وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

باور چیست؟

آموزش قانون جذب,احساسات,باورها


باور انتظاری مطمئن است؛ می‌توان به این صورت بیان داریم: بر وفق انتظار شما برای شما فراهم خواهد شد، پس شما منتظر چه هستید؟

برخی اشخاص فریاد می‌زنند: “می‌دانم این کار درست نمی‌شود” یا “مطمئنم آخرش خوب نمی‌شود” سؤال من این است: پس اصلاً چرا آن کار را انجام دادید؟ شما دارید عمدا بدترین حوادث را به‌سوی خود می‌خوانید.

از دسته دیگر چنین می‌شنویم: “ما منتظریم تا وضع بهتر شود” آنان به استقبال شرایط مساعدتر در زندگی‌شان می‌روند.

آنچه را در انتظارش هستید تغییر دهید تا شرایط زندگی‌تان تغییر کند. اما چه انتظاری می‌توانید داشته باشید؟ وقتی‌که عادت کردید دائماً باخت‌ها، بی‌چیزی‌ها، شکست‌ها، فقدان‌ها و کینه‌ها را پیشاپیش به خود بخوانید؟

از همین حالا شروع کنید به باور این‌که خوشبختی در کمین شماست.

 

بازیگر باورهای خوب باشید

کاری کنید تا به نظر آید که شما منتظرش هستید، زیرا ایمان فعال نیمه هوشیارتان را تحریک می‌کند.

اگر شما برای داشتن یک‌خانه جمله تأکیدی به زبان آورید. ضمناً تدارکات لازمه را هم برای آن فراهم کنید، مثل آن است که هیچ زمان هدر شده ندارید. خودتان را برای داشتن چیزهای کوچک و بزرگ آماده کنید.

ممکن است کسی بگوید: “ولی من که پول آن را ندارم” درست است ولی خود را مالک آن بدانید! می‌دانم که این موضوع چالش‌برانگیز است ولی اگر این کار را بکنید قطعاً به دستش می‌آورید.

خانم کیت وینسلت بازیگر نقش رز در فیلم تایتانیک زمانی که جایزه اسکار را برد (البته این جایزه برای فیلم کتاب‌خوان بود) گفت من از بچگی وقتی به حمام می‌رفتم شامپو را دستم می‌گرفتم و حس می‌کردم این اسکاره و مردم دارند تشویقم می‌کنند ولی این امروز واقعاً اسکاره!

حتماً شما هم ورزشکاران زیادی را دیدی که وقتی به مقامی می‌رسند می‌گویند این رویای بچگی‌ام بود. کریستیانو رونالدو در یک مصاحبه گفت وقتی بچه بودم خانه‌ی مایکل جکسون رو توی تلویزیون دیدم و به پدرم گفتم من حتماً یک روز این‌قدر پولدار می‌شوم الآن همان‌قدر پولدار شدم حیف که پدرم نیست که ببیند.

هنر باور قبل از وقوع است

وقتی مالک چیزی هستید که مشخصاً راحت آن را حس می‌کنید. هنر اصلی مردان موفق این است که قبل از این‌که چیزی را به دست بیاورند می‌توانند داشتن آن‌ها حس کنند.

سعی کنید احساسات مربوط به داشتن آن چیز را در خود به وجود بیاورید و آن زمان است که ارتعاش آن ‌را می‌فرستید و فقط باید منتظر دریافت باشید.

 

 آموزش قانون جذب,احساسات,باورها


این قانون حتی در خرافات هم جواب می‌دهد. مثلاً اگر شما اعتقاد دارید که عدد 13 نحس است و یک روز در بانک شماره‌ی شما 13 است و شما انتظار نحسی دارید بدترین اتفاقات ممکن برای شما می‌افتد. البته دستگاه نوبت‌دهی بانک تقصیری ندارد سعی نکنید آن را بشکنید؛ باورهای خود را بشکنید.

هیچ‌چیز آن‌قدر بزرگ نیست که نتوان به آن رسید. یکجایی خواندم که آنتونی رابینز می‌گفت: “اگر هر کاری را هرکسی در هر جای دنیا انجام داده است حتماً من هم می‌توانم انجام دهم و حتی کاری که کسی موفق به انجام آن نشده است هم مشخص نیست که من نتوانم انجامش دهم.”

سارتر می‌گوید: “اگر یک فلج مادرزاد نتواند قهرمان دو شود فقط خودش مقصر است.”

 

این مطلب را مطالعه کنید: قانون جذب چیست؟

باور کنید و حس کنید

حس خوب خیلی مهم است. حس دارندگی یک‌چیز. اینکه شما قبل از اینکه یک‌چیز را داشته باشید بتوانید با تمام وجود حس کنید که آن چیز را دارید.

یک حس خوب راحت‌تر هم داریم. حس خوب بابت چیزهایی که داریم! کافی است که یک دندان ما درد بگیرد زمین و زمان را به هم می‌دوزیم ولی کی شده بابت بقیه دندان‌های سالم خود شکرگزار باشیم؟

احساس شکرگزاری برترین حس دنیاست. در مورد شکرگزاری در آینده بیشتر صحبت خواهم کرد فقط در این مقاله همین یک آیه‌ی زیبا از قرآن کریم را قرار می‌دهم:

اگر شکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود؛ و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است.

سوره‌ی ابراهیم آیه‌ی 7

شما نیازی نیست که به یک هدف رسیده باشید حتی قبل از رسیدن هم می‌توانید بابت رسیدن به آن هدف شکرگزار باشید و معجزه را به چشم خود ببینید.


این مطلب را مطالعه کنید: قانون جذب عشق

باور کنید و حس کنید

مهم‌ترین توانایی و مهارتی که باید بیاموزیم این است که به چیزهایی که دوست داریم توجه کنیم و آن‌ها را حس کنیم؛ چه چیزهایی که داریم و چه مواردی که دوست داریم داشته باشیم و حتی مواردی که قبلاً اتفاق افتاده و الآن تمام شده است.

یکی از بهترین کسانی که بحث باور و تاثیر آن در رسیدن به اهداف را مطرح کرده است، آنتونی رابینز است. پیشنهاد می‌کنم مطالبش را بخوانید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

حتماً شما دوستان عزیز هم تجربیات خوبی در این رابطه دارید.

تجربیات خود را در قسمت نظرات بنویسید تا دوستان دیگر هم استفاده کنند و باورشان تقویت شود.

امیر شریفی

  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی