وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

چند روش بسیار مهم برای عبور از شکست‌ ها

اعتماد به نفس,برای رسیدن به موفقیت,چگونه شکست را بپذیریم
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 12 امتیاز : 4.2]

چگونه شکست را شکست دهیم؟

هر کسی در زندگی خود حداقل یکبار شکست خورده و آن را تجربه می‌ کند. نباید به شکست‌ ها یا اشتباهات خود اجازه دهیم بر ما غلبه کنند و زندگیمان را تحت تاثیر خود قرار دهند. پذیرفتن لحظه‌ ها به هنگام رخ دادن می‌ تواند بسیار مهم باشد. باید اجازه دهیم همه چیز در زمان خود اتفاق بیفتد و بگذرد. باقی ماندن در لحظات شکست، ضربه سختی به شما وارد خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد روش‌ های مهم عبور از شکست صحبت کنیم. این اعتقادات پایدار و مداوم می‌ تواند به ما کمک کند بر شکست‌ های خود غلبه کنیم و حس بهتری داشته باشیم.

  1. به یاد بیاوریم که چرا اینکار را شروع کرده‌ ایم:

هر زمان که با شکست مواجه می‌ شویم به ذخیره انرژی، شور و اشتیاق و اعتقادات قوی نیاز داریم تا بتوانیم از این شکست عبور کنیم. به طور مداوم از خودم می‌ پرسم دلیل این کار من چه بوده است؟ دلیل کار من این بود که نمی‌ خواستم متوسط باشم، می‌ خواستم دیگران را تشویق کنم و به آنها انگیزه بدهم. دلایل بسیار زیادی در جهان وجود دارد که نیازمند تمرکز و توجه ماست. پشت هر کاری دلیلی است و ما باید این دلیل را در زمان مشخص و صحیح کشف کنیم. ما از علت‌ هایی که در جهان وجود دارد آگاه نیستیم. زمان می‌ گذرد و هر روز در مسیر رسیدن به اهدافمان با موانع جدیدی روبرو می‌ شویم که نیازمند اعتقاد و امید پایدار ماست. هر مانعی در این مسیر، یادآور شروع این سفر است. پس به عقب برگردیم و بدانیم چرا کارمان را آغاز کردیم.

  1. بلند شویم و دوباره تلاش کنیم:

هرچقدر بیشتر بر روی زمان گذشته تمرکز کنیم، زمان اندکی برای بهبود بخشیدن موقعیت خود و موفق شدن خواهیم داشت. زمانی که همه چیز مطابق برنامه پیش نرفت، نیازی نیست نا امید و افسرده شویم. از زمان به نفع خود استفاده کنیم و هر چقدر که می‌ توانیم برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. از خودمان بپرسیم چه کاری می‌ تواند ما را به هدف نهایی مان نزدیک تر سازد. موفقیت، نتیجه تلاش‌ های کوچکی است که کنار یکدیگر قرار می‌ گیرد. قانون جذب به ما نشان می‌ دهد که اتفاقات خوب در زمان تعیین شده خود رخ می‌ دهد، پس اگر می‌ خواهیم تغییرات مثبتی را مشاهده کنیم، تمامی تلاش خود را برای دروی دانه‌ هایی که کاشته‌ ایم انجام دهیم. بلند شویم و تلاش خود را برای یک شروع تازه به کار گیریم. شاید یکی از بزرگترین ضعف ما انسانها این است که بلند نمی‌ شویم. خاص‌ ترین روش برای رسیدن به موفقیت، دوباره تلاش کردن است.

  1. صداها را خاموش کنیم:

صداهایی که در ذهن ما وجود دارد به عنوان شک و تردید عمل می‌ کند، این صداهای شک برانگیز در ذهنمان جمع می‌ شود و باعث ایجاد نگرانی و ترس می‌ گردد. فشار بیشتر نیز ممکن است از حرف‌ های دیگران ناشی شود. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که به نسخه بهتری از خودمان دست یابیم. اگر بخواهیم به طور مداوم تحسین دیگران را به دست آوریم هرگز به موفقیت دست نخواهیم یافت. یکی از بخش‌ های اصلی موفقیت این است که بدانیم چگونه درد خود را کنترل کنیم و از آن برای ساخت یک نیروی قوی بهره ببریم. این کنترل از طریق تمرکز بر افکار مثبت به دست می‌ آید. زمانی که افکار منفی به سراغمان آمد، با افکاری همچون ” من می توانم” آن را جایگزین کنیم. تنها کمی مثبت اندیش بودن می‌ تواند هدف ما را روشن‌ تر سازد و برای رسیدن به این هدف به ما کمک نماید.

  1. یک پشتیبان خوب پیدا کنیم:

زمانی که با شکست مواجه می‌ شویم، حس اعتماد به نفس ما کمتر خواهد شد، بنابراین به یک نفر نیاز داریم تا بتوانیم با او صحبت کنیم. ایجاد یک چهارچوب حمایتی از محرک‌ های بیرونی همچون خانواده، دوستان و معلمان می‌ تواند انرژی و انگیزه زیادی برای ما فراهم کند. اعتراف به شکست و صحبت در مورد آن می‌ تواند رهایی بخش و منبع ایجاد شجاعت باشد. از دوستان خود بخواهیم در مورد نحوه غلبه آنها بر موانع توضیح دهند. داستان زندگی این افراد می‌ تواند منبع خوبی از انرژی و انگیزه باشد. بنابراین باید در مکالمات مختلفی شرکت کنیم و سؤالات زیادی را در این مورد بپرسیم تا بتوانیم اعتماد به نفس از دست رفته خود را برگردانیم.

  1. صبر و شکیبایی را به بهترین شکل یاد بگیریم:

به منظور انطباق با شکست‌ های سریع، باید آن را به عنوان یک موقعیت موقتی بپذیریم تا مدیریت آن راحت تر شود. هیچ خط پایانی برای شکست وجود ندارد و باید بدانیم که این یک مسیر پیوسته است و ما می‌ توانیم در آن رشد کنیم. صبر و شکیبایی در اینگونه موارد می‌ تواند کمک فراوانی به ما بکند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بر روی برنامه ریزی خود سخت کار کنیم. این کار باعث می‌ شود دوباره بلند شویم و راه خود را با قدرت هرچه تمام‌ تر آغاز کنیم. رویاهای خود را با صبر و شکیبایی پرورش دهیم و منتظر نتایج شگفت انگیز آن بمانیم. زمانی که با شکست مواجه می‌ شویم ، انگار بارهای سنگینی را بر روی دوش خود حمل می‌ کنیم و فکر می‌ کنیم دنیا به پایان رسیده است . شکست نیز بخشی از زندگی است پس اجازه دهیم همانند سایر رخدادها، بگذرد. شکست می‌ تواند دیدگاه جدیدی برای ما ایجاد کند و روح تازه‌ ای به زندگی ما بدمد. مثبت فکر کنیم و مطمئن باشیم نتایج مثبتی نیز دریافت خواهیم کرد.

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار 

  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی