وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

آسان ترین راه های ثروتمند شدن

به شهرت رسیدن,بهترین راه ها برای پولدار شدن,پول جمع کردن
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 16 امتیاز : 4.1]

راه های ساده ثروتمند شدن با قانون جذب ثروت 

هفت صبح: بسیاری از مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش می کنند تا بتوانند زندگی راحت و پس اندازی خوب داشته باشند اما چند درصد از آنها واقعا به این خواسته می رسند و موفق می شوند؟ پولدار شدن آنچنان هم کار سخت و نشدنی نیست، فقط کمی صبر و حوصله و دانش پول جمع کردن می خواهد.

سخت ترین راه های پولدار شدن کدامند؟

قبل از برشمردن راه های پولدار شدن بهتر است به سخت ترین روش های این کار بپردازیم.

یکی از سخت ترین آنها به دنیا آمدن در خانواده ای پولدار است. طبیعتا زمانی که ما در خانه ای که شبیه قصر است قدم به دنیا می گذاریم دیگر دغدغه این موضوع را نداریم و اصلا تلاشی هم برای آن نخواهیم کرد.

خیلی ها فکر می کنند به شهرت رسیدن یکی از بهترین راه ها برای پولدار شدن است، پس به سراغ حرفه هایی مانند بازیگری، نویسندگی و … می روند.

1- شغلی با حقوق خوب

این قدم منطقی ترین روش برای پولدار شدن است ولی کمی زمان می خواهد، اما با وجود همه اینها راه تضمین شده ای برای کسب درآمد بیشتر و بهتر می باشد.

2- پیشنهادی خوب برای پرداخت مالیات

ما از هر طریقی که پول در می آوریم اولین قسمتی که در آن هزینه خواهیم کرد، مالیات دادن به دولت است. باید تمام تلاش خود را بکنیم که این کار را درست و به موقع انجام دهیم. با استخدام یک حسابدار خوب، راه های قانونی پرداخت کمتر مالیات را بیابیم و در زمان مناسب آن را پرداخت کنیم.

3- 20 درصد درآمدمان را پس انداز کنیم

به محض اینکه حقوق خود را دریافت کردیم، 20 درصد آن را به حساب پس انداز خود منتقل کرده و به آن دست نزنیم. ما باید حساب پس انداز و خرج های روزمره خود را از هم جدا کنیم، چون هر پولی که در دسترس ما باشد محکوم به خرج شدن خواهد بود. پس تا حد امکان حساب پس اندازمان را دور از دسترس نگه داریم.

به شهرت رسیدن,بهترین راه ها برای پولدار شدن,پول جمع کردن

4- سرمایه گذاری با حساب پس انداز

سعی کنیم زمانی که مبلغ حساب پس انداز ما قابل توجه شد، با کمک آن در راه های مختلف سرمایه گذاری کنیم و به مبلغ آن بیفزاییم. از روش های مختلف برای افزودن به پول راکد استفاده کنیم.

5- 10 سال صبر کنیم!

اگر بتوانیم تمام قدم های بالا را با موفقیت برداریم در طی 10 سال ثروت خوبی را برای خود جمع کرده ایم. ممکن است این راه ها شاهکار نباشند اما آسان ترین راه ها برای کسب ثروت هستند.

6- نقشه بریزیم

وقتی حقوق ماهانه مان را گرفتیم آن را به چند قسمت تقسیم کنیم. اول مواد خوراکی را که در یک ماه باید مصرف کنیم تهیه کنیم. البته در حد اعتدال (گوشت، برنج، مرغ، ماکارونی و …) مقداری از پول ها را برای پیشامدهای غیرمترقبه کنار بگذاریم. مانند میهمان، بیماری و … در همان ابتدا پول قبض های آب و برق و گاز و تلفن را پرداخت کنیم و بقیه پول های باقیمانده را به روزهای ماه تقسیم کنیم و همان مقدار تعیین شده برای هر روز را در دسترس قرار دهیم. از اول صبح با این پول، برای صبحانه، ناهار و شام برنامه ریزی کنیم. تا جایی که می توانیم بیشتر از مقدار تعیین شده خرج نکنیم. سعی کنیم با اتوبوس رفت و آمد کنیم و یا اگر با تاکسی رفت و آمد می کنیم هر چه پول خرد از هر طریقی اضافه می آوریم به هیچ عنوان خرج نکنیم بلکه داخل یک قلک بریزیم. در پایان سال تا حد نسبتاً زیادی مشکل مان را حل می کند.

منبع : پرورش افکار
  • ۹۷/۰۸/۱۵
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی