وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رای رسیدن به نکات تاثیر گذار قانون جذب ابتدا سپاسگذار خودت باش بخاطر موفقیت هایی که قبلاً در زندگی خود داشته اید سپاسگزار باشید. می توانید در یک کاغذ موفقیت هایی که به خاطر آنها از خودتان سپاسگذار هستید را بنویسید یا فقط چند دقیقه قبل از رفتن به رختخواب کمی وقت بگذارید تا به همه اتفاقات خوبی که در آن روز برای شما افتاد فکر کنید.

مثال: از روابطی که داشته اید ، با وجود اینکه پایان یافتند ، سپاسگزار باشید. از دوستان و خانواده خود که عاشق شما هستند سپاسگزار باشید. این باعث می شود عشق و علاقه حتی بیشتر به شکل یک همدم برای روح به زندگی شما جذب شود.

رویاهایت را مرور کن

برای مرور رویاها تابلوی رویایی ایجاد کنید. تصاویر و کلماتی را که نشان دهنده هدف شماست ، برش دهید (یا چاپ کنید) و آنها را به این صفحه بچسبانید. تابلو را جایی بگذارید که روزانه آن را ببینید. این به شما کمک می کند تا رویای خود را مرور کنید..

مثال: شما در ذهنتان تصور دارید که با عشقتان ازدواج کنید، برای این کار میتوانید تصویری که از آن زوج خوشبخت در ذهن خود دارید و خانه ای که در رویاهایتان میخواهید در آن زندگی کنید را پیدا کنید، مثلا عکس زوج خاصی که دوست دارید زندگی به کیفیت آنها داشته باشید و یا عکسی از خانه رویاییتان را چاپ کرده و در اتاق خود قرار دهید.

  • ۰
  • ۰

چگونگی حل مشکلات خانوادگی با قانون جذب

آیا با قانون جذب می توان مشکلات خانوادگی را برطرف کرد

طلاق یک مسئله ی کاملا شخصی است و نمی تواند جنبه ی عام پیدا کند. در بعضی موارد بهتر آن بود که اصل این ازدواج سر نمی گرفت. هر چند که طلاق را نمی توان راه حل مناسب و شایسته ای قلمداد کرد. طلاق برای یک نفر خوب و برای دیگری امری مضر و بد است. یک زن مطلقه بر زنی که با دروغ و سیاهکاری روزگار خود را سپری می کند و با شوهر نقش بازی می کند برتری دارد.

برای مثال خانمی، همسری خشن، بی مهر و بسیار بی نزاکت داشت. به گونه ای که همسرش همواره او را آزار و اذیت می کرد. همه ی اطرافیان به او گفته بودند که طلاق کار ناپسندی است به همین خاطر با وجود تمام سختی ها می سوخت و می ساخت و اعتراضی نمی کرد. برای پیدا کردن راه چاره نزد مشاور رفت، مشاور در جواب او گفت که ازدواج پیوند دو قلب است و اگر این دو قلب هماهنگ و سازگار با عشق و محبت سر کنند، چنین وصلتی ایده آل می شود.

در پی این حرف مشاور بود که آن زن راه خود را پیدا کرد و متوجه شد که باید چه کاری انجام دهد. او اکنون متوجه شده بود که هیچ قانون زمینی و آسمانی به هیچ مردی اجازه نمی دهد که با همسر خود با خشونت رفتار کند و او را به باد ناسزا و دشنام بگیرد یا این که کتک بزند. آن هم صرفا به خاطر این که این دو را به عقد هم در آورده اند!

هرگاه در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید دچار شک و تردید شدید، به کانون عقل و خرد خود در ذهن تان مراجعه کنید، مطمئن باشید که همان دستورهای لازم و درست را به شما خواهد داد. از این نظریات که آرام آرام در فکر شما وارد می شود استقبال کنید. آن ندای درونی و ضمیر شما است که در حال حرف زدن است.