وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

راز رخ دادن معجزه 6 – رسیدن به آرزوها

انرژی مثبت,جذب کردن,جهان هستی


قانون جاذبه در واقع برای یافتن چیزهایی هستند که به ما کمک میکنند، احساس رسیدن به آرزویمان را پدیدار کنیم…

بریم یه دوری با آن ماشین شیک بزنیم… بریم اثاثیه آن خانه را بخریم… وارد خانه شویم و تغییرات در دکوراسیون آن بدهیم…

هرکاری لازم باشد انجام دهیم تا بهترین احساسات برای رسیدن به آرزوهایمان را به خاطرمان بسپاریم…

هرکاری که به ما کمک کند تا ما به آرزویمان برسیم (قانون جذب) عملاُ به ما کمک کرده است که آن را جذب کنیم… می توانیم فکر کنیم که وقتی از خواب بیدار میشویم آن چیزی که لازم داریم آنجاست و ظاهر شده و یا ممکنه ایده خوبی به ذهنمون خطور کنه که به آن عمل کنیم.

می توانیم کارمان را از هیچ شروع کنیم واز دل هیچ چیز و از دل هیچ راهی… راهی را پیدا کنیم.

به این فکر کنیم یک ماشینی که توی شب داره حرکت میکنه چراغهایش فقط ۱۰۰متر جلو را روشن میکند ولی با این حال ما میتوانیم تمام فاصله مابین تهران تا مشهد را طی کنیم…

انرژی مثبت,جذب کردن,جهان هستی

آنهم در تاریکی شب و زندگی هم به همین منوال برای ما روشن میشود و فقط اگر مطمئن باشیم که ۱۰۰ متر بزودی نمایان خواهد شد ۲۰۰ متر بعدی هم بعد از آن خواهد آمد…

 زندگی ما هم همینطور آشکار خواهد شد و خواه ناخواه ما را به مقصد خواهد رساند… آن چیزی که ما واقعا میخواهیم… میتوانیم به آن برسیم.

چیز دیگری که مردم به آن فکر میکنند این است که چه مقدار رسیدن به آرزو یا رسیدن به هدف طول میکشد… چقدر طول میکشد که آن ماشین  یا آن رابطه اجتماعی… آن پول یا هر آنچه را که می خواهیم پدیدار شود؟ 

راه رسیدن به هدف,رسیدن به آرزو,رسیدن به آرزوها

خوب قانون ثابت و مستندی نیست که بگوییم مثلاً ۳۰ دقیقه طول میکشه یا ۳ روز یا ۳۰ روز… بیشتر مسئله اینجاست که خود ما چقدر با جهان هستی هم جهت هستیم.

اندازه برای کائنات مهم نیست از دیدگاه علمی جذب کردن چیزی که ما بزرگ می دانیم به هیچ وجه سختر از چیزی که بینهایت کوچک میدانیم نیست… کائنات تمام کارهایی را که انجام میدهند بدون هیچ تلاشی انجام میدهند.

چمن برای رشد رنج نمی کشه و هیچ زحمتی در کار نیست این همه اش یک طراحی بینظیر است… همه چیز به این برمیگرده که این بالا (فکر و ذهن) چه می گذرد! این تفاوت را ما توی ذهنمان ایجاد میکنیم.

مثلاً میگوییم این چیز بزرگیه حتما زمان بیشتری میبرد و این یکی کوچک است شاید یک ساعت برایش کافی باشد می بینید که اینها قانونهایی هستند که ما برایشان تعیین میکنیم ولی در نظر کائنات هیچ قانونی وجود ندارد بعضی مردم با چیزهای کوچکتر راحتر کنار می آیند و برای همین بعضیا با یک چیز کوچک شروع میکنند. تصور کنید که امروز با یک دوست قدیمی که مدتهاست ندیدینش صحبت میکنید یک دفعه یک نفر در مورد آن فرد حرف میزند یا خودش به شما تلفن میکنه یا نامه اش میرسد.

پیشنهاد می کنم این مقاله را نیز مطالعه کنید : قانون جذب ثروت

بسیاری از مردم احساس غریبی دارند، فکر میکنند که در میان شرایط فعلی اشان گیر کردنند و یا زندانی شده اند یا محدود شده اند و من سعی دارم این نکته را بگویم که شرایط فعلی من هر چه که باشه فقط واقعیت فعلی زندگی من است و واقعیت فعلی در نتیجه خواندن این مقاله و شروع به استفاده از این راز… شروع به تغییر خواهد کرد.

رسیدن به رویا,زندگی من,شکرگزار باشید

بعضی وقتها به نظر می آید که شما گیر افتاده اید این به این خاطر است که شما به تفکر به موضوعات فعلی بیشتر و بیشتر ادامه میدهید و به همین خاطر انتظار میرود که همان نتایج را هم بگیرید… باز هم بیشتر و بیشتر و دلیلش این است که اکثر مردم بیشتر افکارشان رابه عکس العمل نشان دادن به چیزهایی که مشاهده می کنند اختصاص می دهند… ببینید اگر شما فقط به آن چیزی که هست نگاه کنید پس فقط دارید به آن چیزی که هست فکر میکنید و هنگامی که دارید به آن چیزی که هست فکر میکنید، قانون جذب هر چه بیشتر از همان به شما می دهد و مدام تکرار میشود، باید یک راهی را پیدا کنید که به آن چیزی که هست از یک نقطه متفاوت نزدیک شوید.

شکرگزار خدا,شکرگزاری از خدا,قانون جذب دو    

بیشتر مردم به شرایط فعلی اشان نگاه میکنند و می گویند این من هستم ولی این شما نیستید این چیزی است که شما بودید… بیایید همین الان یک نگاهی به شرایط و روابط فعلی شما بیندازیم…

بیائید برای مثال فرض کنیم پول زیادی توی حساب بانکی اتان ندارید یا مثلا روابط اجتماعی که میخواهید ندارید یا سلامتی و تناسب اندامتان آن چیزی که میخواهید نیست این پیامد باقی مانده افکار و اعمال گذشته شماست… پس ببینید ما همواره داریم در همین باقیمانده افکار و اعمالی که در گذشته مرتکب آنها شدیم زندگی میکنیم وقتی شما به حال و روز فعلی اتان نگاه میکنید و خودتان را بر مبنای آن تعریف می کنید خودتان را محکوم کردید به داشتن دقیقا  همین حال و روز در آینده…

“هر آنچه ما هستیم نتیجه افکاری است که ما داشتیم”

خوب حالا چه کاری می توانید انجام بدهید که با آن شروع کنید و زندگی اتان را تغییر بدید؟ من برای شما چند نکته را بازگو میکنم:

شروع کنید به تهیه یک فهرست از چیزهایی که برای داشتن شان شکرگزاری از خدا میکنید… با اینکار شروع کنید…. چون اینکار انرژی مثبت تان را بالا میبرد…

نکته: زمانی که دعا کردن را شروع می کنیم، در واقع به سوی خدا گام برمی داریم و کلید مشکلات ما شروع به باز شدن می کند و راه رسیدن به هدف و رسیدن به رویا ها برای ما پدیدار میشود. دعا و شکرگزاری، ما را در زمان حال نگه می دارد و همین حضور در لحظه، روحیه و حال مثبت در وجود ما ایجاد میکند و میزان ارتعاش انرژی مثبت را چندین برابر میکند.  

انرژی مثبت,جذب کردن,جهان هستی 

شروع میکند به تغییر دادن افکارتان …اگر قبل از این تمرین شما گرایش به تمرکز روی چیزهایی که ندارید داشتید و یا شاید تمرکز بر روی شکایت کردن داشتید… وقتی شما این تمرین را انجام بدهید شروع به حرکت در مسیری متفاوت خواهید کرد… شروع خواهید کرد به شکرگزاری به هر آن چیزی که به شما احساس خوبی میدهد… شکرگزاری قطعا روش آوردن فراوانی به زندگانی شماست.

وقتی مردی برای همسرش کاری می کند و از او قدردانی می شود آن مرد دوست دارد بیشتر انجام بدهد… مسئله همیشه همین قدردانی است… که باعث میشود همه چیز را جذب کنیم و همه چیز به کمکمان بیاید.

من سالهاست که می گویم هر چیزی که به آن فکر کنیم و بابتش تشکر کنیم به سراغمان خواهد آمد. این همان احساسی است که ما باید داشته باشیم، به محض اینکه شما شروع به داشتن احساس متفاوت در مورد آن چیزی که هم اکنون دارید بکنید شروع به جذب کردن چیزهای خوب بیشتری خواهید کرد چیزهای که می توانید برایشان شکرگزار خدا باشید…

 

منبع : سایت قانون جذب

  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی