وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

روش موثر برای موفقیت در دانشگاه

راز موفقیت در دانشگاه,رازهای موفقیت در دانشگاه,راه موفقیت در دانشگاه

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 7 امتیاز : 4.6]
  

راه های مؤثر برای موفقیت در دانشگاه

اگر قصد داریم به هدفمان دست پیدا کنیم، یک محل مناسب برای خودمان پیدا کنیم. می‌ توانیم از کتابخانه، کلاس‌ های مطالعه و یا حتی یک کلاس خالی استفاده کنیم.

1- مکان
اگر قصد داریم به هدفمان دست پیدا کنیم، یک محل مناسب برای خودمان پیدا کنیم. می‌ توانیم از کتابخانه، کلاس‌ های مطالعه و یا حتی یک کلاس خالی استفاده کنیم. 
۲- عادت کنیم
به انجام روزانه تکالیف مـطالعه دروس به‌ طور سطحی آن هم یک شب قبل از امتحان، نمی‌ تواند موفقیت ما را تضمین کند. سعی کنیم هر روز بـرای مطـالـعه درس هـمـان روز وقت بگذاریم. از وقت اضافه میان کلاس‌ ها برای مـرور درس ساعت بعد استفاده کنیم.
۳- کمک هست!
دنبال آن برویم تا پیشرفت کنیم
چه نمرات ما بالا باشد، چه کمترین نمره‌ ها را بگیریم، باز هم تحت هر شرایطی می‌ توانیم توانایی‌ های خود را ارتقا بخشیم. در مورد روش‌ های یادگیری مطالب بیشتری مطالعه کنیم. ارتباطمان را با اساتید و معلمان خصوصی افزایش دهیم. از راهنمای مطالعه و مراکز خدمات آموزش و کمک آموزشی کمک بگیریم. 
۴- یادداشت برداری کنیم
از یک دفترچه یادداشت یا تقویم دیواری استفاده کنیم. برای انجام تکالیف روزانه خود وقت بیشتری را در نظر بگیریم. سعی کنیم تکالیف خود را زودتر از موعد مقرر انجام دهیم و خودمان را برای امتحانات از قبل آماده کنیم.
۵- انرژی بگیریم، غذا، خواب، ورزش 
خستگی و استرس قابلیت ادراک و میزان حافظه را کاهش می‌ دهند. غذای مناسب بخوریم، به طور مرتب ورزش کنیم، و به اندازه کافی بخوابیم.
۶- حرفه‌ ای عمل کنیم
یکی از مهمترین رمزهای موفقیت در دانشگاه این است که با آمادگی کامل سر کلاس‌ ها حاضر شویم و از تمام مطالب یادداشت برداری کنیم. سعی کنیم تا آنجایی که می‌ توانیم غیبت نداشته باشیم. استفاده از یادداشت‌ های دیگران نمی‌ تواند به اندازه نوشته‌ های شخصی، برایمان مفید باشد. 
زمان یادداشت‌ برداری به مسائلی که روی آنها تأکید می‌ شود و مثال‌ های مختلف توجه بیشتری مبذول داریم. در پایان کلاس نزد استاد برویم و پرسش‌ های خود را مطرح نماییم. سعی کنیم تمام مطالب را به تدریج مطالعه کنیم تا شب قبل از امتحان با توده‌ ای از مطالب جدید روبه‌ رو نشویم. 
۷- کاری کنیم تا مطالب کلیدی در ذهنمان باقی بمانند 
یکی از رازهای موفقیت در دانشگاه این است که فعال باشیم! برای خودمان مثال بیاوریم، از روش‌ های تقویت حافظه استفاده نماییم، خلاصه‌ برداری کنیم، لغات کلیدی را به خاطر بسپاریم، زیر مطالب مهم خط بکشیم، و در حاشیه کتاب نکات مهم را یادداشت کنیم. سعی کنیم درس را برای خود جذاب کرده و از قدرت خلاقیت بیشتری استفاده کنیم.
۸- خودمان را برای هر نوع امتحانی آماده کنیم 
تا جایی که ممکن است سعی کنیم نوع امتحان، توانایی‌ های ما را محدود نکند. خودمان را برای هر مدل امتحانی آماده کنیم ( به عنوان مثال امتحان  تستی). دستورالعمل انجام امتحان را به خوبی مطالعه کنیم و ببینیم که برای پاسخ دادن به هر سوال چه مدت زمانی در نظر گرفته شده. از پرسش‌ های آسان تر شروع کنیم تا اعتماد به نفسمان افزایش پیدا کند.  

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار 

  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی