وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

کارهایی که موفق ترین افراد صبح ها انجام می دهند

افراد موفق,افراد موفق دنیا,دلایل موفقیت افراد دنیا
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 24 امتیاز : 3.8]

لورا واندرکم کارشناس مدیریت زمان می گوید برای آنکه عادتی برای خود بسازیم، به برنامه خود وفادار بمانیم، یادداشت برداری کنیم و به خودمان جایزه های کوچکی برای زود بیدار شدن بدهیم.

ادیتورهای سایت یاهو این مقاله را به عنوان مقاله محبوب سال 2012 انتخاب کرده اند. این مقاله ابتدا در ماه ژوئن در بخش کسب و کار های کوچک سایت قرار گرفت و یکی از محبوب ترین مقالات سایت بود.

بسیاری از خوانندگان راهکارهای خودشان را با هم رد و بدل کردند در مورد اینکه صبح ها چه کاری انجام دهند بهتر است و چرا.

افراد موفق,افراد موفق دنیا,دلایل موفقیت افراد دنیا

یک کاربر گفته بود: “من در یک مزرعه لبنیاتی بزرگ شدم و بدون آنکه انتخاب خودم باشد، صبح ها خیلی زود بیدار می شدم. اکنون که 52 سال دارم هم صبح ها ساعت 4 بیدار می شوم و برای پیاده روی 5 مایلی ساعت 4:30 از خانه بیرون می زنم.”

واندرکم نویسنده می گوید: “یک شبانه روز 24 ساعت مساوی دارد، ولی هر ساعت آن بطور مساوی آفریده نشده است.” او به پژوهش خود، نظرات مسئولین اجرایی و علوم جدید درباره اراده در کتاب اینترنتی آتی خود در مورد این مسئله حرف می زند که “موفق ترین افراد قبل از صبحانه چه می کنند؟” لورا واندرکم می گوید استفاده موثر و هوشمندانه از صبح زود کاری است که اغلب افراد موفق دنیاانجام می دهند.

او در کتابش می نویسد: “استفاده از صبح برابر است با همان توصیه مالی سالمی که باید قبل از فکر کردن به پول، به آن فکر کنیم. اگر برای جمع کردن پولی که برایمان مانده است تا آخر ماه صبر کنیم، هیچ چیزی برای ما نمی ماند. همچنین اگر برای انجام کارهای معنادار و نه ضروری مثل ورزش کردن، دعا خواندن و فکر کردن به پیشرفت در کار و توسعه سازمانمان، یا وقت گذراندن با خانواده خود، تا آخر روز صبر کنیم، شاید هیچکدام اینها اتفاق نیفتد. اگر قرار است این اتفاقات بیفتند باید اول از همه انجام شوند.”

احتمالا صبح ها کمتر حواس ما پرت می شود. برنامه روز یک کارآفرین به سرعت پر می شود. اگر ‏ما منتظرید تا بعداز ظهر یا غروب بعضی کارها مثل ورزش کردن و مطالعه را انجام دهیم احتمالا ‏همگی آن ها را در لیست کارها قرار می دهیم.

خانم واندرکم می گوید دلایلی وجود دارد که چرا ‏نمی توانیم یک کار با اولویت را در ساعت 4 بعد از ظهر انجام دهیم و مواردی وجود دارد که احتمال ‏انجام آن را در ساعت 6 بعد از ظهر به شدت کاهش می دهد.‏

یک فرد موفق اوایل روز قدرت اراده بیشتری دارد. حتی اگر صبح زود روزمان را شروع نمی کنیم ما در اولین ‏ساعت های کارمان باز قدرت اراده بیشتری داریم.

خانم واندرکم می گوید: “قدرت اراده بیشتر شبیه ‏نیروی عضلانی است که با استفاده زیاد خسته می شود. در طول روز که ما با افراد دیگر سرو کار ‏داریم تصمیم گیری می کنیم و تجارت می کنیم، ما از قدرت اراده استفاده می کنیم و هر چه به ‏پایان روز نزدیک می شویم این قدرت بیشتر تحلیل می رود. صبح به ما این فرصت را می دهد تا ‏برنامه روزمان را تنظیم کنیم.‏”

ولی اگر ما ذاتاً مثل جغدها شب ها بیدار می مانیم چه؟ لورا واندرکم توضیح می دهد که تقریباً برای همه امید هست.

حدود 10 تا 20 درصد از افراد مثل جغدها شب ها بیدار می مانند. پیروی نکردن از برنامه و زمان بندی برای این افراد اصلاً عاقلانه نخواهد بود آنها باید شغل ها و روش های کاری و نحوه رسیدگی به خانواده خود را به همین طریق انتخاب کنند. من فکر می کنم که آموزش به خودمان برای نزدیک شدن به مسائل شادتر می تواند مزایایی بسیاری داشته باشد.

از دلایل موفقیت افراد دنیا میتوان به این اشاره کرد که یک خصوصیت مشترک دارند: طرز فکر در زندگی افراد موفق با دیگران فرق دارد.

واندرکم در کتابش یک فرآیند چند مرحله ای برای کمک به خود در تغییر عادت بیدار شدن با کمترین مشکل می دهد:

زندگی افراد موفق,فرد موفق,قانون جذب دو

زمان خود را در طول روز رصد کنیم: “بخشی از بهتر گذراندن زمان دانستن این است که چگونه این زمان را سپری می کنیم. تا آنجا که می توانیم کارهایی که انجام می دهیم را بنویسیم و هر چه جزئیات بیشتری بنویسیم بیشتر برایمان مفید است.”

یک صبح عالی را تجسم کنیم (قانون جذب): “از خودمان بپرسیم که یک صبح عالی برای ما چگونه است. این به ما الهام می دهد. بعضی افراد از زمانی که در صبح زود دارند برای نوشتن استفاده می کنند، بعضی ها مدیتیشن می کنند. بعضی دیگر هم به کارهای جنبی خود می رسند.”

در مورد یک استراتژی برای کارهایمان فکر کنیم: “یک برنامه برای صبحمان بریزیم. چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم برنامه خود را عملی کنیم؟ چه زمانی باید بیدار شویم؟ و مهمتر از همه این است که شب ها چه وقت باید به رختخواب برویم تا صبح بتوانیم در ساعت مورد نظر از خواب بیدار شویم؟”

یک عادت برای خود بسازیم: “این مهمترین مرحله است.”

در صورت لزوم برنامه خود را تنظیم کنیم: “زندگی در جریان است. پس عادات و آداب هم می توانند تغییر کنند.”

  • ۹۶/۰۶/۰۳
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی