وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

۴۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لحن سخنوری و فن بیان افراد قدرتمند


افزایش مهارت های ارتباطی,داشتن فن بیان قوی,راههای فن بیان قوی
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 12 امتیاز : 4.3]

چرا افراد قدرتمند لحن سخنوری و فن بیان یهتری از دیگران است؟

نکاتی که افراد قدرتمند هنگام صحبت کردن به آن توجه می کنند را با هم مرور میکنیم

بارها در زندگی روزمره افرادی را دیده ایم که فقط به دلیل عدم توانمندی در استفاده از لغات و کلمات و مهارت های ارتباطی مناسب، موقعیت های خوب کاری یا اجتماعی را از دست داده اند. در ادامه به این نکته خواهیم پرداخت که افراد قدرتمند معمولاً چه نکاتی را در هنگام سخنوری رعایت می کنند.

اگر عبارت “کلام تو عصای معجزه گر توست، سرشار از سحر و اقتدار” را باور دارید، با ادامه ی این مقاله همراه شوید.

  • ۰
  • ۰

مدیریت از دیدگاه مارگارت تاچر – بانوی آهنین


افراد منطقی و احساسی,بانوی آهنین,سخنان مارگارت تاچر
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 11 امتیاز : 4.2]

مارگارت تاچر کیست؟

مارگارت تاچر “بانوی آهنین”، اولین نخست وزیر زن بریتانیا بود که از سال 1979 تا 1990 به مدت 11 سال این سمت را به عهده داشت و بسیاری او را یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های سیاسی قرن بیستم می دانند.

دیدگاه های سیاسی و اقتصادی مارگارت تاچر این بانوی سیاستمدار باعث تغییرات زیادی در جهان شد و در مواردی شرایط را بهتر و در مواردی هم بدتر کرد.

چه از بانوی آهنین خوشمان بیاید و چه نه، او درس های خوب و جالبی در زمینه مدیریت به همه ما داده است. به ویژه در این باره که چگونه به صورت غیرمنطقی مدیریت کنیم.

خانم مارگارت تاچر در سال 2013 در سن 87 سالگی درگذشت.

گزارش پیش رو سخنان مارگارت تاچر از برخی دیدگاه های مدیریتی می باشد:

  • ۰
  • ۰

راه های عملی دوست داشتن خود


چگونه خود را دوست داشته باشیم,چگونه عاشق خود باشم,خودت را دوست داشته باش
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 26 امتیاز : 4.3]

چگونه عاشق خود باشم؟ هنر دوست داشتن خود کدام است؟
«زیبا بودن یعنی خودمان باشیم. نیازی نیست دیگران تاییدمان کنند. خودمان باید خودمان را بپذیریم.»

چگونه خود را دوست داشته باشیم

مهمترین تصمیم زندگی مان، تصمیمی که بر بقیه تصمیم های زندگی مان اثر می گذارد، تعهد به دوست داشتن و پذیرفتن خودمان است. این تصمیم به طور مستقیم بر کیفیت روابط ما، کارمان، وقت آزادمان، ایمانمان و آینده‌ مان اثر می گذارد.

اما چرا انجام آن اینقدر سخت است؟

  • ۰
  • ۰

زندگینامه جبران خلیل جبران – نویسنده

بیوگرافی جبران خلیل جبران,زندگی نامه جبران خلیل,زندگینامه جبران خلیل جبران
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 11 امتیاز : 4.2]

بیوگرافی جبران خلیل جبران

در زندگی نامه خلیل جبران این گونه آمده است که در ششم ژانویه ی سال ۱۸۸۳، در خانواده ای مسیحی مارونی “منسوب به مارون قدیس” که به جبران خلیل شهرت داشتند، در “البشری”، ناحیه ای کوهستانی در شمال لبنان دیده به جهان گشود.

مادر جبران خلیل”کامله رحمه” زنی هنرمند بود که در سی سالگی، جبران خلیل را از شوهر سوم خود، “خلیل جبران” به دنیا آورد. شوهرش مردی بی مسئولیت بود و خانواده را به گرداب تهیدستی کشاند. جبران خلیل یک برادر ناتنی به نام “پیتر”، شش سال بزرگتر از خود و دو خواهر کوچکتر به نام های “ماریانه” و “سلطانه” داشت که در همه ی زندگی به آنها وابسته بود. از آنجا که جبران خلیل در تهیدستی بزرگ ‌شد، از دانش رسمی بی بهره ماند و آموزش ‌هایش محدود به دیدارهای منظم با یک کشیش روستایی بود که او را با اصول مذهب و انجیل و زبان های سوری و عربی آشنا کرد. جبران خلیل هشت ساله بود که پدرش به دلیل پرداخت نکردن مالیات به زندان افتاد و حکومت عثمانی، همه ی اموالشان را گرفت و خانواده را آواره کرد.

  • ۰
  • ۰

رسیدن به موفقیت در محیط کسب و کار


اعتماد به نفس در محیط کار,حس بد در محیط کار,در محیط کار چگونه باشیم
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 10 امتیاز : 4.3]

  

در درجه اول برطرف کردن حس بد در محیط کار و بعد رسیدن به موفقیت در محیط کار

شاید بارها برای ما و همکارمان پیش آمده باشد، که زمانی وارد محیط کار می شویم، حس بدی به ما دست دهد. احساس کنیم که ما به این محیط تعلق نداریم و لحظه شماری کنیم تا ساعت کاری پایان یابد، خودمان را به خانه برسانیم و پس از یک دوش آب گرم به آرامش نسبی دست یابیم.

  • ۰
  • ۰

راههای تغییر سبک زندگی سالم به شکل دلخواه


تغییر در سبک زندگی,تغییر سبک زندگی,چگونگی تغییر سبک زندگی
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 21 امتیاز : 4.4]

زندگی ام را از نو خواهم ساخت

اگر عادت به خواندن مطالب روانشناسی داشته باشیم، احتمالاً درمورد طرح سبک زندگی چیزهایی خوانده ایم. شاید ندانیم معنای این اصطلاح چیست و چطور می توانیم اینکار را بکنیم.

به طور خلاصه، طرح سبک‌ زندگی یعنی تلاش ما برای ساختن زندگی که خودمان انتخاب می کنیم. هر شکلی که باشد، این زندگی ماست، برنامه ماست، خودمان تعیین کننده و سازنده آن هستیم.

فقط به این دلیل که والدینمان در شهری کوچک زندگی می کرده اند، در 17 سالگی ازدواج کرده و 30 سال از 9 صبح تا 5 بعدازظهر کار کارده اند، به این معنا نیست که ما هم باید همان کار را انجام دهیم.

  • ۰
  • ۰

خودتان را دوست داشته باشید و از این 7 کار اجتناب کنید


تمرین دوست داشتن,چقدر خودتان را دوست دارید,چگونه خودمان را دوست داشته باشیم
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 34 امتیاز : 4.3]

چقدر خودتان را دوست دارید؟ چگونه خودمان را دوست داشته باشیم؟

برای شاد بودن باید خودمان را دوست داشته باشیم.

یشتر مردم اگر از آنها سوال شود، احتمالاً می گویند که خودمان را دوست داریم. اما وقتی به رفتاری که با خودمان داریم نگاه می کنیم، جواب دیگری ظاهر می شود. حقیقت ساده ای است که ما با دیگران مهربانانه تر از خودمان رفتار می کنیم. من در مورد فشارها یا باورهای جامعه، مذهب، خانواده یا گروه همسالان حرف می زنم که می خواهند جور خاصی رفتار کنیم، کار خاصی را انجام دهیم، یا به ما می قبولانند که “باید” در دنیایی که ممکن است با خود واقعی مان جور نباشد، حضور داشته باشیم.

هرچقدر زمان بیشتری برای همساز کردن خودمان با انتظارات دیگران صرف کنیم، علاقه و توجه به خودمان را بیشتر از دست خواهیم داد.

اگر واقعاً میخواهیم خودمان را دوست داشته باشیم این هفت کار را انجام ندهیم:

  • ۰
  • ۰

زندگینامه آگاتا کریستیپرفروش ترین نویسنده جهان


آثار آگاتا کریستی,اثر آگاتا کریستی,بیوگرافی آگاتا کریستی
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 6 امتیاز : 4.7]

بیوگرافی آگاتا کریستی
در زندگی نامه آگاتا کریستی چنین آمده است که بانو آگاتا کریستی، با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر (Agatha Mary Clarissa Miller) متولد ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰، در شهر تورکی در ناحیه دوون انگلستان دیده به جهان گشود. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا کریستی به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا کریستی دارای یک خواهر و یک برادر بود که هردوی آن ها از وی بزرگتر بودند.
آگاتا کریستی در سال ۱۹۱۴ با یک سرهنگ نیروی هوایی به نام آرچیبالد کریستی ازدواج کرد که ازدواج موفقی نبود و زندگی مشترک آنان بعد از ۱۴ سال عاقبت در سال ۱۹۲۸ به جدایی منجر شد. دختری به نام روزالیند هیکز حاصل این ازدواج بود.

  • ۰
  • ۰

آشنایی با 12 کودک میلیونر خود ساخته

آدام هیلدرث,ایوان تیوب,پولدارترین نوجوانان دنیا
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 26 امتیاز : 4.4]

حتما تعجب خواهید کرد اگر بشنوید کودکانی که حتی سنشان به اندازه ای نیست که بتوانند رانندگی کنند با استفاده از کسب و کارشان کودکان میلیونر شوند. منظورمان کودکانی نیستند که در خانواده های ثروتمند به دنیا آمده اند. منظورمان کودکان میلیونری است که خودکفا هستند. برخی از آن ها حتی سنشان به قدری نیست که بتوانند افتتاح حساب کنند. کودکانی که تجارت را خوب می شناسند و می توانند خوب پول در بیاورند. این ذهنیت در این کودکان از سن کم شروع می شود.

  • ۰
  • ۰

زندگینامه جورج ایستمن – کداک


ایستمن کداک,بنیانگذار آمریکایی کداک,بنیانگذار دنیای عکاسی نوین
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 13 امتیاز : 3.8]

 

بیوگرافی جرج ایستمن

زندگی نامه کارآفرینان موفق جهان”جرج ایستمن بنیانگذار آمریکایی شرکت ایستمن کداک”

امروزه از جرج ایستمن مؤسس کمپانی بزرگ “ایستمن کداک” به عنوان بنیان گذار دنیای عکاسی مدرن و نوین یاد می ‌شود. جرج ایستمن کداک در سال ۱۸۵۴ در یکی از روستاهای نیویورک دیده به جهان گشود. پدرش جرج واشنگتن ایستمن در همان سال دانشکده اقتصاد جرج ایستمن را در روچستر بنا کرد و چند سال بعد خانواده را برای زندگی در آن شهر به روچستر برد. در سال ۱۸۶۲ درست زمانی که دانشکده در حال شکل گیری و رشد خود به سر می برد، به ناگاه پدر خانواده از دنیا رفت و اندک سرمایه ای را برای آنها به ارث گذاشت.