وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

7 روش برای چگونه خوش بین بودن

بدبین بودن,چگونه خوش بین باشیم,چگونه خوشبین شویم

چگونه خوش بین باشیم؟

وقتی که بحث خوش بینی و بدبینی پیش می آید، افکار عمومی و علم مدتهاست که به نفع خوش بین ها رای داده اند. هر چه باشد، خوش بینها به جنبۀ روشن چیزها نگاه می کنند و معتقدند که خوبی در نهایت بر همۀ بدیهای جهان چیره خواهد شد.

در سال 2009، مطالعه بر روی بیش از 100000 زن بالای 50 سال آمریکایی نشان داد که خوشبین بودن به زندگی باعث عمری طولانی تر است.

در سال 2013، تحقیقی انجام شد که نتایج آن عکس این موضوع را نشان می داد: بدبین بودن باعث عمری طولانی تر است، چونکه محتاطتر هستند و ریسکهای احمقانه ای که خوش بینهای سر به هوا و دنبال سرخوش دنبالش هستند را انجام نمی دهند.

این نتایج سردرگم کننده است؟ حق دارید. در نتیجه، در همان سال موسسه ملی سلامت آمریکا به نوعی در بحث اینکه چه کسی بیشتر عمر می کند، حکم داد و میانه روی پیشه کرد و گفت که “بقا و سلامتی ما نیازمند توازن میان خوش بینی و بدبینی است”.

ضمن عرض خسته نباشید به این موسسه، چیزی که مسلم است این است که اگر خوش بین باشیم بیشتر از زندگی لذت می‌بریم. در زیر با ویژگیهای مثبت خوش‌ بین ها و آشنا می شویم.

استقامتشان بیشتر است

خوش بینها زودتر از بدبینها از عوارض تجربیات دردناک خود خلاص می شوند. آنها به پایداری ادامه می دهند، به این خاطر که انتظار دارند اوضاع در نهایت درست شود.

به ندرت احتمال دارد جا بزنند

رویکرد امیدوارانۀ خوش بینها به آنها در مواجهه با دشواری کمک می کند و می دانند که در نهایت اوضاع رو به راه خواهد شد. آنها همچنین تطبیق پذیر هستند و وقتی که بفهمند مسیری که در پیش گرفته اند به درد نمی خورد، سراغ راه دیگری می روند.

بدبین بودن,چگونه خوش بین باشیم,چگونه خوشبین شویم

بیشتر احتمال دارد که ورزش کنند

برای اینکه بدانیم به کمک قانون جذب چگونه فردی خوشبین شویم باید بیشتر به انجام کارهایی که به سلامت کمک می کند، میل نشان دهیم. البته این موضوع را با قطعیت نمی توان عنوان کرد، چرا که معلوم نیست خوش بینها به خاطر ورزش کردن است که خوش بین شدن، یا به خاطر خوش بین بودن است که ورزش می کنند.

زودتر می بخشند

شواهدی وجود دارد که خوش بینها بخشنده تر هستند. آنها به جای اینکه ماجرا را شخصی کنند، به دیگر عوامل احتمالی رفتاری که به آنها آسیب زده فکر می کنند و با طرفشان با همدردی بیشتری برخورد می کنند.

کمتر وسواس دارند

خوش بینها کمتر بر الگوی فکری غیرمولد متمرکز می شوند و کمتر خود را درگیر جنبۀ منفی امور می کنند. یک تحقیق در این زمینه نشان داده که خوش بینها “انتظارات مثبتی” دارند که می تواند به سلامت احساسی آنها کمک کند.

کمتر استرس دارند

تحقیقات نشان داده که خوش بینها کمتر هرمون کورتیسول که عامل استرس است را ترشح می کنند که بخشی از آن را مدیون خوش بینی شان هستند.

راحتتر میخوابند

نگرانی نداشتن باعث می شود که خوش بین ها شبها بیدار نمانند و از سندرمی به نام “مغز میمونی” رنج ببرند و تا صبح در تخت غلت نمی زنند. به همین خاطر عجیب نیست که نمرۀ خوش بینی افراد دچار بی خوابی از کسانی که هر شب به طور معمول 7 تا 8 ساعت می خوابند، کمتر است.

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار

  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی