اصول موفقیت در کار شرکت های بزرگ
نام های بزرگی چون شرکت اپل، شرکت گوگل، شرکت سامسونگ و بسیاری از شرکت های دیگر در حوزه فناوری و سایر حوزه ها به سادگی و بدون برنامه تا این حد مهم نشده اند.
چنین شرکت هایی برای اینکه دست کم یک سر و گردن از همتایان خود بالاتر باشند و به اصطلاح در بازار آقایی کنند، از یک سری اصول پیروی کرده اند.
پیروی از این اصول دقیقاً به معنای رمز موفقیت آنهاست. برخی از اصولی که برای شرکت های نوآور و بزرگ از نان شب هم واجب تر است:
- در شرکت های نوآور هر فرد به نوبه خود یک نوآور است.
- در شرکت های نوآور میزان موفقیت ایده های تولیدی را می سنجند.
- در شرکت های نوآور یک ایده را پیش از رسیدن به مرحله تولید بارها و بارها تغییر می دهند.
- در شرکت های نوآور محصولات خود را با کمک مشتریانشان تست می کنند.
- در شرکت های نوآور با مشتریان و سایر رقبا ارتباط برقرار کرده و حرفشان را می شنوند.
- در شرکت های نوآور از هر چیزی، ایده می گیرند.
- در شرکت های نوآور ایده های خود را بر اساس اصولی چون نیاز متقاضی و خواندن بازار ارائه می کنند.
- در شرکت های نوآور بودجه تحقیق و توسعه خود را با فکر خرج می کنند و از ولخرجی پرهیز می کنند.
- در شرکت های نوآور ایده ها را بر پایه یکسری اصول و با فکر طرح می کنند و نه الله بختکی.
منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار
- ۹۶/۱۲/۱۳