وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

افراد موفق جهان که کتاب نمی خوانند


افراد موفق,افراد موفق جهان,ایلان ماسک
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 13 امتیاز : 4.5]


بسیاری از افراد موفق عاشق کتاب خواندند. ریچارد برانسون، مارک زاکربرگ و ایلان ماسک از آن دسته افرادند که کتاب های مورد علاقه خودشان را به اشتراک گذاشته اند. وزیر دفاع آمریکا، جیمز متیس در کنار پست های نظامی به دلیل داشتن کتابخانه ای با 6000 جلد کتاب شهرت دارد.

بیل گیتس می گوید که در طول یک سال 50 کتاب می خوانم. اما این به آن معنی نیست که ما لزوما برای موفق شدن در کار نیاز داریم که زیاد کتاب بخوانیم.

در این مقاله 5 فرد موفقی که میگویند کتاب نمی خوانند را به شما معرفی می کنیم. 

1- کانیه وست

افراد موفق,افراد موفق جهان,ایلان ماسک
این رپر آمریکایی به صورت علنی اعلام کرده است که طرفدار کتاب و کتاب خوانی نیست و هرگز کتاب زندگینامه خودش را نمی خواهد. کانیه وست به این خصوصیت خودش افتخار می کند و دوست دارد که از راه های دیگری مانند صحبت کردن با دیگران و زندگی واقعی کسب اطلاعات کند.

2- فلور پلرین

برای موفق شدن در زندگی,برای موفق شدن در کار,بیل گیتس
در سال 2014، وزیر فرهنگ سابق فرانسه گفت که به مدت دو سال است هیچ کتاب یا نوشته ادبی نخوانده است. پلرین گفت که: “من بدون هیچ مشکلی اعتراف می کنم که در دو سال گذشته زمانی برای خواندن نداشته و نگذاشته ام. اما یادداشت ها، اسناد قانونی و اخبار زیاد خواندم”

3- دونالد ترامپ

ریچارد برانسون,فرد موفق,مارک زاکربرگ
برخلاف باراک اوباما، کاملا مشخص است که رئیس جمهور جدید ایالات متحده یک فرد کتابخوان نیست. وقتی خبرنگاری از ترامپ نام کتاب های مورد علاقه اش را پرسید، او به نام کتاب مقدس مسیحیان و کتابی که خودش نوشته بود اشاره کرد. با این حال زمانی که نام آخرین کتابی که خوانده بود را پرسیدند، ترامپ در ادامه گفت من مسائل داخل کشور را میخوانم و زمان برای خواندن کتاب ندارم.!!

4- مگان ترینر

مدیرعامل شرکت اینتل,من کتاب می خوانم
این خواننده آمریکایی در سال 2014 در مصاحبه ای گفت که کتاب “Fifty Shades of Grey” را نخوانده است. اما رمان ای.ال.جیمز تنها کتابی نبود که نخوانده است. او اعلام کرد که اهل کتاب خواندن نیست.

5- برایان کرانیچ

افراد موفق,افراد موفق جهان,ایلان ماسک
برایان کرانیچ مدیرعامل شرکت اینتل در اجلاس جهانی در ماه اکتبر گفت: “من نمی خوانم. من کتاب نمیخوانم. من وقت ندارم.” او همچنین گفت که آخرین کتابی که خوانده است کتابچه راهنمای کاربر در جوشکاری بوده است.

منبع : پرورش افکار

  • ۹۷/۰۹/۳۰
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی