وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

جملات انگیزشی زنان موفق

بهترین جملات انگیزشی,جملات انگیزشی,جملات انگیزشی بزرگان

جان ادینسون: من در زندگی شخصیم به اندازه کافی خوش شانس بودم و اطرافم زنان قدرتمند زیادی وجود داشتند. اگر چه در دنیای امروزی دستاورد های زنان بیشتر از قبل مورد توجه قرار می گیرد، با این حال هنوز هم متاسفانه از تاثیر زنان در جامعه چشم پوشی میشود. بیشتر زنان می توانند مسئولیت ها و کارهای خود را بهتر از مردان انجام دهند بنابر این اگر خوب به گفته های آنان توجه کنیم می توانیم مسائل زیادی را یاد بگیریم. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین جملات انگیزشی بزرگان در عین حال کوتاه را بیان کنیم.

بهترین جملات انگیزشی,جملات انگیزشی,جملات انگیزشی بزرگان

1. اگر می خواهید کاری به درستی انجام شود از زنان بخواهید.  مارگارت تاچر

از آنجایی که زنان برای بدست آوردن موقعیت هایشان می جنگند، زمان زیادی برای صحبت کردن در مورد آن تلف نمیکنند.آن ها خیلی سریع وارد کار شده، تمام جزئیات را بررسی میکنند و هرلحظه به این فکر میکنند که کار خود را به درستی انجام دهند. زنان انجام دهندگان خوبی هستند. ما می توانیم کل روز را روی یک صندلی بنشینیم و در مورد بینش های خود حرف بزنیم اما این تنها حرف است. در همه کارهایی که انجام می دهیم و در همه جوانب زندگی خود سعی کنیم از قانون جذب استفاده کنیم و انجام دهنده باشیم. صحبت کردن مشکلی را حل نمی کند.

جملات انگیزشی کوتاه,جملات انگیزشی موفقیت,جملات انگیزه

2. من معتقدم همه انسان ها یک ندای شخصی دارند که همانند اثر انگشت منحصر به فرد است. این بهترین راه موفقیت است، اگر بتوانیم کاری را که دوست داریم کشف کنیم و آن را به بهترین شکل انجام دهیم.

اجازه دهید انرژی موجود در جهان شما را رهبری کند.      اپرا وینفری

زمانی که افراد بعد از سخنرانی برایم دست می زنند احساس خوشحالی و سر زندگی می کنم. من معتقدم همه افراد منحصر به فرد هستند و هر کدام از افراد استعداد خاصی دارند و می توانند از این استعداد برای زندگی خود استفاده نمایند. بیشتر افراد در اوایل زندگی کاشف استعدادهای خود هستند. سعی کنیم این استعدادها را پیدا کنیم و آن را دنبال نماییم.

جمله انگیزشی,زنان موفق

3. اگر اقدامات شما میراثی را ایجاد کند که دیگران را برای داشتن رویای بیشتر، یادگیری بیشتر و انجام کارهای بیشتر ترغیب کند، پس رهبری عالی هستید.       دالی پارتن

تفاوت بسیار زیادی بین رهبر و رئیس وجود دارد. رئیس تنها دستور می دهد و زمانی را برای شناخت افراد و کارمندانش صرف نمی کند. این افراد در مورد کمک به دیگران فکر نمی کنند و بیشتر به فکر خود هستند. رهبران از سوی دیگر، اهمیت افرادی که اطرافشان هستند را می دانند. مردم بیشتر با مثال ها مسائل را یاد می گیرند. بنابر این مثالهایی که با عمل خود به دیگران نشان می دهیم نقش بسیار بزرگی در نتایج حاصل خواهد داشت. اگر می خواهیم رهبری عالی برای دیگران باشیم، باید مطمئن شویم که اعمالمان دیگران را تشویق می کند.

بهترین جملات انگیزشی,جملات انگیزشی,جملات انگیزشی بزرگان

4. اگر بترسید کار زیادی نمی توانید انجام دهید         فلورانس نایتینگل

زندگی بر اساس تصمیماتی که ما می گیریم  تغییر می کند. به طور ایده آل، زمانی که تصمیم بدی اتخاذ می کنیم، می توانیم از اشتباهات خود درس بگیریم و کارهای بعدی را بهتر انجام دهیم. متاسفانه زمانی که تصمیم بدی را می گیریم، بیشتر اوقات باعث می شود ترس از آن همیشه در ما وجود داشته باشد. همین امر موجب از بین رفتن توانایی های ما خواهد شد. ما نمی توانیم با ترس از اشتباهات خود زندگی کنیم. همه می توانیم کارهای خود را به نحو احسن انجام دهیم. اگر همه چیز به درستی برنامه ریزی شود کارها به درستی انجام خواهد شد. بیایید اجازه ندهیم ترس همه زندگی ما را در برگیرد. این تنها راهی است که باعث می شود به موفقیت و تلاش برای اهداف خود دست پیدا کنیم.

گوش دادن به جملات انگیزشی موفقیت، زنان باهوش در اطراف مان می تواند ما را در رسیدن به موفقیت های بزرگ کمک کند.

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار

  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی