وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

حمدی اولوکایا ماست فروشی که میلیاردر شد


حمدی اولوکایا,راز موفقیت,راز موفقیت حمدی اولوکایا

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 12 امتیاز : 4.4]

حمدی اولوکایا ماست فروش میلیاردر

حمدی اولوکایا، مؤسس و مدیرعامل شرکت «چُبانی» است که در طول شش سالی که از آغاز فعالیتش می‌ گذرد، حدود 20 درصد از بازار 5/6 میلیارد دلاری ماست در آمریکا را در کنترل خود گرفته است.

نام آقای حمدی اولوکایا که کرد ترکیه است، در فهرست میلیاردرهای سال 2013 مجله فوربس قرار دارد.

در مقالات قانون جذب ثروت پرورش افکار آمده است مؤسسه چُبانی در مجموع حدود 4000 کارمند در استخدام خود دارد و محصول خود را در دو کارخانه که بزرگ ترین مراکز تولید ماست در جهان هستند، تولید می کند. چُبانی پر فروش ترین ماستی است که در بازار آمریکا به فروش می رسد.

راز موفقیت حمدی اولوکایا مؤسسه چُبانی

حمدی اولوکایای 41 ساله می گوید راز موفقیتش بازگشت به موضوعات اساسی و اولیه در شناخت بازار و پیروی از غریزه خود بوده است.

حمدی اولوکایا سال 2005 به این اندیشیده است که گرچه ماست های آمریکا، عمدتاً ماست میوه ای و ماست های شیرین آغشته به شکر هستند،اما ماست واقعی همان ماستی است که در مناطقی مثل کوهستان های مناطق کردنشین تولید و مصرف می شود و قاعدتاً باید چنین محصولی بسیار بهتر از ماست های شیرین به فروش برسد.

حمدی اولوکایا,راز موفقیت,راز موفقیت حمدی اولوکایا

الوکایا برای یادگیری زبان انگلیسی به آمریکا رفته بود و به پیشنهاد پدرش کارگاه تولید ماستی را خریداری کرد و کارش را با 5 کارگر شروع آغاز نمود اما به مرور زمان و با گسترش و توسعه کسب و کارش اکنون بیش از 4000 کارمند در اختیار دارد.

حمدی اولوکایا با دریافت یک وام یک میلیون دلاری از اداره کمک به تجارت های خرد در آمریکا توانست اولین کارخانه خود را خریداری کند.

پس از آن حمدی اولوکایا، مصطفی دوئان، یک کارشناس با تجربه ماست بندی را از ترکیه به آمریکا آورد. آنها به مدت 18 ماه انواع ماست های محصول آمریکا و ماست های وارداتی را آزمایش کرده و بالاخره روش ویژه ماست بندی خود را تثبیت کردند.

آنها می دانستند بازار آمریکا به ماست شیرین عادت کرده، ولی از خلال صحبت با مصرف کنندگان متوجه شدند بسیاری از آنها ماست های طبیعی را که در کشورهای اروپایی و خاورمیانه رایج است ترجیح می دهند.

حمدی اولوکایا در عین حال به این نکته نیز توجه کرد که الگوی مصرف مواد غذایی در آمریکا به سمت مواد طبیعی و کاستن از شکر و مواد مصنوعی گرایش پیدا کرده است. همین نکات ساده راز موفقیت بنای امپراتوری ماست بندی در آمریکا بود.

حمدی اولوکایا در حال حاضر در آمریکا صاحب دو کارخانه است؛ یکی کارخانه ای قدیمی در ایالت نیوجرسی که سابقاً به شرکت تولید کننده محصولات غذایی «کرَفت» تعلق داشت و دیگری کارخانه جدیدی که با هزینه 450 میلیون دلار در ایالت آیداهو احداث شده است.

مؤسسه چُبانی سال 2011 یک کارخانه دیگر نیز در اتریش راه اندازی کرد و بسرعت به سومین تولید کننده ماست در آن کشور بدل شد. این مؤسسه در نظر دارد که امسال فعالیت های خود را در بریتانیا آغاز کند.

حمدی اولوکایا نمونه ای از مهاجرانی است که به آمریکا مهاجرت کرده و سرنوشتی موفق و برجسته برای خود رقم زده اند و به قول معروف «آرزوی آمریکایی» در مورد آنها محقق شده است.

مؤسسه چُبانی,ماست فروش میلیاردر,ماست فروشی

چوبانی نام یکی از پرفروش ترین ماست هایی است که در بازار های آمریکا به فروش میرسد.

حمدی اولوکایا حدود 700 میلیون دلار برای راه اندازی کارخانه ها و تجهیزات و خط تولیدشان سرمایه گذاری کرده است.

حمدی اولوکایا در سال بیش از 1 میلیارد دلار درآمد دارد.

حمدی اولوکایا اصالتاً اهل منطقه چیلیک در 400 مایلی شرق آنکارا است و متولد 26 اکتبر سال 1972 می باشد.

کارخانجات حمدی اولوکایا 4000 کارمند را به استخدام خود درآورده اند.

حمدی اولوکایا به عنوان یک کارآفرین موفق میگوید که از اول می دانستم چه می خواهم و دنبال چه چیزی هستم با طبقه بندی کاری خود آشنایی پیدا کردم  و می دانستم چه چیزی خوب و چه چیزی بد است و قبل از قدم های بزرگ تر بازار را خیلی زود شناختم.

حمدی اولوکایا در سال 2013 از طرف Ernst & Young به عنوان کارآفرین برتر سال انتخاب شد.

حمدی اولوکایا 700 میلیون دلار به مهاجران کرد و جنگ زدگان سوریه کمک کرده است.

ارزش دارایی های خالص حمدی اولوکایا در سال 2016 طبق گزارش فوربز 1.89 میلیارد دلار برآورد شده است. 

منبع : قانون جذب ثروت پرورش افکار


  • ۹۶/۱۲/۱۳
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی