وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

رنگ مناسب دفتر کار برای شادمانی بیشتر

بهترین رنگ برای دفتر کار,بهترین رنگ برای محل کار,رنگ آمیزی دفتر کار
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 4.4]

 

بهترین رنگ برای دفتر کار مخصوص شادمانی بیشتر

اگر در و دیوار دفتر کار ما با رنگ خاکستری کسالت باری (رنگ مخصوص کشتی های جنگی، سیمان و بتون!) رنگ‌ آمیزی شده است وقتش رسیده که یک دگرگونی در آن ایجاد کنیم.

پژوهش‌ های اخیر دانشگاه تگزاس حاکی است رنگ دفتر کار به رنگ‌ های خاکستری، بژ و سفید، احساس غم، اندوه و افسردگی را به کارکنان به ویژه زنان القا می‌ کند. از سوی دیگر، مردان، مشابه این احساسات منفی را با رنگ‌ های بنفش و نارنجی تجربه می کنند. مطالعات علمی مشابه نشان داده‌ اند رنگ‌ ها نه تنها حالات روحی ما را تغییر می‌ دهند، بلکه به شدت روی بهره‌ وری ما به جهت بهتر یا بدتر شدن تأثیر دارند. به همین دلیل بهتر است محل کار خود را با آمیزهای از رنگ‌ های مهیج تزئین کنیم که نتیجه و بازده‌ ی خوب کاری و خلاقیت را افزایش می‌ دهند.

بهترین رنگ برای دفتر کار,بهترین رنگ برای محل کار,رنگ آمیزی دفتر کار 

رنگ‌ ها با طول موج کم، مانند سبز روشن و ملایم و آبی آسمانی – دو مورد از رایج‌ ترین رنگ‌ های موجود در بطن طبیعت – بهره‌ وری و تمرکز ذهن را بهبود می‌ بخشند. هم‌ چنین یک حس عمومی آسودگی خیال و آسایش را با خود به همراه می‌ آورند.
توصیه: اگر شما می‌ خواهید کارکنان شادمان‌ تر و موثرتری داشته باشید، رنگ سبز و آبی ملایم انتخاب عاقلانه‌ ای است.
قرمز، رنگی با طول موج بالا، یک رنگ فعال، پرتنش و هشداردهنده در زمان است.  رنگ آمیزی دفتر کار با رنگ قرمز یک رنگ پرشور الهام‌ بخش، که رنگ عشق، کپسول‌ های آتش‌ نشانی و کامیون‌ های آتش نشانی است، و باعث افزایش ضربان قلب و جریان خون می‌ شود. با این توصیف، می‌ توان گفت اگر می‌ خواهیم در دفتر کارمان چیزی باشد که خیلی سریع توجه کارکنان‌ مان را جلب کنیم، بهترین ایده رنگ کردن آن با قرمز است.

اغلب روانشناسان رنگ‌ شناس، رنگ زرد خوشرنگ را به عنوان نمادی از خوش‌ بینی می‌ شودنند، که پرانرژی و شاداب است. اعتقاد بر این است اگر در محل کار به دنبال شکوفایی خلاقیت باشیم و در محیطی کار می‌ کنیم که هنرمندان، نویسندگان، طراحان، توسعه‌ دهندگان و دیگر متخصصان خلاق حضور دارند انتخاب رنگ زرد بهترین گزینه است. برای اینکه از تأثیر رنگ‌ های شاد در میزان بهره‌ وری محل کارمان بیشتر بدانیم، به تصاویری که در ادامه آمده است توجه کنیم. از طراحی کف‌ پوش اتاق محل کار گرفته تا اتاق جلسه و فراتر از آن، ما می‌ توانیم با قدرت رنگ‌ ها به تقویت خلاقیت و نتیجه ی  کار کارکنان کمک کنیم.
همان‌ گونه که گفته شد رنگ‌ آمیزی و طراحی دکوراسیون یک دفتر کار با برخی رنگ‌ ها می‌ تواند در بهبود بهره‌ وری کار مؤثر باشد. رنگ های مناسب محل کار که بهره‌ وری را افزایش می‌ دهند به نوع کاری که هر شخص هم انجام می‌ دهد بستگی دارند. بنابراین برای این افزایش بهره‌ وری ابتدا لازم است ترکیبی از رنگ‌ ها برای سرتاسر طراحی و دکوراسیون دفتر کار انتخاب شود و سپس هر شخصی می‌ تواند با استفاده از آن رنگ مخصوص و مناسب خودش میزکار و پیرامونش را سر و سامان دهد به طوری که بیشتری الهام را از محیط بگیرد و سطوح کارآمدی از بهره‌ وری دست یابد.

دفتر کار آبی

 رنگ آمیزی محل کار,رنگ دفتر کار,رنگ مناسب برای دفتر کار

به طور عمومی آبی یک رنگ بسیار خوب برای بهره‌ وری است. آبی آرامش‌ بخش و با ثبات است که به کارکنان برای تمرکز روی وظایف‌ شان کمک می‌ کند. آبی رنگ خوبی برای رنگ‌ آمیزی سرتاسر دفتر کار است و بعد از آن می‌ توان برای طراحی از سایر رنگ‌ ها به عنوان رنگ‌ های فرعی هر بخش و هر فردی استفاده کرد.

دفتر کار سبز

رنگ مناسب دفتر کار,رنگ مناسب محل کار

سبز برای کارکنانی که ساعت‌ های طولانی مشغول کار هستند بسیار خوب است. این رنگ باعث می‌ شود چشم خسته نشود و به ما کمک می‌ کند تا آرامش داشته باشیم و در ساعات کاری کارآمد باشیم.

دفتر کار زرد

بهترین رنگ برای دفتر کار,بهترین رنگ برای محل کار,رنگ آمیزی دفتر کار 

بهترین رنگ برای محل کار زرد است. زرد رنگی است که یک حس خوش‌ بینی با خود به همراه دارد و کمک می‌ کند تا کارکنان به خلاقیت تحریک شوند. بنابراین طراحان و افرادی که نیاز دارند تا برای شغلشان خلاق باشند می‌ توانند از این رنگ در فضاهای دفتر کارشان استفاده کنند.

دفتر کار قرمز

بهترین رنگ برای دفتر کار,بهترین رنگ برای محل کار,رنگ آمیزی دفتر کار 

اگر شغل یا وظایف کاری دفتر کار ما شامل مجموعه‌ ای از فعالیت‌ های بدنی است قرمز، رنگ بسیار مناسبی است. رنگ قرمز ضربان قلب، جریان خون، و شور و اشتیاق را افزایش می‌ دهد. اگر میخواهیم چیزی در دفتر کارمان داریم جلب توجه کند و جذابیت داشته باشد، آن را با قرمز رنگ‌ آمیزی کنیم.

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار امیر شریفی

  • ۹۷/۰۹/۱۶
  • Fa Nazari

نظرات (۱)

بحث خیلی مهمیه.
دعوتی به وبلاگم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی