا از استادانم جلوی دیگران خیلی بد با من برخورد کردند و دلم را شکستند. آیا خودم این ها را جذب کرده ام؟ با این حال آن ها را بخشیدم، ولی از خدا می خواهم که جواب آن ها را بدهد.

این که شما بگویید او را بخشیدم ولی از خدا می خواهم که جوابش را بدهد به هیچ وجه بخشش نیست. ولی وقتی بگویید من که تو را بخشیدم ان شا الله که عاقبت به خیر بشوی، این می شود بخشش. مطمئن باشید که این نوع بخشیدن بر اساس قانون جذب برای خود شما خوب است؛ به این خاطر که آن بنده خدا چه او را ببخشید و چه نبخشید اصلا متوجه نمی شود.

دوم این که اگر می خواهید احساس تان خوب باشد، تا جایی که می توانید توقع خود را از مردم پایین بیاورید. هیچ توقعی از آن ها نداشته باشید. منظور من این نیست که هیچ کاری انجام ندهید. مثلا من اگر در دنیای واقعی بخواهم ارتباطم را با کسی قطع کنم، به او زنگ نمی زنم و رابطه ام را با او قطع می کنم. ولی دیگر پشت سر او نه حرف می زنم و نه در موردش فکر بد می کنم و تلاش می کنم که با او بجنگم.

شما تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که مردم را انتخاب کنید. این که می خواهید به این استادتان توجه کنید یا نه. ولی این که بخواهید آن شخص، آن گونه که شما می خواهید رفتار کند، این با هنر پذیرشی که استر هیکس می گوید خیلی متفاوت است.