وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

وبلاگ پرورش افکار

برترین مجموعه آموزش قانون جذب

پرورش افکار، بی شک برترین مجموعه آموزش قانون جذب و موفقیت همیشگی در عرصه کسب و کار و روابط با دیگران است.
سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کامل ترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …

  • ۰
  • ۰

جملاتی برای موفقیت در کسب و کار از بزرگان دنیا


آریانا هافینگتون,بزرگان کسب و کار,جملات انگیزشی کسب و کار
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 16 امتیاز : 4.6]

جملات و سخنان زیبا در مورد موفقیت در کسب و کار

برای موفقیت در کار و پیشرفتمان در شروع یک کسب و کار، پیش از آنکه به سرمایه، دانش، تجربه و ابزار و لوازم راه اندازی آن کسب و کار نیاز داشته باشیم به یک انگیزه و نیروی الهام بخشی قوی نیاز داریم تا در پس سختی ها و ناکامی ها که برایمان پیش می آید هم چنان استوار و ثابت قدم باشیم. این انگیزه حتی می تواند یک جمله از عزیزان مان باشد یا یک عبارت زیبا از بزرگان کسب و کار جهان.

در این مقاله جملات کوتاه  الهام بخش و حکیمانه در مورد کسب و کار  آورده شده است تا در دل چالش ها از آن الهام بگیریم و به ما کمک کند به سوی بهتر شدن پیش برویم.

جملات کوتاه در مورد کسب و کار

1-ریچارد برانسون: خودمان را به چالش بکشیم.

ریچارد برانسون معتقد است که بزرگترین محرک او به چالش کشیدن همیشگی خودش بوده است. او زندگی را همچون یک دانشگاه همیشگی می بیند، جایی که هر روز می تواند مطالب جدیدی بی آموزد. ما هم می‌توانیم!

2-هنری فورد، به خودمان ایمان داشته باشیم.

هنری فورد جمله مشهوری دارد که می گوید: “چه فکر کنیم می توانیم و چه فکر کنیم نمی توانیم، در هر دو صورت حق با ماست.” طبق قانون جذب ایمان داشته باشیم که می توانیم موفق شویم و از میان موانع مختلف راهی خواهیم یافت. اگر ایمان نداشته باشیم تنها به دنبال بهانه خواهیم بود.

3-دیوید کرپ، چشم انداز داشته باشیم.

دیوید کرپ، موسس و CEO شرکت تامبلر، معتقد است کارآفرین کسی است که چشم اندازی برای چیزی داشته باشد و خواهان ایجاد آن باشد. چشم اندازمان را همیشه جلوی چشممان داشته باشیم.

آریانا هافینگتون,بزرگان کسب و کار,جملات انگیزشی کسب و کار

4-ریچارد هاروک، برای افزایش سرمایه برنامه ریزی کنیم.

ریچارد هاروک، یک سرمایه گذار ریسک پذیر، پندی برای کارآفرینان تازه کار دارد: “تقریباً همیشه افزایش سرمایه از آن چیزی که فکرش را می کردید سخت تر است و همیشه زمان بیشتری می‌ گیرد. پس برایش برنامه ریزی کنیم.”

5-رایان آلیس، اهدافمان را بشناسیم.

رایان آلیس، از مؤسسان آیکنتاکت، اشاره کرده است که در ذهن داشتن همیشگی نقطه پایان به ما این اطمینان را می دهد که در حال حرکت به سمتش هستیم. اهدافمان را تنظیم کنیم و هر روز آنها را به خودمان یادآوری کنیم.

6-تونی هسیه، صنعتمان را بفهمیم.

تونی هسیه، مؤسس زاپوس، زمانی گفته بود: “وارد بازی ای که درکش نمی کنیم نشویم حتی اگر می بینیم که آدم های زیادی از آن طریق پول به دست می آورند.” فهم حقیقی و کامل صنعتمان کلید رسیدن به موفقیت است.

7-لری پیج، بیش از آن چه از ما انتظار می رود انجام دهیم.

لری پیج، مؤسس گوگل، از کارآفرینان می خواهد که بیش از آن چه مشتریان انتظار و توقع دارند به آنها سرویس بدهند. این راهی فوق العاده برای جلب توجه آنها به صنعت مان و ساختن مشتریانی وفادار است.

8-جف بزوس، ریسک کنیم.

جف بزوس می گوید دانستن این نکته که او نباید حسرت شکست ها را بخورد بلکه باید حسرت تلاش های ناکرده اش را بخورد به او کمک بزرگی کرده است. ما هیچ گاه پی به نتیجه تلاش هایمان نخواهیم برد، مگر این که واقعاً وارد عمل شویم.

9-رید هافمن، افراد به دردبخور پیدا کنیم.

رید هافمن، از مؤسسان لینکدین، گفته است که سریع ترین راه برای تغییر خودمان این است که با افرادی که می خواهیم شبیه به آنها شویم بیشتر معاشرت داشته باشیم. ما شبیه به افرادی خواهیم شد که با آنها معاشرت داریم.

10-آریانا هافینگتون، با ترس هایمان مواجه شویم.

آریانا هافینگتون زمانی گفته بود دریافته است که نترس بودن شبیه به یک عضله است، هر چه بیشتر آن را تمرین دهیم ورزیده تر و قوی تر می شود. غلبه کردن بر ترس ها کار آسانی نیست اما باید این کار را بکنیم.

منبع : سایت قانون جذب پرورش افکار استاد امیر شریفی

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی