وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

راه های ابراز عشق بدون حرف زدن

ابراز عشق,ابراز عشق به همسر,ابراز علاقه

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 14 امتیاز : 4.4]
در قانون جذب عشق با ابراز عشق به همسرمان، زیباترین کاری است که می‌ توانیم در حق او انجام دهیم؛ چگونه ابراز عشق کنیم؟

برای گرم نگه‌ داشتن آتش رابطه‌ مان، باید عشق‌ مان را زنده نگه‌ داریم. لزوماً، نباید عشق‌ مان را اقرار کنین یا احساسات‌ مان را به‌ صورت کلامی بیان کنیم. آدم‌های خجالتی در گفتن احساسات‌شان مشکل دارند. هم‌چنین، آدم‌هایی که نسبتاً صریح هستند از بیان چیزهای مشابه خسته می‌ شوند و از این‌ رو، دیوانه‌ ی راه‌ های خلاقانه‌ ای برای بیان عشق‌ شان هستند. در اینجا نحوه ابراز عشق و نحوه ابراز علاقه برای بیان “دوستت دارم” بدون بیان هیچ کلمه‌ ای آمده‌ است:

ابراز عشق,ابراز عشق به همسر,ابراز علاقه

۱- ژست‌ های رمانتیک

نیازی نیست از حفظ شعر بخوانیم یا تک‌ گویی‌ ها را به‌ یاد‌بیاوریم تا همسرمان را تحت تأثیر قرار دهیم. عشق‌ مان را با ژست‌ های رمانتیک ابراز کنیم و به او نشان دهیم تا چه اندازه برایش اهمیت قائل‌ هستیم. حالا، این ژست‌ های رمانتیک ساده و متداول هستند. وقتی از خیابان رد می‌ شویم دستش را بگیریم، در خرید های روزانه‌ اش به او کمک کنیم و هر صبح گل‌ های تازه به او هدیه دهیم. انجام‌ دادن این چیزهای کوچک همسرمان را خوشحال می‌ کند.

2- به‌ خاطر داشتن تاریخ‌ ها

تاریخ تولد همسر‌مان چه روزی است؟ تاریخ نخستین قرارمان را به‌ یاد داریم؟ اگر جواب‌ مان مثبت است، پس باید طرح خاصی بریزیم و این تاریخ‌ ها را برای همسر‌مان به‌ یادماندنی کنیم. چنان‌ چه نمی‌ توانیم تاریخ‌ های مهم را به‌ یاد بیاوریم، آنها را در تقویم‌ مان علامت بزنیم. بسیار مهم است تاریخ‌ هایی را که برای هر دو یا یکی از ما مهم است، به‌ یاد داشته‌ باشیم.

۳- ابراز علاقه (به او توجه کنیم)

خیلی مهم است که بدانیم همسر‌مان در یک مقطع زمانی چه احساسی دارد، حتی اگر چیزی به ما نگوید. اگر هر دوی ما یک فعالیت را انجام می‌ دهیم و همسر‌مان به‌ دلیلی احساس ناراحتی می‌ کند، ما باید نخستین آدمی باشیم که آن را درک می‌ کنیم. وقتی با همسر‌مان هستیم توجه‌ مان باید به او باشد. چنان‌ چه همسر‌مان به مشکلی برخورده باشد همیشه به ما نخواهد گفت. اگر نزدیک او بمانیم، پی بردن به مشکلاتش دشوار نخواهد بود.

۴- شنونده‌ ی خوبی باشیم

باید همیشه به دقت به هرچیزی که همسر‌مان می‌ گوید گوش دهیم. هر زمانی‌ که او با ما صحبت می‌ کند باید گوش‌ های‌ مان کاملاً تیز و ذهن‌ مان متمرکز بر او باشد. اگر چیزی را نشنویم یا چیزی را بد تعبیر کنیم، باعث سوء تفاهم بین هر دوی ما خواهد شد. هم‌ چنین، اگر بفهمد که بادقت به او گوش‌ نمی‌کردیم ناراحت خواهد شد.

۵- تمایل به گذشت

وقتی در یک رابطه هستیم، باید خوشحالی همسر‌مان یا مصلحت رابطه‌ مان، برای‌ مان مهم‌ تر از اهداف شخصی خودمان باشد. باید مایل باشیم خواسته‌ ها و نیازهای خودمان را فدای این رابطه کنیم. لازم است با سبک زندگی طرف مقابل‌ مان وفق پیدا کنیم و به این منظور، لازم است برخی عادات قدیم‌ مان را کنار بگذاریم. دیر یا زود، عشق‌ مان به گذشت‌ هایی که برای ادامه‌ یافتن این رابطه انجام داده‌ ایم پی خواهد برد و از ما برای خوش‌ قلبی‌ مان قدردانی خواهد کرد.

احترام به همسر,چگونه ابراز عشق کنیم,دوست داشتن

6- ابراز احساسات‌ مان

چه در یک مکان خصوصی یا در یک مکان عمومی، از ابراز احساسات‌ مان خجالت نکشیم. همسرمان از این واقعیت خوشش خواهد آمد که وقتی پای ابراز دوست‌ داشتن‌ وسط است، مهارنشدنی باشیم. ما همسرمان را دوست داریم پس ایرادی ندارد که دوست‌ داشتن‌ مان را به دنیا نشان ندهیم. یک بوسه‌ ی لطیف بر پیشانی یا یک آغوش گرم باعث می‌ شود او عشق‌ مان را حس کند.

۷- از او حمایت کنیم

بودن در یک رابطه به این معنی‌ است که با تمام مشقت‌ هایی که در زندگی با او مواجه می‌ شویم، یکدیگر را ببینیم. ما باید همیشه مراقب همسر‌مان باشیم و هر زمان که به ما احتیاج داشت در کنارش باشیم. لازم است که ما به او حمایت و قوت بدهیم و برای گذشتن از وضعیت‌ های دشوار زندگی به او کمک کنیم. هر دوی ما لحظات خوب و رضایت‌ بخش بسیاری با یکدیگر داشته‌ ایم. ما باید در زمان سختی نیز در کنار یکدیگر باشیم.

۸- او را بهتر بشناسیم

سعی کنیم تا هر میزان که می‌ توانیم همسرمان را بشناسیم. زمانی‌ که شروع به ملاقات آدمی می‌ کنیم، احساس می‌ کنیم نیازی نیست که او را بیشتر بشناسیم یا به اندازه‌ ی کافی او را می‌ شناسیم. ولی، چیزهایی که باید درباره‌ ی آدم‌ ها بدانید آنقدر زیاد است که گاهی عمرمان به کشف‌ شان کفاف نمی‌ دهد. با او صحبت کنیم و تمایل واقعی برای کشفش داشته‌ باشیم.

۹- به رشد او کمک کنیم

ما نباید غرق موفقیت خودمان باشیم. جدا از متمرکز بودن بر رشد فردی و حرفه‌ ای‌ مان، ما باید به همسر‌مان کمک کنیم و به او این قدرت را بدهیم تا معیارهایش را در زندگی بالاتر ببرد. چنان‌ چه در شغلش بهتر از ما عمل کند حسادت نکنیم. در خرسندی او شریک باشیم و به هر روش ممکن به او کمک کنیم.

۱۰- به او احترام بگذاریم (احترام به همسر)

پیش از آنکه کسی را دوست بداریم، لازم است دریابیم که به او احترام می‌ گذاریم یا خیر. بعضی اوقات، فکر می‌ کنیم همسر‌مان همیشه در زندگی‌ مان خواهد بود و فکر می‌ کنیم می‌ توانیم هرطور بخواهیم با او رفتار کنیم. هر آدمی، چه زن باشد چه مرد، به‌ دنبال احترام است. برجسته‌ ترین چیزی که همسر‌مان از ما انتظار دارد این است که با احترام با او برخورد کنید.

حرکات گویاتر از کلمات هستند. وقتی نوبت به ابراز عشق مان می‌ رسد، به حرکات‌ مان اجازه دهیم به‌ جای‌ مان صحبت کنند. فقط یک‌ بار انجام کاری برای همسر‌مان بسیار تأثیرگذارتر از صدها بار بیان “دوستت دارم” در یک روز است.

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار 

  • ۹۶/۱۱/۲۴
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی