وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

راههای غلبه بر یک روز خیلی بد


احساسات منفی,چگونه خوش رفتار باشیم,چگونه معامله کنیم
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 14 امتیاز : 4.1]

همه ی ما روزهایی داریم که در آن، مشکلات برای مان سرازیر می شوند: اتومبیل مان خراب می شود، دو ساعت در مطب دکتر منتظر می مانیم، یک مشتری یا رئیس، غیرمنطقی است، میخی در کفش مان می رود….

در اینجا راهکارهایی را برای غلبه بر یک روز بد و احساسات منفی ناشی از این فجایع کوچک به شما ارائه می دهم تا کنترل احساسات منفی را به دست گرفته و بر آن غلبه کنیم:

1-درک کنیم که این بدشانسی ها گذرا هستند. این شرایط تغییر می کنند و بهتر می شوند و ما با چیزهایی مواجه خواهیم شد که بیشتر، خوشایندند تا ناخوشایند.

2-با خودمان چگونه خوش رفتار باشیم. با خودمان قرار بگذاریم که با خودمان چگونه مهربان باشیم تا دنیا هم مهربانی را به ما برگرداند.

3-با خودمان چگونه معامله کنیم. گاهی ما به مقداری احساسات مثبت برای افزایش انعطاف پذیری مان نیاز داریم. لیستی نوشتاری یا ذهنی و کوتاه از پنج چیزی که مطمئناً روحیه مان را تقویت می کند، تهیه کنیم و وقتی تحت تأثیر رویدادها قرار می گیریم، به آن مراجعه کنیم. مثلاً، خوراکی را که دوست داریم اما به ندرت می خریم، برای خود تهیه کنیم؛ ماساژ بگیریم، یا یک کتاب جدید بخوانیم.

احساسات منفی,چگونه خوش رفتار باشیم,چگونه معامله کنیم

4-یک کار مفید کوچک در برنامه داشته باشیم. یک روحیه ی خوب و مثبت، از ترکیبی از دلخوشی و حسی از چیرگی ناشی می شود؛ احساس این که کارآمد و لایقیم و می توانیم به تنهایی از عهده ی کارهای مان بربیاییم. در روزهای درماندگی و خارج از کنترل و آشفتگی، با انجام کاری مفید و سازنده، احساس بهتری خواهیم داشت. مهارت هایی را که می توانیم در یک روز ناخوشایند بروز دهیم، شناسایی کنیم. این مهارت ها می تواند شامل نصب یه آویز روی دیوار باشد تا دیگر کلیدهای مان را گم نکنیم. بک آپ گرفتن از عکس های ارزشمند در گوشی مان، تست یا تعویض باتری های دستگاه آژیر اعلام آتش و هرکاری که حس توان و تبحر را به ما القاء کرده و در بازیابی کنترل به ما کمک نماید.

5-تأثیر رویدادها را بدانیم. وقتی به عنوان درمانگر کار می کردم، مراجعه کنندگان اغلب تأثیر حوادث استرس برانگیز و ناامیدکننده بر روحیه شان را نادیده گرفته یا دست کم می گرفتند. غلبه بر یک اتفاق ناخوشایند و مأیوس کننده، راحت تر از غلبه بر چند حادثه ی پیاپی و ناراحت کننده است. اگر این را بدانیم که بسیاری از استرس برانگیزها، حوادث موقتی و فقط برای یک بار هستند یا رویدادهایی تصادفی و از سر بدشانسی می باشند، احساس بهتری خواهیم داشت.

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار امیر شریفی

  • ۹۶/۰۸/۱۳
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی