وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰


همه ما میدانیم برای اثر بخش بودن قوانین راز در زندگی بایستی زمینه آن فراهم شود و آن چیزی نیست جز وجود عشق، احساس رضایت دورنی، مثبت بودن و مثبت فکر کردن، دوری از عوامل منفی، شاد بودن و اعتماد کامل به خداوند و شکرگذاری برای همه داشته ها و برکاتی که در زندگی داریم.

در همین راستا برای ورود به حیطه قوانین راز و عملکرد مطلوب آن نیاز به ایجاد آن زمینه ها در خودمان و زندگیمان داریم. امیدواریم همیشه شاد باشید

دوازده روش برای زندگی شادتر

خـوشحالی یک وضعیت خاص ذهـنـی اسـت.هـر فـردی درزنـدگی خـود روزهـایی را تجربه نموده که برایش خوشایند نبوده است.اما ناخرسندی مزمن میتواند سلامتی، شغل و روابط شما را تحت تاثیر قرار دهد.بجزهـرگونه مشکـلات پزشکی یا افسردگی های بلندمـدت که نیازمند تجویزهای طبی و مساعدت حرفه ای می باشند، می توانـیـد مـیزان خوشحالی خود را کنترل نمایید. بـه خـوشـحال بـودن فـکر کـنـیــد تا احساس و ظاهر بهتری بدست آورید. دراین قسمت نکته های وجود دارند که شما را در این کار یاری می نمایند:

چگونه زندگی شاد داشته باشیم,خوش بین بودن,داشتن زندگی شاد

۱-خوش بین باشید

به زنـدگیمان با دیـدی مثـبـت نگـاه کـنـیم تـا خـود را بـه دلیل احساس انرژی و خوشحالی بسیار زیادی کـه نصیبمان خواهـد شد، متعجب سازیم. بـه یاد داشته باشیم که افراد شاد و مثبت بیشتر می توانند دیگران را مجذوب خود کنند.راز زندگی شاد,روش های زندگی شاد,زندگی شاد داشتن

۲- دید وسیعی داشته باشید

اجازه ندهید مسائل کوچک شما را آشفته نمایـد. بـرای رسیـدن بـه هـدف خـود پـایدار و مـقاوم باشید، خـواه آن هـدف ریاست باشد یا پرداخت رهن و یا یک ازدواج طولانی مدت باشد. حتما در ایـن راه بـا موانـعی مواجه خواهید شد. به سرانجام و پـاداش تلاشتان فکر کنید و از ناخرسندی بخاطر مسائل کم اهمیت دوری نمایید.

۳- سپاسگزار باشید

قدردان دیگران باشید.از همکار خود بخاطر کمکی که به شما کرده تشکر کنید و بدلیل موفقیت در انـجـام کـارش بـه او تـبریک بـگویید. به شخص درمانده ای کـه در خـیـابان از مـقـابـلـش رد میشوید، چند سکه کمک کنید و از اینکه زندگی مسرت بخشی دارید شکرگزار باشید.

۴- از زندگی لذت ببرید

به کارهایی اشتیاق نشان دهیدکه از انجام دادن آنها لذت میبرید. خودرویتان را بـشوییـد، بـه برخی تعمیرات جزئی در منزل بپردازید، تلویزیون تماشا کنـیـد، برای خرید بروید. برای خود یک اولویت قرار داده و آنچه را که دوست دارید انجام دهید.

۵- از جسم خود مراقبت نمایید

خوب بخورید و ورزش کنید. به باشگاه رفته و کمی بدوید یـا در یـک بازی ورزشی شرکت کنید. هـمراهی نمودن یـک تـیم به عنـوان یـک عضـو و بیرون رفتن با هم تیمی ها بعد از بازی، برای جسم و فکر شما مفید خواهد بود.

۶- برنامه های خود را تغییر دهید

برنامه های روزانه خود را عوض کنید تا بتوانید انرژی جـدیدی پیدا کنید. مرز مشخصی بین کار و تـفریح ایـجاد نمایید. به فعالیتهای سرگرم کننده بپردازید.

۷- با مردم در تماس باشید

آیا بخاطر دارید زمانـی کـه یک دوست قدیمی بطور غیر منتظره با شما تماس گرفت چه احساسی داشتید؟

برای آشنایان خود ایمیلی ارسال کرده اید یا به با دوستان قدیمی خود تماس گرفته اید تا از حال آنها خبردار شوید.

۸-خلاقیت داشته باشید

این ممکن است شـامـل کـاردسـتـی، باز سازی، نقاشی، ترسیم کاریکاتور، نویسندگی و یا حتی باغداری و رنگ آمیزی باشد. مهم نیست که چــقدر مشغله داشته باشید ، اگـر زمـانی را برای انـجـام فـعـالیت های خلاقانه اختصاص دهید، احساسی شادتر و سالم تر خواهید داشت.

۹- برای خود همدمی پیدا کنید

تقسیم نمـودن تجربیات با کسی که به او عشق می ورزید، خوشحالی شما را افزایش خـواهـد داد. عـشـق مـطلق باعث بوجود آمدن احـسـاس امنیت، رضایت و شادمانی در شما می گردد.

۱۰– با کسی صحبت نمایید
یکی از دوستان یا آشنایان خود را برای هم صحبتی و بیان احساسات و عقاید خود انتـخـاب کـنید. او در مـورد شما قضاوت ننموده و مشکلات شما را حل نخـواهد کرد. وی فقط بـه حـرفهایـتـان گوش می دهد چرا که می داند شما نیز همین کار را برایش انجام خواهید داد.

۱۱- تخــــــیل کنید

آرزوها و بلند پـروازی های خود را یادداشت نموده و به تدریج آنها را واقعیت بخشید آنگاه همیشه چـیزهایی بـرای انــتظار کشیدن، و جایی برای متمرکز کردن انرژی خود خواهید داشت.

۱۲- بخشنده باشیم

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کسـی ( یـا خودمان ) را بخاطر چیزی که اتفاق افتاده و یا گفتـه شـده مـورد بـخشایـش قـرار دهــیم. اتفاقات و اشتباهات گذشته را پـذیرفته و فراموش کنیم. بدانیم که نمیـتوانیم زمان را بـه عـقب برگردانیم. شادمانی خود را با از یاد بردن نومیدی ها و شکستهای گذشته دوباره بدست آوریم.
در دنـیای واقعی نمی توانیم از دیگران انتظار داشته باشیم تا برای ما شادمانـی ایـجـاد کنند. خوشحالی حالتی از ذهن است که کاملا میتواند تحت کنترل شما باشد.
محیط پیرامون خود را به گونه ای مهیا سازیم که فرصتـهایـی بـرای شناختن و لذت بردن از جنبه های مثبت و خوشایند زندگی را فراهم آورد. برای شاد بودن تلاش کنیم.

منبع : سایت قانون جذب

  • ۹۶/۰۴/۰۴
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی